חברות רבות – גדולות כקטנות, מעוניינות לשדר לגולשים הנכנסים לאתר שלהם תדמית אקסקלוסיבית, נקייה ולא מצועצעת. קבלו 8 טיפים עבור עיצוב אתרים יוקרתי ואלגנטי:
פונטים קטנים
כן, הם לא ממש נוחים לקריאה אצל משתמשים כבדי ראייה – אבל אין ספק, פונטים קטנים מסמלים היום יוקרה באופנת עיצוב אתרים.
הרבה ספייס
אתר שאינו עמוס, מינימליסטי ומכיל פרטים נחוצים בלבד - משדר מראה סטרילי, אוורירי ונושם. עיצוב אתרים יוקרתי מתאפיין בתחושת אווריריות ובמרווחים בין האלמנטים. הגולש לא ייבהל כאן בגלל עומס פרטים ודיטיילים המעיקים על העין.
שימוש בצבע לבן
בכל פלטת הצבעים של עיצוב אתרים אין צבע יותר יוקרתי ואקסקלוסיבי מלבן. בזמן שבתחומי עיצוב אחרים הוא עשוי לשדר אווירה של פרובאנס וכפריות (כמו בענף המטבחים), כאן הוא משדר ניקיון מינימליסטי וטוהר.
למרות האיפוק והקרירות שלו, מדובר בצבע שהוא עממי למדי, כלומר כל מי שיכנס לאתר יתחבר אינטואיטיבית לצבע הזה. מדובר בבחירה מנצחת וקלאסית, שתחסוך מכם את הצורך לעדכן את האתר אחת לכמה חודשים, בהתאם לצו האופנה הצבעוני העדכני של עיצוב אתרים.
השימוש בלבן ואפור בהיר ניטראלי הוא נפלא יחדיו. האפור אינו מעיק על העין. האפור והלבן משתלבים נהדר עם צבעים עזים כמו אדום או כתום, שבדרך כלל ישמשו לכותרות, וכך תהיה נגיעה של צבע עז באתר מאופק להפליא.
לוגו מעוצב
הלוגו של החברה הוא משמעותי ביותר, והמשקל שלו בתחום עיצוב אתרים הוא ענק. הלוגו מכיל את התדמית של העסק, ואם יש לוגו מפוקסל ומיושן – לא יעזור מה שתעשו ואיך תעצבו, התדמית הזולה תדבק לאתר.
מידע חיוני בלבד
עמוד הבית הוא מקום שבו בדרך כלל מקובל להפציץ את הלקוחות במידע על מבצעים חדשים, עדכונים לגבי הסניף החדש ותמונות של הדגמים האחרונים. ובכן, לא בבית ספרנו.
מספר מצומצם של כפתורים
באתר מינימליסטי הכול יהיה מאופק. עיצוב אתרים אקסקלוסיבי מצריך מעט כפתורים, וסביר להניח שיהיו תתי קטגוריות שיעזרו לשמירה על סדר והרמוניה באתר.
תוכן ללא רבב
עיצוב אתרים אקסקלוסיבי הוא לא רק אסתטיקה, וטקסטים גרועים באתר עלולים להרוס את כל עבודת העיצוב הקשה ולהוריד את כל הקונספט לטמיון. התכנים באתר צריכים להיות נקיים משגיאות כתיב, טעויות הגהה ושכתוב ופסיקים שממוקמים במקומות הלא נכונים. שמרו על תחביר ותכתיב מושלם!
כאן לא ערוץ הקניות
התכנים צריכים להיכתב באיפוק ובעידון ולא להיות אגרסיביים ומכירתיים יתר על המידה.