חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שהתביישת לשאול את האפליין שלך

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/20091356 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשיווק רשתי אנו חייבים להבין עקרון פשוט מאוד אשר בד"כ מפיצים אינם פועלים על פיו. מפיצים רבים טועים לחשוב שאנשים יצטרפו אליהם מכיוון שיש להם קו מוצרים נהדר, חברה מבוססת ותוכנית תגמול מהפכנית. ובכן, כל אלו בהחלט חשובים אך אנשים מצטרפים לאנשים !

אם כך אם החברה עצמה איננה מעניינת את המועמדים אז  למה בדיוק הם יצטרפו ? ובכן, המועמדים מזהים בהזדמנות העסקית את הפתרון שלהם לשלל בעיות אישיות שלהם, זה יכול להיות בתחום החברתי, בריאותי, כלכלי וכו'. אך יחד עם זאת הם מעוניינים במנהיג אשר ייקח אותם קדימה ויעזור להם להשיג את חלומותיהם. ז"א שלמועמד לא מעניין מההזדמנות העסקית שלכם הוא מחפש מנהיג אשר ייקח אותו וידריך אותו אל עבר התוצאות שהוא מחפש ומעוניין בהם !

אנשים נמשכים לאנשים, ישנן חברות עם תוכנית תגמול וקו מוצרים שונים האחד מהשני אך יחד עם זאת אנשים מצטרפים לכל החברות, בשל העובדה שהם מעוניינים במורה דרך והם מצאו את המורה הזה בחברה שלך וכאן מתחיל המסע המשותף שלכם יחד.

בשיווק הרשתי החדש ישנם כלים מדהימים למשוך אין ספור אנשים אליכם, האינטרנט חושף אותנו לקהלי יעד ממוקדים עבורינו בהם אנו "נרדפים" ע"י קבוצות  מועמדים אשר מחפשות מנהיג אשר יעזור להם להשיג את הפתרון שלהם. בעסקים ובפרט בעסק שלנו ישנו אלמנט הנקרא "חוק המספרים". הרי אנו בשיווק רשתי מעבירים אנשים דרך "משפך " אשר בסופו של תהליך יוצא אדם אחד או שניים אשר מעוניינים בהזדמנות העסקית שלנו ובנו . 

תחשבו עם כמה אנשים חדשים ביום אתם יכולים לדבר ? בהתחשב בעובדה שאתם מוגבלים  בשעות יממה... 4 אנשים ? 10 אנשים? ע"י חשיפה באינטרנט אתם מעבירים עשרות ומאות אנשים ביום דרך המשפך שלכם וכל זה יוצר שבסופו של תהליך אחוז הצירופים שלכם גבוה !

לחצו כאן לסרטון אשר מציג את הנקודה הזו

יחד עם זאת צריך לדעת איך עושים זאת משום שכשם שהאינטרנט יכול לקדם כך הוא יכול להוריד אתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר מרום

הדרך שלך להצלחה מתחילה כאן

שיווק רשתי ויזמות אינטרנטית

www.thesecretmlm.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מרום

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/091282 צפיות
על מנת לשווק את המוצרים שלכם בצורה יעילה אתם חייבים לעשות דבר אחד... להשתמש בהם ! אני מניח ששמעתם את האפליין שלכם אומר לכם את כל הזמן, אך ידידי זו האמת. קודם כל תשתמשו במוצרים שלכם וזאת על מנת שתדעו את הערך שהם מעניקים ! המוצר שלכם הוא מעולה ואני בטוח שיש לו קהל מעריצים אשר נהנה מאוד מהתוצאות שהוא נותן.הבעיה היחידה שלו היא שהוא לא מדבר. על מנת שהמוצר שלכם יעבור ידיים, ז"א יניב לכם רווחים אתם חייבים לדבר בשמו. להסביר את התועלות שלו בכל רגע שבו יש לכם את ההזדמנות הנכונה לעשות זאת. ראשית

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/091393 צפיות
אם גם אתם חוויתם את התחושה הזו שכולם עולים לבמות לקבל הכרת תודה, כאשר מאחוריהם יש מס' רב של מפיצים שזה עתה הצטרפו כנראה שאתם עדיין צריכים לעבוד על עצמכם. בעסק שיווק רשתי אנשים נמשכים לאנשים וזה הכל. הדרך היחידה שמועמדים יירצו להיות בארגון שלכם ולבנות את העסק שלהם תלויה בכם בלבד, עליכם להפוך למנהיגים! חישבו על זה כך, כאשר אתם הולכים לראיון עבודה כשכירים, הרי המנהל מראיין אתכם ובוחר האם אתם מתאימים לו ! הוא לא ייקח כל אחד רק משום שהמועמד רוצה. בשיווק רשתי נוצר מצב בו מרשתים משדרים למועמדים שלהם

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/091339 צפיות
לדעת לשווק את ההזדמנות העסקית שלכם אמורה להיות עבורגם קלה וטבעית בדיוק כפי שכאשר אשאל אתכם לשמכם והיכן אתם גרים. סביר להניח שלא תגמגמו בשעה ש"תתקלו" בשאלות אלו במפתיע. ישנם מפיצים אשר "קופאים" כאשר שואלים אותם את השאלה הפשוטה הזו... "אז במה אתה עוסק" ? אני יודע שאני בתחילת דרכי נאלצתי להמציא כל מיני שמות למושג אשר קיים באופן חוקי ומנצח – "אני משווק רשתי, נעים מאוד". מפיצים "יורדים למחתרת" כאשר שואלים אותם את השאלה הזו כאילו הם עוסקים במשהו לא חוקי, והאמת היא שעל מנת להבין מדוע זה קורה כך, על

מאמרים נוספים בנושא שיווק רב שכבתי

מאת: טיפ ווינרשיווק רב שכבתי17/11/129298 צפיות
בטוח ישבתם ואמרתם לעצמכם , יאללה אם רק הייתי שם עוד 100 שקל לעוד כפול או משולש הייתי מביא 16 בטוטו! , אבל לא תמיד אפשר להשקיע ל כך הרבה.... אז זהו, שעם קבוצת המיליונרים אפשר ועוד בסכומים הרבה יותר קטנים! בטוח ישבתם פעם עם חברים שלכם וראיתם תוצאות לוטו שמישהו זכה ב-10 מיליון ש"ח בלוטו , ואמרתם לחבר שלכם : " יודע מה , לא בא לי 10 מיליון , מספיק לי עכשיו 50,000 , רק בשביל לשלם על ה....." - מי מאיתנו לא חשב על זה ואמר שהיה מוכן לקבל את הכסף הזה ?

מאת: ronyotשיווק רב שכבתי17/09/128640 צפיות
כאשר מדובר על נטרול של ריחות בתחום התעשייה חייבים, באותה נשימה לשוחח על מקצועיות בתחום התקנת מנדפים וכן ניקוי מנדפים. אין להקל ראש כאשר מדובר על חומרים מסוכנים עבור בני אדם ועבור הסביבה ומערכות נידוף חייבות לעמוד בתקנים מאד מחמירים. המשרד להגנת הסביבה הוא הגוף הפועל בתחום על מנת לשמור על תהליכי התקנה ושימוש יעילים ובטוחים עבור האדם והסביבה.

מאת: אבי רוןשיווק רב שכבתי29/07/128500 צפיות
אנו בעיצומו של תהליך שחושף בפני אוכלוסייה רחבה (שהיו ברובם סקפטיים מאוד לגבי כל הנושא של שיווק רב שיכבתי) את העוצמה הכלכלית וההיגיון שעומד מאחורי התכניות השונות.

מאת: דניאל seoשיווק רב שכבתי10/06/128477 צפיות
רבים מנסים לתת לחדר ביתם את התחושה הביתית שהם כל-כך צריכים אך כושלים. תחושה ביתית מתבטאת באופנים שאפילו קשה לתאר אך אם ננסה לתת לה מילים נרדפות זה יתממש במילים כמו חמימות, נינוחות, אינטימיות ומקום אשר יש לו ערך סנטימנטלי עבורנו. אך עושים זאת? זו שאלה שהרבה שואלים את עצמם ולא מצליחים למצוא לה את התשובה, על כן החלטתי לשבת לכתוב מאמר זה על-מנת לסייע לאותם אנשים.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק רב שכבתי06/12/118474 צפיות
בית דפוס הוא מפעל לכל דבר. אולי לפעמים אנחנו לא שמים לב למה עומד מאחורי הדברים הקטנים בחיים שלנו, אבל אם נחשוב על זה לרגע כל פריט קטן שאנחנו משתמשים בו הוא פריט שהשקיעו בו זמן ועשיה. מחת לכותלי בית דפוס מתרחשת עבודת כפיים סזיפית שעומלת יום ולילה על מנת להכין לנו מוצרי דפוס אייכותיים. כל פלייר שאנחנו רואים מקופל למשל עבר מכונה שתקפל אותו וגם המגנטים שלנו עברו תהליך לא קצר של הצמדות. מגנטים הם מוצר דפוס שדורש השקעה רבה מצידם של כל הנוגעים בדבר.

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי25/04/119041 צפיות
איך בונים עסק אמיתי, יציב ומצליח לחיים ? מהו אותו השינוי בתפיסת העולם הנדרש בכדי לבצע זאת נכון ?

מאת: ארקדי פודליסקרשיווק רב שכבתי07/03/1110048 צפיות
אם הדף נחיתה שלכם מצליח לייתר המרה של 10-20 אחוז כניראה שמאמר זה לא בשבילכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica