אם פתחת עסק, אם התחלת להיות עוסק פטור או עוסק מורשה ועברת לחיים עצמאיים או אם אתה איש עסקים העובד בחברה או בתאגיד ומעוניין לקדם את עצמך, עליך לעצב לעצמך כרטיס ביקור אישי ולהדפיס אותו במסגרת של בית דפוס. דברי דפוס כמו כרטיס ביקור חשובים לקידום האישי והמקצועי שלך. בתי עסק משתמשים בדברי דפוס לשיווק ופרסום, אבל גם אנשים פרטיים צריכים לדעת שהם זקוקים לדברי דפוס באותה מידה ואפילו יותר, מאחר ואנשים פרטיים תלויים יותר בפרסום.התלות בפרסום גוברת כאשר מדובר בעצמאיים שהחלו עסק משלהם או בעסקים מתחילים שעבורם כרטיס הביקור היא דרך לשווק את עצמם מפה לאוזן.
נהוג לומר בימינו שעמוד הפייסבוק הפך לכרטיס הביקור האישי שלנו. אבל גם בעידן הדיגיטאלי כדאי לא להזניח דברי דפוס! לדברי דפוס יש עדיין חשיבות ולא צריך לזלזל בהם. כאשר אתה פוגש לקוח בפגישה, ראוי יותר להציג בפניו את כרטיס הביקור שלך ולא להפנות אותו לאתר הבית שלך ברשת האינטרנט. על כרטיס הביקור כמובן יכולים להופיע גם פרטי הפייסבוק או האתר. ברגע שיהיו פרטים אלו כתובים על כרטיס הביקור שלך ועל דברי דפוס אחרים יוכלו הלקוחות לעשות בהם שימוש ולהגיע לאתר שלך ברשת האינטרנט מהר יותר ובקלות.
אם אין לכם ידע בעיצוב גרפי או בכתיבה שיווקית תוכלו לשכור עבורכם איש מקצוע שיתכנן כרטיס ביקור ודברי דפוס אחרים למענכם או לעבוד בשיתוף עם בית דפוס מקצועי שיספק עבורכם אנשי מקצוע. בעלי עסקים רבים רוצים כרטיס ביקור או דברי דפוס מיוחדים אך שוכחים ששוני וייחוד אינם הדברים החשובים ביותר. עליך לבחור בעיצוב כרטיס ביקור שאותו יזכרו הלקוחות שלך. אם כרטיס הביקור יהיה יפה במיוחד, הלקוחות יזכרו אותך לטובה. גם לאנשי שיווק ותוכן וגם למעצבים קשה לפעמים לחשוב על רעיונות מקוריים. לכן כדאי לך לפנות לבית דפוס או לעסק המתמחה במוצרי דפוס שיוכל לעזור לך בהפקת כרטיס ביקור ומוצרי דפוס אחרים. כדאי שכל דברי הדפוס שאתה מעצב יהיו באותה המתכונת או דומים זה לזה. תוכל גם להתאים את העיצוב של אתר הבית שלך או של עמוד הפייסבוק שלך לכרטיס הביקור ולדברי הדפוס האחרים שתדפיס בבית דפוס.
כיום קיימות תוכנות עיצוב גרפי רבות באמצעותם תוכל לתכנן ולעצב גם ללא ידע רב בעיצוב או בשימוש בתוכנות מחשב את דברי הדפוס ואת כרטיס הביקור האישי שלך. כשתיצור מוצר מוגמר או כשיהיה לך מושג כיצד דבר הדפוס אמור להיראות, תוכל לשמור את העיצוב שלך ולהביא אותו איתך לבית דפוס ושם להתייעץ עם אנשי המקצוע שישמחו לסייע בידך בהערות ורעיונות לשיפור. כרטיס מושך ומעניין יכול להכיל גם את התמונה שלך, או של אחד המוצרים שלך. בכל מקרה חשוב שהתמונות שתבחר לשלב בדבר הדפוס יהיו קשורות לתחום המקצועי שלך. אישה שמייצרת בגדים לילדים יכולה להשתמש בתמונות של הילד שלה, אך הדבר לא יתקבל באותה ההבנה אם כלכלן או עורך דין יפרסם את עצמו באמצעות תמונות ילדיו. כרטיס הביקור שלך בפרט ודברי הדפוס שתייצר בבית דפוס באופן כללי אמורים לשקף גם אותך כאדם וגם אותך כאיש מקצוע. לכן אנו ממליצים בפניך להקדיש להם את מלוא תשומת הלב ולהשקיע בתכנונם. בהצלחה!