בבדיקה של מודעות פרסום באינטרנט בלוחות נדלן ,דרושים,יד שניה,רכב נמצא שיש שיטות יעילות לקבלת מענה מהיר בשימוש באתרי לוחות פרסום באינטרנט כגון לוח אולפרי
לכן על מנת לייעיל את השימוש ברשת האינטרנט החלטתי להרכיב רשימה של טעויות הנפוצות ביותר כאשר מוספים פרסום באינטרנט.
הטעות הנפוצה הראשונה - הזמן שאתה שם או מקפיץ את המודעה בלוח
טעות מספר אחת שראיתי לדוגמא גולשים באינטרנט אשר משקיעים בנדל"ן שעושים פרסום מקוון אבל מעלים את מודעת הפרסום בזמנים הלא נכונים.
כמעט בכל אתרי לוחות חינם, כאשר מעלים פרסום מודעות החדשות יופיעו בחלקו העליון של הדף,ומודעות ישנות ישנו את מיקומם ויעברו מודעה אחורה עד שלבסוף יגיעו לתחתית הדף במילים אחרות, אם אתם מפרסמים מודעה בין השעות 00 ל6 בבוקר, למודעה שלכם יש סיכוי גדול לא להופיע כאשר קהל היעד שלך מתחיל בחיפוש דירות למכירה לדוגמא. בנוסף, אם אתם גרים בתל אביב לדוגמא , יש סיכוי שהמודעה שלך אפילו לא תיהיה ממוקמת בעמוד הראשון משעות הצהריים.
לכן אם אתם רוצים לקבל חשיפה טובה העלו את פרסומה או לחלופין הקפיצו אותה בשעות גלישת שיא באינטרנט אחרי שעות ההעבודה 17-22 .
הטעות הנפוצה השניה בפרסום באינטרנט - נוסח
הטעות השניה הנפוצה ביותר ,פרסום מודעה שרק נותנת מידע מינימלי לדוגמא בפרסום דירות למכירה, יחד עם מספר הטלפון. דוגמא לתוכן שגוי- "דירה למכירה ירושלים התקשרו לישראלי ישראל ב 1234567890. " למרבה הצער, זהו סוג של מודעה שאינה מושכת תשומת לבו של הקורא, או באמת נותנת לו סיבה להתחיל להתענין וליצור קשר עם בעל המודעה.
כדי למשוך אליך פונים כתוב כותרת מפתה, תוך מתן מידע עשיר ככול שניתן וזה יהיה המניע שיגרום ליותר פונים אליך.
הטעות השלישית -אי פרסום תמונה.
כאשר מעלים מודעה אך לא מצרפים תמונה למרות שניתן לצרף תמונה למודעה ישנו פתגם ידוע "תמונה שווה אלף מילים"
אשר נאמרת בצדק תמונה יכולה להראות לנו דברים כגון מצב המוצר שאותו אנו רוצים למכור באמצעות לוח יד שניה,
להעביר מסר על מצבו של הרכב ,כיום בעידן הטכנולגי יש לכולנו גישה מהירה לאמצעיי צילום אם זה באמצעות האייפון או כול מכשיר סלולרי אחר
ממולץ לנצל את האופציה הזו לרווחת כולנו.