אם אתם חושבים על קמפיינים בטלוויזיה ועוד בפריים טיים או על מודעות פרסומיות בעיתונות היומית וכו', אין לכם ברירה, עליכם לפנות למשרד פרסום בכדי שיטפל לכם בתקציב. אכן הפקת פרסומות מסוגים אלו דורשת מיומנות ואף מקצועיות.אולם כאשרמדובר על הגדלת נתח השוק באמצעות פרסום באינטרנט - לא חייבים מיד לרוץ למשרדי פרסום מוכרים ולהעביר להם תקציבי ענק. פרסום באינטרנט הוא בהחלט ערוץ איתו ניתן להתמודד באופן עצמאי בעיקר כאשר מדובר על פרסום באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש ושיתופי פעולה וכן כאשר מדובר על פרסום באינטרנט במדיות החברתיות.
פרסום באינטרנט - יש מידע נרחב באינטרנט:
מי שרוצה ללמוד ולהשתפר בתחום מוזמן כאמור - לחזור לאינטרנט ולחפשמידע נרחב ומקצועי. כתבו אלפי מאמרים בנושא ונכתבים חומרים מידי יום. כמו כן, כאשר מדובר על פרסום באמצעות הכלים שמנועי החיפוש מעמידים לרשותכם, מדובר על יום לימודים קצר שכן מנוע החיפוש תכנן ממשק ידידותי, קל להפעלה ובעל יעילות מידית בכדי לסייע לאנשים אשר רוצים לקדם את העסק, באמצעות האינטרנט, אך לא באים מתחום הפרסום. המודל של 'עשה זאת בעצמך' הוא זה שעליו התבססו מלחתחילה.
פרסום באינטרנט - יש ספרות מקצועית:
יש ספרים רבים בתחום של שיווק ופרסום בעידן האינטרנט כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לספריה אקדמית או לחנות ספרים ולהתחיל לעיין בחומר המקצועי הרב.
פרסום באינטרנט - שלל קורסים, סדנאות, ימי עיון ועוד:
עבור מי שרוצה לקחת את התחום של פרסום באינטרנט צעד אחד קדימה, יש כיום מגוון רחב של מוסדות הפועלים למען הגברת המודעות. סדנאות, הרצאות, ימי עיון, תערוכות, כנסים וכו' מתקיימים על בסיס שבועי, חלקת בעלות סמלית וישנם אף אירועים בחינם (כאשר חברות גדולות לוקחות חסות). מומלץ להתחיל להתעדכן.
חברות בניית אתרים מבטיחות לכם הרים וגבעות, אך הבטחות הן דבר אחד ומציאות היא דבר אחר לגמרי. כאשר שלב אחסון אתרים נגמר אתם בדרך כלל נשארים לבד עם האתר ולא יודעים מה לעשות איתו. מומלץ להיעזר באנשי קידום אתרים בשביל להתחיל ולחדור אל השוק שלהם, ולגלות את המתחרים שלכם ברשת. גם פאן שיווקי מאוד מועיל לכם - שיווק באינטרנט הוא עולם מרתק שמאוד דומה באופן הביצוע שלו לפרסום באינטרנט. אם למשל תפיצו תכני כתיבה שיווקית - תוכלו לפרסם אותם באתרי מאמרים שונים, כך גם תשווקו וגם תפרסמו.