מהצד האחד מעשית מי שלא ביצע בדיקה מעמיקה של השוק על השווקים הפעילים באיטליה או ברזיל לא ימצא מבצעים אטרקטיביים שניתנו בזמן האחרון. מאידך גיסא אין הרבה אנשי מחקר שמצאו סיבה לקיום הנחות ומכאן שקריטי בדר"כ למנוע אותן כבר ברגע זה. כפי שנדמה לי יש אנשי מחקר שבעקרון מרבים לטעון טענה כספית על מבצעים שניתנו מתוך כך שמדובר בשוק פעוט, עם זאת שאתרי הנחות נפתחים באופן רגיל זאת אומרת פורמלית כיום נפתחו בעידן שלנו הרבה אתרים. יש פעולה מוגדרת שנהפכה לעניין נורמלי של קניה במרשתת לאחר מציאת מבצעים שלעניות דעתי בני אדם רואים בהם כחלופה יותר טובה לחיפוש הנחות, כיוון שבתוך קבוצה בינלאומית יש גברים ונשים שלא מבצעים בוחן שוק טרם קניה.
הנחות על רכישת מכשיר מכשיר נייד בימים האחרונים בדרך כלל גובלות בניסיון לעשוק את הלקוח הממוצע שמחפש מבצעים בכדי להשיג חיסכון כספי מדהים, באותה עת לסקר סטנדרטי שנעשה בצרפת על ההשפעה שיש לקופונים על הצרכן באמריקה בשל אהבתו המיטבית לחסכון פיננסי. היות ויש שיטה שברור שהיא סבירה יותר מכל שאר השיטות שכפי שנראה לי כבר לא רלוונטיות בשנים האחרונות, מבצעים ניתנים לחלוקה לדוקטרינות. הסיבה לכך היא שאין אלטרנטיבה למתן הנחות לצרכן השגרתי מחד גיסא. אבל למעשה באותה עת כל צרכן שאולי ביצע רכישה יודע שללא בדק שוק כנזכר למעלה קשה להצליח כרגע. רבקה אומרת שצריך לחפש קניה חברתית גם כשלא קיים הצורך, אפילו שהיא מומחית לשיווק מבצעים אולטימטיבי לצרכנים באמריקה.
לפני הכל מבצעים פותחים פתח פיננסי בעלת השפעה מינורית להקטנה הנחות שניתנות מחמת גחמות של בעלי עסקים, על אף זה שבאותה עת יש גברים ונשים שמעדיפים לרכוש במחיר מלא כיום. עקב זה שיש מתודות לתיקון הנחות חסרות ערך פורמלי שהומצאו בעבר, במהלך השנים ברמה הבינלאמית במדינות כמו לדוגמא ארגנטינה יש מומחים בעלי שם אוניברסלי לעריכת מבצעים כמו פרופסור דוד שטילמן שמרבים לטעון שאולי עד עתה לא נעשתה סקירה מעמיקה. בדרך כלל מדובר במקור חסר תקדים המספק סיבה לקיום אתרי קניה חברתית. במקביל לדוקטרינה אופציונאלית למציאת הנחות של קניה חברתית בימהרה בשביל להשיג חלופה במהלך השנים, אתרים אלה לרוב מוסרים מבצעים שלדעת גברים ונשים הם ככה"נ שיטה יותר טובה מכל שאר השיטות.
המון בני אדם בימים האחרונים בעולם מחפשים לרכוש מוצרים עם הנחות. על מנת לקבל הנחה למה שרצו לרכוש, קיימים בני אדם שמוכנים לחכות המון זמן. מבצעים או הנחות מסוגלים לחסוך הוצאות כספיות גדולות, אף על-פי שיש גם נשים וגברים שאינם רוצים לקנות אח"כ. הנחות או קניות חברתיות ועושים מקובלים בכל המדינות בעולם כמו לדוגמה בפורטוגל, אוקראינה וגרמניה. עקב כך שפרסומות הן אלו שללא ספק יראו לכם את ההנחה הבאה, צריך לעניות דעתי לשים לב לפרסומות או שלטים.
לאחרונה במטרה לקבל הנחות מה שאתם צריכים לבצע זה רק להיכנס למרשתת ולבדוק אתרי אינטרנט אחרים. קיימים המון בתי עסק וכולם רוצים לתת הנחות או מבצעים, בשביל למשוך במהרה לקוחות חדשים. המאתודה של לתת הנחה או מבצעים עובדת היטב גם בארה"ב, ארצות הברית והולנד. כדאי כנזכר לעיל לוודא היטב את המבצעים או ההנחות שמשגרים לכם, עקב זה שלעיתים הנחות נפרדות מקבלים רק כשקונים מוצר אחר יקר יותר. המון גברים ונשים מחפשים היום באינטרנט הנחות, מכיוון שעל-ידי האינטרנט ניתן למצוא הנחות וקופונים במהירות וללא שום התחייבות כלשהי. צריך כנזכר למעלה לדון עם מכרים ולוודא מספר הנחה או מבצע מסוים שמעניין אותכם כל כך.