ישנן כיום חברות רבות המציעות לכם פתרונות בניית אתרים, החל מחברות אשר כבר מוכרות אתר מוכן ועליכם להזין את התוכן ולדאוג לשאר הפתרונות התכניים, דרך עצמאים המציעים לכם פתרונות בניית אתרים בהתאמה אישית ועד חברות גדולות ומוכרות המציעות לכם פתרונות כוללים של בניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים והפקת תכנים.
חברת בניית אתרים - דגש על חברות הפועלות למעלה משנה בשוק:
בשוק בכלל ובתחום האינטרנט בפרט ניתן להבחין בחברות רבות אשר קמות ונופלות בתוך פחות משנה, בין אם מדובר על מודל עסקי לא נכון, בין אם מדובר על בעיות שיווקיות, בעיות ניהוליות או שילוב של ביש מזל וכל הנקודות האחרות שצויינו - בכדי להמנע מהסיכון הזה חשוב לא להיות הלקוחות הניסיוניים הראשונים של חברות חדשות. כפי שתלמדו בהמשך, חשוב לראות תוצאות מוכחות בשטח וחברות אשר פועלות יותר משנה לא יכולות עדיין להציג לכם תוצאות מוכחות ולכן יש לפסול מראש חברות חדשות בתחום של בניית אתרים.
חברת בנייתאתרים - דגש על חברות המציגות רפרנס מרשים:
חברות בניית אתרים איכותיות הן חברות אשר יכולות להציג לכם רשימה מפוארת של אתרים, אתרי נישה כמו גם אתרים מוכרים לגולשים. חשוב לראות שאותה חברת בניית אתרים מתמחה בשלל סוגים של אתרים או לפחות בעלת ניסיון של בניית אתרים בתחום שלכם (אתרי סחר, אתרי בריאות, אתרי עיצוב ועוד). ניסיון העבר מלמד על היכולות שלה לספק לכם אתר טוב, איכותי, מעוצב על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר וכן בפרק זמן סביר. ככך שחברת בניית אתרים היא משופשפת יותר בתחום, כך הצוותים העובדים בה יודעים לספק פתרונות איכותיים על פי לוחות זמנים והסיכוי שתעלו את האתר לרשת במועד המתוכנן גדול יותר.
חברת בניית אתרים - דגש על לקוחות מרוצים:
אל תתביישו לבקש ממליצים ואל תתביישו להתקשר לכמה בעלי אתרים או לחילופין לפנות אליהם במייל ולשאול לגבי התהליך מול אותה חברת בניית אתרים מולה אתם חושבים לעבוד. קבלת המלצות הוא תהליך לגיטימי ובעיקר כאשר מדובר על פרויקט של בניית אתרים שהוא פרויקט יקר, ארוך ובעל חשיבות ארוכת טווח ורחבת היקפים עבור החברה.
חברת בניית אתרים - הכל על החשיבות של רושם ראשוני וכימיה בינאישית:
בניית אתרים הוא לא פרויקט קצר וחד פעמי ובטח שלא מדובר על עניין חד פעמי. כאשר בוחרים בחברת בניית אתרים לצורך בניית האתר יש התנהלות אינטנסיבית ביניכם לבין נציגי החברה או ישירות מול מנהל תיקי לקוחות. יש שלבים של פגישות לצורך איפיון, העברת סקיצות לאישורכם הסופי, בחירת דומיין לפי בקשתכם ובהתאם לאילוצי המערכת (אילוצי הרשת ועוד). יש להביא בחשבון את העובדה הבאה: החברה אשר נבחרה לצורך בניית אתרים תהיה איתכם בקשר אינטנסיבי יום יום במהלך מספר חודשים ובמקרים שבהם אתם תבחרו במודל של בניית אתרים כולל תחזוקת אתרים וקידום אתרים - זו תהיה החברה שמלווה את פעילות האתר בעתיד ולכן חשובשאתם תרגישו שאתם בידיים טובות ולא רק מקצועית אלא גם ברמה הבינאישית ובעיקר בהיבט השירותי. כאשר עובדים מול חברת בניית אתרים חשוב לקבל מהם מענה לבעיות דחופות, מענה מקצועי איכותי הכולל עדכונים מהשטח בנושא התקדמות האתר ובעיות בדרך.
אם בניתם אתר, מה עוד נותר לכם לעשות? ובכן, הרבה מאוד. לאחר תהליך הבנייה, מגיע שלב אחסון אתרים שהוא קריטי עבורכם. בשלב אחסון אתרים בוחרים את השרת בו יאוחסן האתר, וכמו כן סוג הדומיין שהוא יקבל - האם סיומת הדומיין היא CO.IL , COM וכן הלאה - תלוי באיזה שרת אתם מאחסנים. לאחר שלב זה, מגיע שלב חשוב לא פחות והיא גיבוש אסטרטגיית פרסום באינטרנט . ישנם כלים רבים לפרסום באינטרנט, אך לא כולם מוצלחים. יתר על כך, לא כל כלי פרסומי יכול לעזור לכם. כלי הפרסום מותאמים לאופי האתר ומטרותיות - כמו קידום אתרים המסייע לחברות שמירב הלקוחות שלהם נמצאים במנועי חיפוש. שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות מתאים לחברה הפונה לקהלים צעירים. כתיבה שיווקית מסייעת לחברות המעוניינות לחזק את המותג והתדמית שלהם ועוד.