פורטלים של בעלי-מקצוע
ריכוז מודעות של בעלי מקצוע מתאפשר להיעשות ביעילות על ידי הקמת פורטלים של בעלי מקצוע. במסגרת פורטלים אלה, מרכזים קטגוריות של בעלי מקצוע אשר מציעים את שירותיהם. לרוב, ניתן למצוא קבלני שיפוץ, עבודות מסגרות, אינסטלציה, עבודות חשמל, צבע, זיפות, נגרים וכדומה.
פורטלים אלה נותנים במה פרסומית עבור בעלי מקצוע כדי שיפרסמו את שירותיהם לקהל הרחב. תחת פורטלים אלה, פרט לאנשי מקצוע ניתן למצוא בפורטלים אלה מידע מקצועי, המלצות של בעלי מקצוע כל אחד בתחומו, על השינויים והטרנדים המובילים בתחום שיפוצים, עיצוב פנים וכדומה.
הצורך בפורטלים של בעלי מקצוע
לצד שטחי הפרסום הרבים שמציע רשת האינטרנט, עולה הצורך של סידור יעיל של המידע העובר ברשת. כדי שהפרסום של בעלי מקצוע יהיה אפקטיבי, קמים פורטלים שנועדו לרכז ולטפל בקידום הפורטל של בעלי מקצוע. כלומר, בעלי המקצוע מפרסמים ובעלי הפורטל אחראים להביא למודעות של הציבור על קיום הפורטל ובעלי המקצוע המפרסמים בו.
עבור ציבור הגולשים חיפוש אחר בעלי מקצוע יכול להמשך זמן רב. כדי לקצר תהליכים וכדי לקבל מספר הצעות מחיר במקביל, פונים אל פורטל בעלי מקצוע משאירים פרטים ומקבלים מספר הצעות מחיר.
חסרונות בפורטלים של בעלי מקצוע
כיוון שהפרסום של בעלי מקצוע נעשה תחת מטרית פרסום אחת, הדבר מצריך עבודה יסודית ומעמיקה כדי להגיע לעומק התודעה של אנשים. עבודה זו כרוכה בזמן ובתהליך למידה מתמשך. בשלבים הראשונים יש להתאזר בסבלנות, אולם אם לאחר תקופת ניסיון סבירה אין הפורטל מצליח להתפרסם כמצופה, עבודת הפרסום עוברת אל בעלי מקצוע באופן עצמאי, כדי להגדיל את היקף החשיפה.
גורם נוסף הוא האחריות המקצועית של בעלי מקצוע אשר מפרסמים באותו פורטל. במידה וקיים בפורטל בעל מקצוע שמעורר מחלוקת בין הגולשים ועדיין פעיל בפורטל, הדבר עלול לפגוע במוניטין ובתדמית של בעלי מקצוע אחרים. דברים אלה נלמדים תוך כדי תהליך עבודה משותף .
פורטל בעלי מקצוע יכול לסייע לאנשי מקצוע ולגולשים כיוון שהוא מפגיש בין צרכים לפתרונות, בין אילוצים לאתגרים. כדאי להיעזר בפורטל בעלי מקצוע על מנת לפרסם את העסק שלכם.
בעלי מקצוע