שירותים נילווים למקומות ציבוריים
מקומות ציבוריים גדולים כמו קניונים, תחנות מרכזיות, וכדומה להן, עושים שימוש רב בהרבה אמצעיים שעלות השימוש בהן היא יקרה מאוד, ואי לכך העלי עסקים ומקומות קטנים יותר לא מרשים לעצמם. כמו: שערים אוטומטיים בפתח כל קומה, שירות ניקיון יום יומי על ידי צוות מקצועי ומיומן, תאורות מיוחדות והרבה מעבר לסטנדרט, אביזרי קישוט ונוי הפזורים על הקירות, וכדומה להם. לכאורה, על פניו נראה שזה סתם בזבוז, וחוסר שימוש נכון במשאבים כלכליים, אך במבט לעומק נבין שלא כן הדבר.
שערים אוטומטיים – אמנם זוהי עללות יקרה, אך שווה כל שקל, הן מהבחינה שזה חוסך המון זמן, הרי כמות האנשים נכנסים ויצאים היא ענקית, ואם יתקינו שער רגיל שיצטרכו לעבור בו אחד אחד או מקסימיום שניים, התורות יהיו ארוכים מאוד, הרבה אנשים שאינם נמניך על בעלי הסבלנות יעדיפו מקומות אחרים הנותנים מענה דומה, אך נוחים יותר. מלבד זאת, אין צורך ביד אדם, שערים אוטומטיים מופעלים הרי על ידי חישנים, וכך ברגע שאדם מתקרב הם נפתחים ללא מגע כלל, ובכך נחסך כח אדם – שהיות עלות שירות כזה היא לא מהזולות.
שירותי ניקיון יום יומי – אין ברירה אחרת, הן מבחינת הגינה, במקום המכיל כמות כה רבה של רהל מכל הסוגים והמינים, אשר בין היתר גם מונה כאלה שחשים שלא בטוב מי יותר ומי פחות, וכן כאלו שתחום הנקיון לא חזק אצלם במיוחד. והן מבחינה פרקטית, לא תתכן יכולת תזוזה בקלות כאשר הרצפה תהיה מלוכלכת ודביקה, ועוד גורם הפועל במיוחד במרכזי הקניות – לכלוך מוריד חשק להותיא כסף והנקיון גורם בדיוק להפך,
תאורות מיוחדות – תפקידן העיקרי הוא סינוור, יתר אור, הגורם לאדם לחשיבה ראלית אך לא אבסולותית, וממילא הוא רוכש דברים שהוא כלל לא התוון לרכוש, ואף מעבר הוא רוכש מוצרים שככל אין לו כל שימוש בהם, וכל זאת נטו מהסתנוורות, ומחילופי תאורה שונים.
אביזרי נוי – משרים השראה של מקום עדכני, ומעניק תחושה של כבוד להולכים בו, פותח את המחשבה, ושובה את ליבו של הלקוח, המתאווה עד מהרה שגם ביתו ינצוץ באותה מידה, ועדיף מעבר....
לסיום – נשאיר את השערים חשמליים, ניקיון יתר, תאורה ואביזרי נוי למקומות המתאימים, נדע את מטרותיהם, ונזהר מלהכשל ברשתם.