רוב האנשים מצטרפים לניקן ללא מחשבת תחילה, הם נכנסים לחברה בלי תוכנית עבודה או מטרות ברורות לעסק החדש שלהם. אחרי שהם מדברים עם השוק החם שלהם ומנסים לצרף את מי שאפשר אל ניקן, מהר מאוד הם מגלים שאין להם יותר עם מי לדבר.
כאשר רוב האנשים מגיעים לנקודה הזו הם בוחרים אחת משלושת הדרכים הבאות:
הדרך הראשונה - הם מתחילים לשגע את המצורפים שלהם כדי שהם יצרפו מפיצים חדשים. המפיצים שלהם לא עושים את העבודה ובסופו של דבר כולם עוזבים את ההזדמנות.
הדרך השנייה היא - הם מתחילים להרגיש נואשים והם פונים לכל אדם ברחוב בניסיון לשכנע אותו לקנות את המוצרים של החברה. זהו כמובן חוק 3 המטרים - אתה מדבר עם כל אדם במרחק של 3 מטר ממך על האפשרות שלו להיות מיליונר.
טיפ סלייס מדבר על השיטה הזו - כאשר הוא שואל אנשים "אם היית יכול להראות לך דרך להרוויח עוד 3000$ בחודש מהבית, האם היית מעוניין לשמוע?"
אחרי שהם מבינים שמשם לא תבוא הישועה הם מחליטים להכין פלאיירים על המוצרים וההזדמנות שלהם ולחלק אותם על מכוניות, בקניונים, בבתים, ברחוב ובעצם בכל מקום אפשרי. הם מגלים שאחרי שהם חילקו 10,000 פלאיירים וקיבלו 4 טלפונים שגם זו לא השיטה. הם לא יודעים מה לעשות והם עוזבים את העסק.
הדרך השלישית- המפיצים של ניקן מתחילים לפזר מידע באינטרנט בכל מני אתרים על ההזמנות של ניקן ועל המוצרים. הם חושבים שאם מישהו ימצא את האתר שלהם ואת המידע באינטרנט הוא ירצה לדבר איתם. הם בונים אתר ומשקיעים זמן וכסף על העיצוב והתפריטים. אחרי מספר חודשי עבודה הם מעלים את האתר לרשת , יושבים ליד הטלפון ומחכים שהוא יצלצל כדי לקבל הזמנות.
כמובן שגם זה לא עובד והם בסופו של דבר פורשים מהעסק.
אז מה הפיתרון - אתה צריך לחזור לשורשים של שיווק רשתי. ניקן היא חברת שר"ש ושיווק רשתי עובד ותמיד יעבוד רק על דבר אחד, העיקרון הזה חייב להיות בכל עסק של שיווק רשתי והוא המפתח להצלחה שלך בטווח הארוך.
המפתח להצלחה הם קשרים חברתיים.
אתה חייב לפתח קשרים חברתיים עם אנשים לפני שאתה מצרף אותם. אף אחד לעולם לא יצטרף אליך מפלאייר שחילקת בקניון או מאתר אינטרנט שהוא רואה בפעם הראשונה.
אתה חייב לפתח קשר חברתי עם המועמדים שלך, ליצור בהם אמון ולגרום להם לבטוח בך כדי שהם בכלל יחשבו על ההזדמנות שלך. הסוד להצלחה הוא לגרום לאנשים להצטרף אל ההזדמנות שלך בניקן, לא רק בגלל החברה והמוצרים, אלה בגלל שהם רוצים לעבור איתך. כי אתה אדם שבו הם בוטחים, אתה חבר קרוב והם מאמינים לך.
שיווק רשתי קונבנציונאלי משתמש באירועים חברתיים כדי ליצור קשרים חברתיים עם אנשים. אך היום אתה יכול ליצור קשרים חברתיים בזמן קצר בעזרת האינטרנט. אל תצטרף לקהילה חברתית כמו קפה דה מרקר במטרה לגייס אנשים, תיכנס לקהילה כדי להכיר אנשים.
אתה חייב להבין מה עובד בראש של המועמדים שלך - הם רוצים להכיר אותך לפני שהם רוצים להיכנס לאיזו הזדמנות עסקית. הם רוצים לראות האם יש לכם תחומי עניין משותפים, האם אתם מתקשרים על אותו הגל והאם השיחה זורמת בניכם. תן להם להכיר אותך, תספר על עצמך ותן לאנשים ללמוד עליך.
אל תדבר על ניקן, זה לא מעניין כל כך אנשים, תדבר על המחשבות והדעות שלך ותחלוק אותם עם העולם. ככה אתה תמשוך אליך לא רק אנשים שמתאימים לעסק שלך, אלה אתה תכיר את האנשים שאיתם אתה יכול לעבוד בצורה הכי טובה שאפשר.
רק אחרי שאתה מפתח קשרים עם האנשים - תשקול להציע להם את ההזדמנות שלך בניקן, אל תדחוף אותה לאף אחד, תציע עזרה ותראה אם הם רוצים אותה ממך, זה כל הסיפור.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב NIKKEN, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד