אחד הדברים שאנשים פחות אוהבים זה לחכות, בלשון המעטה. אם בטלפון, אם לפגישה או בכל סיטואציה אחרת. זמן המתנה הוא זמן מבוזבז עבור אותו אדם ממתין ועלול גם להפרש כסוג מסוים של זלזול בממתין.
בעסקים, המתנה לפגישה יכולה להיות משמעותית הן מבחינת הממתין והן מבחינת בעל העסק. הממתין מחכה, בעל העסק לא מתפנה ונוצרת סיטואציה לא נוחה.
במקרים כאלה ניתן לפתור זאת ע"י פינת המתנה עם כורסאות המתנה ושולחן המתנה מעוצבים ומזמינים, אשר יכולים להעביר את זמן ההמתנה של אותו אדם בנעימים, להרגיע אותו מהדרך שעשה אל המשרד, אם ברכב בפקקים או אם ברגל.
כעצה, אין לתת לאדם ממתין לעמוד גם לא למשך חצי דקה מרגע שנכנס למשרד ויש להציע לו לשבת. אם יש בכניסה למשרדכם פינת המתנה עם כורסאות, שולחן ומגזינים או עיתון עדכני שבו יוכל הממתין להעביר את זמנו ואף להתעדכן במה שקורה באותו יום בארץ ובעולם, דבר זה אפילו יהיה טוב יותר.
כאמור, מומלץ שפינת ההמתנה תוצב בכניסה למשרד ולא תצריך מעבר כלשהו בין חדרי המשרד כך שהממתין לא יעבור דרך המשרד שלכם ויגיד לכם "על הדרך" שלום או יראה עם מי אתם בפגישה באותו הרגע. יהיה מנומס יותר אם ברגע שתתפנו, תוכלו לגשת אל אותו ממתין ולברכו.
בנוסף לכך, על פינת ההמתנה להיות מעוצבת ונוחה. רבים חושבים כי לרוב יש חוסר איזון בין עיצוב לנוחות, אך לא כך צריך להיות. על פינת ההמתנה להיות מעוצבת וגם לשרת נוחות ואין אחד צריך לבוא על חשבון השני.