חפש מאמרים:
שלום אורח
16.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי עיצוב גרפי

מאת: רפאל שלוםעיצוב אתרים03/05/20111256 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גרפי הוא תחום לימוד פופולארי למדי בשנים האחרונות, וניתן ללמוד את המקצוע במכללות רבות וברמות מקצועיות שונות בהתאם לצורך הסטודנט, לזמן הפנוי שיש לו ולמטרת הלימודים שיש לו. ישנם אנשים שרוצים ללמוד עיצוב גרפי לשם תחביב והנאתם האישית וישנם כאלו שרוצים להתמחות בתחום בצורה מקצועית ולהפוך את העיצוב הגרפי למקצוע שלהם.

עיצוב גרפי הוא תחום עיצובי שבו מעצבים טקסטים, תמונות וגרפיקות שונות כדאי להעביר מסר לאדם שמתבונן על החפץ או המוצר המעוצב. ישנן מטרות שונות שעיצוב גרפי מעוניין לשרת- מטרות של משיכה לקנייה במקרה של מוצר צרכני, מטרת משיכת תשומת לב במודעות פרסום, מטרת נוחות בקריאה ובהתבוננות בעיתונים ומגזינים וכך הלאה.

כיום, עם עידן המחשבים והמחשוב ההולך ומתפתח, עיצוב גרפי נעשה רובו ככולו על ידי תוכנות מחשב, ולרוב אין עוד צורך בעיצוב ידני. כמו כן, האינטרנט והמדיה הממוחשבת צורכים עיצוב גרפי רב- כיוון שכל אתר אינטרנט, כל באנר פרסומי וכל דבר אחר דורשים מידה כזאת או אחרת של עיצוב. כמובן שהמטרה של רוב אתרי האינטרנט היא להאריך את שהות הגולש אצלם כמה שיותר, ולעיצוב הגרפי יש חלק בהשגת המטרה הזאת.

אם ברצונכם ללמוד את התחום, דעו שמלבד השם עיצוב גרפי, פעמים רבות נמצא את הלימודים האלו תחת השם תקשורת חזותית. כיום יש צורך במעצבים גרפיים במקומות עבודה שונים ומגוונים- מכיוון שבתחומים רבים יש צורך במעצבים גרפיים שיעזרו להעביר את אותם מסרים נדרשים.  מעצב גרפי טוב הוא כזה שיידע לעצב בהתאם לדרישות הלקוח ולהנחיותיו. תחום עיצוב זה אינו אומנות לשמה, שבה המעצב יכול לעשות מה שהוא רוצה בלי התחשבות בקהל היעד. עיצוב גרפי הוא תחום מסחרי, שבו יש לקוח וצרכן שצריך לספק ולעבוד בהתאם למה שהם מבקשים.

את הלימודים ניתן לעבור במוסדות שונים ברחבי הארץ. קיימים קורסים בסיסיים שניתן לעבור בערבים במתכונת של ערב בשבוע למשך תקופה מסוימת, וכך לרכוש כלים בסיסיים ולהכיר את התוכנות העיקריות והבסיסיות שבהן משתמשים בתחומי עיצוב גרפי, או לבחור במסלולים ארוכים עם לימודי יום ממוסדים ויסודיים, שלאחריהם תוכלו לנסות ולהשתלב בשוק העבודה.

 



תגיות המאמר: עיצוב גרפי, מעצב גרפי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רפאל שלום

מאת: רפאל שלוםעיצוב אתרים12/07/111260 צפיות
מה עלי לדעת אם ברצוני להפוך למעצב גרפי? כיצד ניתן להפוך למעצב גרפי מצליח? מהם אפשרויות העבודה בתחום העיצוב הגרפי? ועוד מבחר טיפים בנושא גרפיקה במאמר זה.

מאת: רפאל שלוםמיתוג31/05/111315 צפיות
האם כדאי להשקיע בעיצוב לוגו מרשים לעסק שלך? כיצד ניתן לקבל עיצוב לוגו מיוחד לעסק שלך? ועוד מספר טיפים חשובים בנושא.

מאת: רפאל שלוםראיית חשבון22/04/112422 צפיות
מדוע עלינו להעסיק רואה חשבון לעסק שלנו? כיצד נוכל לייעל את העסק בעזרת רואה חשבון?

מאת: רפאל שלוםשינה 24/01/112406 צפיות
לילה ללא שינה טובה אינו מאפשר תפקוד תקין ביום שלאחריו. קיימות סיבות שונות לבעיות השינה, להלן 9 טיפים שונים לשיפור השינה

מאת: רפאל שלוםראיית חשבון19/01/113406 צפיות
כל הפרטים לגבי התמחות בראיית חשבון . הכללים למשך זמן ההתמחות, תנאי ההתמחות וכל האפשרויות העומדות מול המתמחה בראיית חשבון.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213637 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211473 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172821 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162106 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162615 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153103 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152759 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica