פליירים, כרטיסי ביקור, או כל שיטת פרסום שתבחרו, כדי שהיא תעשה עם חיוך ואמונה שבית העסק שלכם מספק את השירותים והמוצרים הטובים ביותר ללקוח במחירים האטרקטיביים ביותר. אמונה של בעל העסק במוצריו ושירותים תניב תוצאות אפילו גבוהות יותר מאלו שנקבל כאשר נפיץ פליירים, כרטיסי ביקור או נפרסם את מוצרינו באמצעי המדיה השונים.
למרות המטרות הנשגבות של בעלי העסקים והמחשבה כי טיב מוצרים ואמונה בשירות והמוצר יניבו פריחה של העסקים, ישנם גם גורמים שונים שאינם קשורים אלינו- מוניטין וצמיחה אופקית של חברות ועסקים קטנים מתבצעים רק כאשר קיימת מגמת פרסום והפצה ראויים לבית העסק. חלוקה של פליירים, כרטיסי ביקור, מגנטים, עלוני מידע ועוד.. הינן שיטות פרסום והפצה מהידועות בשוק.
חלוקת פליירים בתיבות דואר צריכה להיעשות בצורה אינטנסיבית בכדי להניב תוצאות. בדיקה סטטיסטית שנערכה מראה על כך כי יותר מתשעים אחוזים מהאנשים שמקבלים פליירים בתיבת הדואר יבחרו להשליך את אותם פליירים לפח האשפה עוד לפני שראו את הכיתוב ואת השירותים או המבצעים שאותם פליירים עשויים להציע לנו. בעקבות כך, חלוקת פליירים נראית בשנים האחרונות כשיטת פרסום זולה וחסרת ערך. אך קיימת דרך אחרת להסתכל על הדברים- בתי דפוס שונים ידרשו סכום ממוצע של 700 שקלים עבור הדפסה של עשרת אלפים פליירים, נניח וכעשרה אחוזים ממקבלי פליירים מגלים עניין בכתוב עליהם, לפי הנתון הזה, בהפצה של עשרת אלפים פליירים, נחשוף את עצמנו בפני 1000 לקוחות פוטנציאלים שאכן יגלו עניין בשירותים או המוצרים שאותם אנו מציעים. לכן שיטה של הפצת פליירים עשויה להיות אפקטיבית ולהניב תוצאות ראויות.
מנגד, חלוקת כרטיסי ביקור הינה שיטת הפצה קצת יותר סולידית ותפקידה הוא לשמר את הלקוח הקיים או לקוח שכבר נחשף בעבר לשירותים או העסק שבבעלותנו. כרטיסי ביקור יחולקו באופן יותר אישי בניגוד לפליירים, בחלק גדול מהמקרים, נותן השירות מחלק בעצמו כרטיסי ביקור. לצורך דוגמא: עורך-דין עצמאי יעדיף לחלק כרטיסי ביקור ללקוחות המסיימים פגישה עימו במשרדו. כרטיסי ביקור אמנם קטנים יותר ומכילים פחות כיתוב על גביהם אך יחשבו ליוקרתיים יותר גם בעייני בתי דפוס שונים ולכן מחירם יהיה גבוה יותר, ולרוב, בתי עסקים יעדיפו להזמין כמות קטנה יותר של כרטיסי ביקור מאשר פליירים.