לפני כמה שבועות קיבלתי כרגיל ערימה של פליירים פרסומיים אל תיבת הדואר שלי עלעלתי בהם ברפרוף ואחד מהם לכד את עיני. הוא משך אותי משום הצבעים הבוהקים, נייר הכרומו האיכותי וצורת קיפול מיוחדת שדרשה ממנה את פתיחתו.
בפלייר היה כתוב מידע לא רב אודות מרכז למידה לעזרת לימודית. אופן הכתיבה היה קולח מסביר פנים. הפלייר הציג רשימת מורים מקצועיים העובדים במרכז. מיד למחרת התקשרתי אל מרכז הלמידה וקבעתי בו שיעור ראשון לבתי התיכוניסטית.
רגע לפני שממשיכים- כרטיסי ביקור שעושים את ההבדל
כולנו צורכים כרטיסי ביקור, אין ברירה, הרי זה ההבדל בין פגישה עסקית רצינית לבין אדם שבא מהרחוב ללא חברה רצינית שעומדת מאחוריו. לכן ובגלל זה חשוב מאוד שיהיה לנו כרטיסי ביקור להראות בסיום הפגישה.
איך עובדים פליירים טובים
מה גרם לי להתייחס מתוך שלל פליירים, דווקא לפלייר זה ואף להשתמש בשירותים אותם הוא מציע ? כדי ליצור פליירים טובים המושכים אליהם לקוחות יש להתייחס למספר עקרונות החל מתהליך החשיבה על המלל והעיצוב, דרך העיצוב עצמו, בחירת צורת ההדפסה ואופן חלוקתם של פליירים אלו.
עוד לפני עיצוב הפלייר כדאי לחשוב בבהירות - מהי מטרתו של הפלייר ומה אתם מבקשים להגיד דרכו. הרבו להשתמש במשפטים קצרים וברורים ובכותרות גדולות ואטרקטיביות. זכרו כי לקורא אין זמן ועניין לקרוא מידע רב מידי. גם העיצוב רצוי שיהיה בצבעים נעימים ואסתטיים בקוים ברורים ובאופן המותאם לקהל היעד.
פליירים עם תוספות העושות את ההבדל
לאחר עיצוב הפלייר נותר להדפיסו בבית דפוס. ערכו השוואת מחירים קצרה ובררו את מחירי ההדפסה על גבי סוגים שונים של דפים : צבעוניים, כרומו, מבריקים, הדפסה משני הצדדים וכיוצא בזה. הדפסת פליירים על נייר כרומו תייקר אותם אך תותיר רושם רציני ומכובד אצל הלקוח.
פליירים ניתן לקפל בדרכים שונות ומעניינות אשר מחייבות את הלקוח לפתוח אותם ומכאן הסיכוי שגם יקרא בהם גבוה יותר. הקיפול נעשה לרוב בבית דפוס (כמויות גדולות של פליירים לא תוכלו לקפל בעצמכם). גם תוספת זו תייקר את הפרסום אך באופן יחסי להדפסה הזולה של פליירים, היא תהיה כדאית ורווחית.