ניצבים בפני עבודת עיצוב פנים חדשה? לא יודעים איך להתחיל לעצב את המשרד של הלקוח הבא שלכם? ניתן 3 טיפים למעצב המתחיל, על מנת שעבודת העיצוב הבאה שלכם תהיה מעל לציפיות שלכם.
ראשית כל, בררו עם הלקוח שלכם, מה הוא מעוניין להשיג בעבודת העיצוב. לאן הוא רוצה להגיע? מה הוא מעוניין שהחלל ישדר? בין אם הלקוח מודע לכך או לא, בכל עיצוב יש אמירה כלשהיא. עיצוב חלל משמעו הכנסת מסר כלשהוא אל תוך אותו חלל. למעשה, המשרד החדש יביע אמירה מסוימת וחשוב שזו תהיה בהתאם לציפיותיו של הלקוח.
שנית, תקפידו על יצירת קשר נוח ונעים עם הלקוח. חשוב מאוד בכל תהליך העיצוב, שהקשר הבלתי אמצעי עם הלקוח ישמר. ישנה חשיבות עליונה לכימיה טובה בין המעצב לבין קהל הלקוחות שלו. למעשה, ככל שהקשר טוב יותר, כך הסינרגיה תהיה טובה יותר וכך גם התוצאה הסופית תהיה מרהיבה יותר.
טיפ אחרון, חשוב מאוד לבחון את התוצאות מעיניו של הלקוח ולהיות פתוחים לביקורת. פתיחות מחשבתית היא אחד מהמאפיינים של מעצב פנים טוב. לצד הרצון החזק לעצב באופן מסוים חלק מסוים בחלל, אל לנו לשכוח שבשעת העיצוב אנחנו עובדים כמעצבים בחסותו של הלקוח. למעשה, אנחנו נכנסים לתוך ראשו של הלקוח, תוך הבנת המגבלות השונות והרצונות השונים וניסיון למקסם את התוצאה. רגישות לצרכי הלקוח תבטיח את שביעות הרצון שלו. כמו כן, היו פתוחים לביקורת, גם שזו נראית לכם תמוהה. זכרו, שבנושאי טעם וריח אין על מה להתווכח ועיצוב היא אומנות לכל דבר ועניין.
לסיכום, נותר לנו לאחל לכם, מעצבי הפנים, בהצלחה בעיצוב הפנים הבא שלכם. הניסיון שתצברו יוביל אתכם אל עבר תחושת ביטחון גדולה יותר ויכולת רבה יותר להתכוונן לרצונותיו של הלקוח ולבטא את אלה באופן מושלם.