כדי שסרט תדמית ייצר את האפקט אותו אנו מעונינים להשיג, צריך לבחור נכון את המקום בו נבחר לשדר את הסרט. בהתאם לשיקולי הבחירה הפרסומית, נדע איזה סרט להפיק מה יהיה אורכו ובאיזה אפקטים נשתמש.
סרטי תדמית בנושא כללי על תאגיד עסקי יכולים להיות מוקרנים במרכז המבקרים של החברה, בבניין משרד המטה ובהתאם לקהל היעד המרכזי. לדוגמא: חברה שנותנת שירותים לתחום התיירות תוכל להקרין את סרטון התדמית בשדות תעופה ובמטוסים על ידי שיתוף פעולה עם חברות תעופה שונות.
סרט תדמית על מוצר מקומי יכול להיות מוקרן באמצעי התקשורת השונים לרבות שלטי חוצות, טלוויזיה, אינטרנט ורדיו. המסר הפרסומי יהיה זהה בכל אחת מהרשתות השונות לצד היתרון המוחשי שיש לכל אחד מן הערוצים.
סרט תדמית בנושא טכנולוגיה, מוצר או שירות עבור השוק הבינלאומי לרוב יוקרן בתערוכות וכנסים מקצועיים בהם יש זיקה לפעילות העסקית של החברה. הסרט יוקרן באתר האינטרנט של החברה ובאמצעות שיתופי פעולה עסקיים תוכל החברה ליצור מודעות לשירותיה ומוצריה.
סרט תדמית על מוסד חינוכי יוקרן במוסד עצמו. מוסדות בעלי תקציב יוכלו להיעזר באמצעי תקשורת כגון: טלוויזיה ואינטרנט. ייתכן ועקב מגבלות תקציב יוחלט לשדר חלק מהסרט התומך במסר העיקרי אותו מעוניין המוסד להעביר.
סרט תדמית על התיירות במדינה יוקרן בטלוויזיה ובאתרי אינטרנט של משרד התיירות ושל האתרים המפורסמים בסרטון. כמו כן, יוקרן הסרט במטוסים, בערוצי טלוויזיה עימם יש שיתופי פעולה. ככל שמימד החשיפה יהיה רחב, כך ניתן יהיה לתרום לתיירות חוץ ולתיירות פנים ענפה.
סוג נוסף של סרטון תדמית הוא סרט המטפל בבעיה רחבת היקף שיכולה להתעורר לדוגמא: רעידות אדמה ואסונות טבע אחרים. בסרטון, מעבר להסברים השוטפים יש היבט תדמיתי על האנשים שמטפלים ויכולים לסייע במקרה האסון. המטרה לחלל את המידע ולעדכן באופן שוטף על הנעשה ואיך להתנהל במקרים מהסוג הזה. התדמית היא פועל יוצא של טיפול בבעיה באופן יסודי ומקיף.
המשותף לכולם לטפטף את המסר בצורה עקבית במטרה לעורר תשומת לב שתגרור למודעות כללית בכל תחומי החיים ותתרום לתדמית של ארגונים, חברות, מוסדות, משרדים שעוסקים במלאכה.