שאל שאלות לפני שאתה מצטרף לתוכנית השותפים. עשה מחקר קטן על האפשרויות של התוכנה שאתה מתכוון להצטרף אליה. זה יעלה לך משהו כדי להצטרף? רוב תוכניות השותפים המוצעות כיום הן ללא תשלום. אז למה להצטרף לאילו שעולות כסף?
מתי הם מעבירים את העמלות? כל תוכנית שונה. חלק מעבירים פעם בחודש, כל רבעון, וכו'. בחר את האחת המתאימה לך.
מה הוא יחס הרווח למכירה? זהו המספר הממוצע של כניסות לקישור באנר או טקסט שנדרש כדי ליצור מכירה על סמך כל הנתונים הסטטיסטיים. גורם זה חשוב מאוד כי זה יגדיר לך כמה תנועה אתה חייב ליצור לפני שתוכל להרוויח כסף מהמכירה.
מה הם סוגי הנתונים הסטטיסטיים השותפים שזמין? הבחירה שלך לגבי תוכנית השותפים צריכה להיות מסוגלת להציע נתונים סטטיסטיים מפורטים. הם צריכים להיות זמינים באופן מקוון בכל עת שתחליט לבדוק אותם. הזמן בדיקת הנתונים הסטטיסטיים שלך.
מי הוא קמעונאי מקוון? גלה עם מי אתה עושה עסקים כדי לדעת אם היא באמת חברה מוצקה. מכירים את המוצרים שהם מוכרים את הסכום הממוצע שהם. ככל שאתה יודע יותר על קמעונאית המציע לך את תוכנית השותפים, כך קל יותר יהיה לך לדעת אם התוכנית היא באמת בשבילך.
האם הרווח הוא תוכנית לאחד או לשניים? תוכנית הרובד יחיד משלם לך רק עבור העסק שאתה עצמך יצרת. תוכנית שתי שכבות משלם לך עבור העסק, ובנוסף היא גם משלמת לך עמלה על מכירות שנוצרו על ידי שותפים כל עוד אתה נותן חסות בתוכנית שלך. חלק מהתוכניות בשתי שכבות, אפילו משלמים סכום נמוך על שותפים חדשים. יותר כמו תשלום גיוס.
לבסוף מה הוא סכום העמלה ששולם 5%-20% זהו האחוז שמשלמות רוב התוכניות. 1%-5% הוא הסכום שמשולם עבור כל כניסה קטנה.
אלה הן רק כמה מן השאלות שאתה צריך לענות לפני שאתה נכנס לתוך תוכנית שותפים. אתה צריך להכיר היבטים חשובים רבים כי התוכנית שבחרת צריכה להכניס לך כסף מהאתר. שאל את השאלות האלו במהלך בחירת תוכנית השותפים, שאלות אלה יכולים לעזור לך לבחור את התוכנית המתאימה ביותר.