שכנוע לקוחות פוטנציאלים לרכוש ממך היא עבודה קשה, אבל חשבת פעם שאתה עושה את התהליך קשה פעמיים כלומר עבור שני הצדדים, אם הלקוחות שלך משוכנעים, אבל לא יודעים איך לקנות ממך? לא משנה כמה אתה טוב בשכנוע הלקוחות הפוטנציאליים שלך, הם לא יקנו אם הם מוצאים את התהליך מסורבל.
ראשית, אתה רוצה לבדוק שאנשים יוכלו למצוא את טופס ההזמנה בקלות. אתה יכול לכתוב פסקה בצורה ברורה ותמציתית על מנת לכוון את הלקוחות שלך לטופס ההזמנה שלך, כך שאתה יכול להקטין את הסיכוי שהם ילכו לאיבוד. אתה יכול גם להפחית את הסיכויים בלאבד לקוחות פוטנציאליים על ידי הצבת קישור בולט לדף ההזמנה בכל אחד מהדפים שלך באתר.
כמו כן, האם אתה מציע מספר אפשרויות תשלום? אנשים עשויים להרגיש בנוח באמצעות פייפאל וחלקם עשויים לרצות לשלם עם כרטיס האשראי שלהם ואחרים אולי יעדיפו לשלוח צ'ק. ככל שיש יותר אפשרויות לתשלום שאתה מציע באתר שלך, כך הסיכויים שלך טובים יותר שהלקוח ימצא את הדרך המועדפת עליו ויקנה, ואתה תוכל להרוויח כסף. אחרי הכל, זה לא הגיוני כ"כ למכור משהו ללקוח שלך רק כדי לגלות שהוא לא יוכל לשלם לך מתי/איך שהוא רוצה.
מצד שני, אתה רוצה להוכיח שאתה סוחר אמין. האם טופס ההזמנה שלכם מאובטח באמצעות טכנולוגיית הצפנה? אתה רוצה להסתכל על זה ב-SSL. ניתן גם להציע כסף בחזרה וכך להבטיח שאנשים ירגישו בטוחים לגבי קנייה ממך. מה דעתך על התמיכה לאחר המכירה? מי הוא איש הקשר של הלקוח כאשר יש לו בעיות לאחר הקנייה?
לחילופין, ניתן להוסיף עדויות לקוחות, פרטים ליצירת קשר, כתובת, וכן הלאה כדי להגביר את האמון והסיכויים שלך. לגרום להם להרגיש בטוחים לגבי הקנייה ממך, זר מוחלט להם בצד השני של האינטרנט.
כמסקנה, זה יהיה עלוב מאוד אם נמכר בצורה מסובכת, הסיכוי שמשהו ישתבש כאשר הלקוח מוכן לשלם יכול לחסל את הסיכויים לקניה ממך.