אח, אין כמו ריח של נייר שזה עתה נחתך במכונה של בית דפוס. כרטיסי ביקור חדשים וטריים, הזמנות מהודרות לחתונה, עלונים מעוצבים, קטלוג מוצרים מסוגנן, לא משנה מה – זה מספק לחזות במוצר שעד עכשיו צפיתם בו אך ורק דרך המסך של המחשב בפוטושופ או באילוסטרייטור – ועכשיו אתם מחזיקים אותו בידיכם.
כל זאת, בהנחה שאותה הדפסה של בית דפוס יצאה כשורה, שהצבעים יצאו נאמנים למקור, שלא התפלקה לה איזו סיפרה ממספר הטלפון ושהפינות המעוגלות לא יצאו משום מה לא כל כך מעוגלות. במידה ובחרתם בית דפוס איכותי, אין סיבה שאיכות ההדפסה והחיתוכים תאכזב אתכם. למרות זאת, זכרו שהדבר היחיד הבטוח בעולם הוא כנראה המוות, ולא יזיק להתעקש על הדפסת ניסיון, גם אם בחרתם באיזה בית דפוס דה-לוקס. הפתעות תמיד קורות, אם כי הן פחות צפויות לקרות אצל בית דפוס נחשב.
המבחן האמיתי אם הצלחתם באותה הדפסה הוא לא רק איכות החיתוך, הצבע והנייר, אלא אם אנשים אוהבים את מה שהם רואים, אם הוא מצליח לעורר בהם עניין ומרתק אותם ויזואלית. לכן, בבואכם להדפיס את הכרטיס או הקטלוג שלכם, פנו לכם מספיק זמן כדי לחשוב ולהתעמק בנושא העיצוב וההדפסה. אל תבואו לחוצים בטירוף כי נזכרתם שאתם צריכים את הברושורים/כרטיסי ביקור לעוד שעה... רוצים שאנשים יעריכו את המוצר שלכם? אז תעריכו אותו בעצמכם, פנו לו את הזמן הראוי! אל תשכחו שלא תמיד ההדפסה תבוצע במקום, ולפעמים היא תיקח יום-יומיים ואף יותר.
כמו לחם טרי מהתנור
כרטיסי ביקור, עלונים חדשים ועוד – מביאים איתם הבטחות להתחלות חדשות, לקוחות חדשים והזדמנויות עסקיות. בית דפוס הוא האמצעי שלנו להציג את עצמנו בפני הלקוחות שלנו. כרטיס הביקור שלנו או העלון משקף בעצם את העסק שלנו. המוצרים האלה הם הפנים של העסק. מוצר מושקע ואיכותי הוא כזה שנתגאה לחלק ללקוחות שלנו.
האם מישהו בכלל טורח להקדיש תשומת לב לעוד כרטיס ביקור שתחבו לו לתוך היד? האם אנשים באמת שומרים את כרטיס הביקור שחילקת להם? אלו שאלות מעניינות. התשובה משתנה לפי האנשים עצמם. יש כאלו שאוהבים כרטיסי ביקור ונהנים לשזוף את העיניים בכרטיס מעניין וייחודי שעוד לא ראו כמוהו. אחרים, לעומת זאת, סתם ייקחו מכם את הכרטיס באדישות, כאילו הושטתם להם חתיכת נייר עיתון שעליה משורבט הטלפון שלכם, מבלי לדעת שהשקעתם המון מחשבה בגיבוש קונספט והגשמתו לכדי עיצוב מגובש ושלם ושילמתם לא מעט כסף עבור בית דפוס.