בשעה טובה העסק כבר קיים אתה מקצוען בתחום שלך והמחירים שלך תחרותיים מאד ביחס לשוק
מה שנשאר זה רק להישען לאחור ולחכות שהכסף יתחיל לזרום.. טוב לא בדיוק יש עוד דבר אחד שהכרחי לקיום העסק ושמייצר הכנסות דבר זה נקרא לקוחות.
עכשיו נעבור על צורת פרסום ושיווק מאד אפקטיבית וזולה הקיימת כבר מאות שנים הפליירים
פרסום באמצעות פליירים הוכח ע"י כמעט כל בעל עסק מצליח בישראל כשיטת פרסום אמינה המחזירה את ההשקעה בה ובמהרה. בוודאי שמעת שחלוקת פליירים בתיבות דואר, על שמשות של מכוניות או לאנשים ברחוב מאפשר לך להגיע לכמות אנשים גדולה ובזול ומאפשרת לך לחשב בדיוק כמה העסק הכניס מעבודה שהגיעה מהפליירים שחילקת , אז בואו ונראה מהם המיתוסים שמספרים לנו כדי ליצור פלייר שמייצר הכנסות ומה באמת מביא לקוחות חדשים אליך.
#1 הדפסת פלייר איכותי עושים רק בבית דפוס ובמכונת אופסט -
נכון בית דפוס מקצועי יכין לך פלייר הרבה יותר מושך לעין והמכונות שלהם מכילות מספר פונקציות מתקדמות. לעיתים רבות מומלץ להשתמש בבית דפוס מפני שהעלויות שלהן לא גבוהות אך חשוב שתדע שהעובדה שהפליירים שהכינו לך לא ימשכו לקוח אחד יותר מאשר פלייר רגיל במדפסת רגילה.
#2 עיצוב פלייר מקצועי יקנה לעסק שלך את החזות המקצועית הנכונה -
הפליירים שאתה מחלק הם לא כרטיס הביקור שלך הם לא משמשים כמשהו שעיצובו מעיד על מקצועיות העסק. לפיירים יש תפקיד אחד ומיוחד וזהו להביא לך לידים איכותיים של
אנשים המתעניינים במוצר או בשירות שהעסק שלך מציע ולכן לעיצוב של הפלייר אין חשיבות מכרעת
#3 פליירים משמשים כאמצעי פרסום -
אם נחדד מעט את סעיף #2 הפלייר לא נועד ליידע אנשים שאתה קיים אלא הפליירים משמשים כאנשי מכירות לכל דבר המטרה של אותם אנשי מכירות היא להפנות לעסק שלך לקוחות פוטנצייאלים שאיתם אתה סוגר את העיסקה.
עכשיו שאנחנו יודעים מה לא נכון בואו ונבדוק מה כן נכון:
1.כותרת- לכותרת תפקיד אחד בלבד: לגרום לאנשים לקרוא את המשפט הראשון בלבד מי שהכותרת שלו לא בנוייה ככה יגלה שהפליירים שלו הלכו לפח.
2. תוכן- הפליירים שלך הם אנשי מכירות פשוט תדמיין מה היית אומר ללקוח פוטנציאלי במידה והיתה לך את ההזדמנות לדבר איתו.
3.קריאה לפעולה- חובה שבכל פלייר שתכין אתה תבקש/תאמר למי שקיבל את הפלייר לעשות איזושהי פעולה: ליצור קשר להזמין ...
4.הצע תגמול עבור השימוש בפלייר- דבר זה נעשה ברוח ה WIN-WIN שבה כולם מרוויחים הלקוח מקבל הנחה ואתה יכול לדעת בוודאות האם הלקוח הגיע אליך כתוצאה מהפליירים שלך.
בעזרת שימוש בעקרונות אלו תמשכו אל העסק שלכם לקוחות חדשים כבר בקרוב. השקיעו מחשבה בתוכן הפלייר ובחירת הכותרת עוד היום במידה ואתם מתקשים היעזרו בשירותים של קופירייטר מקצועי
לעוד מידע מומלץ ראו גם : פליירים בתל אביב