חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת ה-CTI (COMPUTER TELEPHONE INTEGRATION

מאת: רן דדושטכנולוגיות חדשות19/05/20111489 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

 

יתרונות מערכת ה-CTI (COMPUTER TELEPHONE INTEGRATION)

 

מערכת  Composit Contact Center  מהווה פתרון כולל לתקשורת וניהול מוקדי שירות ועסקים רבים בישראל

למערכת זו כלים רבים אשר נותנים לבעל עסק ממוצע את הכלים ליצור תדמית עסקית ואיתנה ללקוחותיו כגון: בניית מרכזיה וירטואלית ע"פ שפות(לנציג בשפה האנגלית הקש 1 או לנציג בשפה הרוסית הקש 2, או ע"פ מחלקות מכירה,שירות לקוחות ועוד...).

מערכת זו גם מאפשרת ללקוח להגדיר נציגי שירות במערכת ע"פ כישוריהם(מכירות,שפות,שירות לקוחות ועוד..)

או בכל פנייה המערכת יודעת לנתב את השיחה (ע"פ הניתוב הראשוני)  לנציג השירות המקצועי והטוב ביותר לקבלת השיחה.

המערכת מאפשרת פניות לקוחות ואינטראקציה של הלקוחות עם מוקד הודעות וניהול בתקשורת Multimedia:

  • קריאות טלפון (דיבור)
  • דוא"ל (Email).
  • פאקסמיליה.
  • דואר קולי.
  • פורטל גישה באינטרנט (Web Chats).
  • VoIP.
  • Video over IP.

מאפייני מערכת Composit Contact Center.

  • תמיכה ב- Multimedia.
  • ניתוב שיחות על בסיס תורים קבועים ו/או ניתוב שיחות חכם על בסיס מיומנות סוכני מוקד מענה אנושי לעסקים  ו/או פרופיל הלקוח הפונה (Intelligent Skills based routing).
  • קישוריות למערכות CRM והקפצת מסך פרטי הלקוח.
  • ניהול מלא של התורים לרבות :
  •  הודעות לפונה על זמן ההמתנה ו/או מיקום בתור,
  • שירות Call Proxy - מאפשר לפונה לאחר שהשאיר הודעה לשירות זה, להתנתק. בהגיע זמנו לקבלת שירות, על פי מקומו בתור, המערכת מתקשרת אליו, בחיוג חוזר, ומפנה אותו לקבלת שירות ע"י הסוכן המתאים. 
  • שירות Call Back – לאחר השארת הודעה.
  •  הודעות שיווקיות והודעות ייעודיות לקמפיינים שונים.
  • ANI- זיהוי מספר הטלפון של כל לקוח אשר פנה למוקד המענה הטלפוני (כל עוד המספר אינו חסוי).



IVR - מענה קולי אינטראקטיבי.

חייגנים – תמיכה בחיוג יזום אוטומטי, עפ"י רשימות מוגדרות בבסיס נתונים:

  •  Progressive Dialing.
  • Preview Dialing.

אמצעי תכנון וניהול במערכת Composit Contact Center.

  • מתכנן המערכת - תכנון תזרים העבודה של מוקד מענה טלפוני  באמצעות כלי תכנון אינטראקטיבי.
  • נהל המערכת (אדמיניסטראטור) – ממשק המאפשר הגדרת התצורה, ניהול ושליטה מליאים של עבודת המוקד.וכן - חלון עבודה המכוון ומייעל את עבודת הסוכן.
  • מפקח – מערכת דוחות זמן אמת ודוחות סטטיסטיים על ביצועי המערכת והסוכנים. לרבות דיווח אירועים (events).
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות

רן דדוש

מנהל שיווק

קבוצת שידורית

054-4034000

03-5193102

WWW.SHIDURIT.CO.IL

http://shidurit.co.il/מענה%20אנושי.aspx

 

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן דדוש

מאת: רן דדושמיתוג19/05/111579 צפיות
בעבר דגל שוק העבודה ברעיון ההתמקצעות קרי כל בעל מקצוע מתמחה בתחומו וכל אדם צריך להתמקד בעבודתו ובידע והניסיון שלו. כיום המצב הוא שונה עם בעבר לכל בעל מקצוע הייתה מזכירה שאיישה את הטלפון בעסק. כיום קיים מוקד טלפוני המספק שירותי מזכירה במענה אנושי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

מאת: רן דדושבריאות ורפואה כללי19/05/112003 צפיות
במאמר זה אסקור את היסטורית ה-QUTSOURCING בישראל בתחום המענה אנושי בתחום זימון התורים ברפואה בישראל אשר התפתח רבות בשנים האחרונות ומשוק ריכוזי וקטן התפתח לשוק תחרותי ורחב. רעיון הקול סנטר פותח בארה"ב בשלהי שנות ה-80 כמוקד זימון תורים עבור מנהלי מחלקות ורופאים בכירים בבתי חולים אשר קיבלו בזמנם החופשי מטופלים באופן פרטי. תהליכי העבודה העיקריים, התבצעו באמצעות הקצאת מספר טלפון ייחודי לרופא, אשר פורסם על ידו למטופליו למטרת התקשרות וקביעת תורים במענה טלפוני מקצועי.

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/111471 צפיות
במאמר זה אנסה לפרוס את מחולל השירותים הקריטים והחשובים להרבה מגזרים בישראל ואשר בבסיסם עומד היתרון של הפעלת שירות מענה טלפוני במתכונת מיקור חוץ. בשוק התחרותי של היום כדי לעמוד בתחרות חייב בעל עסק להיות זמין ללקוחות בכל רגע נתון ועם האצבע על ההדק. לאור התפתחות השוק הישראלי בעשור האחרון לשוק תחרותי ומרובה משתתפים בעל דרישות SLA גבוהות הוקמו בארץ חברות מיקור חוץ רבות בתחום שירות מענה טלפוני לעסקים על מנת לספק פתרון לעסקים רבים בשיפור רמת .SLA

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/111724 צפיות
כידוע כל אדם אשר מעוניין לפתוח עסק עצמאי צפוי להיתקל בהוצאות רבות מאוד בתחילת דרכו ועוד טרם החל עסקו להניב פירות. כיום 6 עסקים מתוך 10 נסגרים עקב אי הצלחה בשוק העסקי לאור העובדה שלא הצליחו לאיין את כף המאזניים בין ההוצאות להכנסות ועוד אינני מדבר על המטרה העסקית אשר עומד בבסיס חברה שהינו מקסום הרווח והפוטנציאל העסקי ולדידי עסק אשר לא ממש מטרה זו אנו בעל זכות קיום.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162083 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161976 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161703 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143451 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142737 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144451 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138423 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica