כבר תקופה ארוכה שיותר ויותר עסקים מבינים את כוחו של האינטרנט. עובדה זו נובעת מתוך השהות ההולכת וגדלה של המשתמשים ברשת.
אנשי עסקים שאינם מיוצגים ברשת האינטרנט מוצאים עצמם מסתרחים אחריהמתחרים שלהם, שלאו דווקא מתעלים עליהם ברמת המוצר או איכות השירות, אלא רקמנצלים יותר את החשיפה הניתנת להם ברשת.
העובדה כי לכל בעל עסק חייב להיות אתר אינטרנט היא ברורה. האתר הינוכרטיס הביקור המודרני שכל בית עסק חייב, אך האם ניתן לנצל את אותו האתר אףיותר?
התשובה היא ,בהחלט כן.
אתר אינטרנט יכול למתג את הויזואליות של העסק שלך, אך הוא גם יכול לעזורלעסק על ידי חשיפה מקסימאלית אשר תוביל אליו גולשים, שבפוטנציאל יהפכוללקוחות. התובנה הבסיסית ביותר, אותה הבינו כבר העסקים בארץ ישראל, היאחשיבות המיקום בגוגל.
קידום אתרים אורגני,הוא שוק פעיל המגלגל מיליוני שקלים בשנה, וכל עוד גוגל יהיה מרכז המידעהעולמי, שוק זה רק ימשיך לגדול. בארץ מספר לא מבוטל של חברות קידום אתרים,השונות בגודלן ובאיכותן.
לאחר שכבר התברר לחברות הנלחמות על שוק הצרכן הישראלי כי עליהן להופיעבראש רשימת התוצאות של גוגל, בכדי להשיג את תנועת הגולשים המרבית, צצה לההשאלה הבאה:
איך להפוך מקסימום גולשים ללקוחות?
ובכן זו שאלה שהתשובה אליה היא מורכבת לא פחות מההגעה לדף הראשון שלגוגל. ברור כי לכל גולש ישנה יותר מאופציית בחירה אחת, כשמעבר אל האופציההשנייה תלוי בלחיצת כפתור אחת.
תורת הכתיבה השכנועית היא תורה אשר התפתחה באסכולת אנשי הפרסום והשיווקעוד הרבה לפני שהומצאה רשת האינטרנט. יחד עם זאת, תרבותו של הגולש שונהבהרבה מזו של קורא העיתון או של צופה הטלויזיה.
הגולש הינו דינאמי יותר וסובלני הרבה פחות, מחקרים מוכיחים שלכל אתראינטרנט נדרשות בין 6-8 שניות בכדי לשכנע את הגולש אם להישאר או לעזוב אתהאתר. עיצוב האתר בצורה מכווינה, לצד הטקסט המשכנע תוך התחשבות סטטיסטיתבהתנהלות הגולש, היא זו שתיצור את דף הבית הטוב ביותר.
מיתוג באינטרנט הינו שילוב של הטכניקות השונות תוך שמירה על מסר אחיד הן ברמה הטקסטואליתוהן ברמה הויזואלית. השימוש הנכון בין האתר, ערוץ היוטיוב, דף המעריציםבפייסבוק, ובמודעת הקידום הממומן, היא זו שתמתג את המוצר או העסק בצורההאידיאלית.
לסיכום, חשוב להבין את כוחו של האינטרנט בימינו, וחשוב להבין דבר נוסף:
להעלות לרשת קבצי תוכן שונים זה דבר פשוט מאוד, אך הדברים הללו נמצאים שםלתקופה ארוכה מאוד ועלולים להזיק לעסקים שלכם. שימוש באינטרנט צריך להיעשותאצל המומחים לדבר, מתוך הכרה בידע הנדרש לביצוע של משימות מסוג זה.