רוצים לצרף לקוחות חדשים למועדון הלקוחות? רוצים לחשוף מוצר או שירות חדש בפני יותר לקוחות? כל ארגון הפועל למטרות מסחריות כמובן שואף למקסם את הרווחים שלו באמצעות הרחבת מעגל הלקוחות והגדלת סל הקניה של כל לקוח. הדרך העיקרית לפעול למען מקסום הרווחים, לא במקום לשאר פעילויות השיווק, פירסום וקידום מכירות אלא כערוץ נפרד הוא באמצעות פרסום באינטרנט.
פרסום באינטרנט - תתחילו מניצול מאקסימאלי של אתר הבית:
למי שעוד אין אתר בית, זו ההזדמנות האחרונה לרוץ ולהקים אתר בית במהירות האפשרית.לא יכול להיות שחברה או ארגון או עצמאי - יפעלו כיום ללא אתר בית, זה פשוט לא הגיוני. מיליוני אנשים גולשים באינטרנט בכל שעה נתונה, הם מחפשים מידע באמצעות מנועי חיפוש אשר מובילים אותם לאין סוף אתרים העונים על הצרכים שלהם - באם לא יעמוד לרשותכם אתר בית - איך בדיוק תוכלו להציע את עצמכם בפני ציבור הגולשים? או במילים אחרות - איך בדיוק תנהלו ערוצי פרסום באינטרנט ללא אתר אינטרנט? אתר אינטרנט הוא הפלטפורמה המרכזית וכאשר מדברים היום על פרסום באינטרנט, מדובר אמנם על פירסום סמוי, על פרסום באמצעות העברת מסרים בפלטפורמות שונות אבל בעיקר - מדובר על קמפיינים במנועי חיפוש אשר יזרימו אנשים ישירות לאתר הבית שם הם יוודעו למוצרי ושירותי החברה און-ליין.
פרסום באינטרנט - כל אתר בו נמצא קהל היעד שלכם הוא "כשר":
פרסום באינטרנט, כפי שצויין, הואפירסום הפונה אל מיליוני גולשים בכל שעה נתונה אך יחד עם זאת, חשוב לציין כי פרסום באינטרנט הוא פירסום ממוקד. הדגש הוא על פניה ישירה לקהלי יעד ספציפיים / מוגדרים וזה מתאפשרבאמצעות פילוח קהלי היעד על פי סוגי האתרים כגון: אתרים העוסקים בהריון ולידה - ברור שקהל היעד שלו הוא נשים הרות ונשים אחרי הריון כך שאם אתם משווקים תרופות / ויתמינים / מוצרי תינוקות / רהיטי תינוקות ועוד - זו הפלטפורמה הנכונה מבחינתכם / מבחינת פרסום באינטרנט. לכן, הצעד הראשון הוא לערוך ניתוח של כל המוצרים ו/או השירותים אותם החברה מעוניינת לשווק, לאחר מכן, חשובלערוך רשימות מפורשות של כל סוגי קהלי היעד, קולל קבוצות ספציפיות ותחומי עניין כגון:אנשים צעירים: סטודנטים, חובבי ספורט, קצינים בקבע וכו'. ככל שתהיו יותר מפורטים לגבי קהלי היעד כך יהיה לכם קל יותר לאתר את האתרים בהם נמצאים קהלי היעד ברש ולפרסם להם ישירות.
פרסום באינטרנט - איך ניתן להשיג תוצאות מיידיות באמצעותו?
הכלל הכי חשוב כאשר מדובר על פרסום באינטרנט, אחרי הקריאייטיב, אחרי רכישת המדיה, אחרי עיצוב באנרים מושכים... אחרי שהכל עולה באתרים השונים וכמובן באתרהבית וללקוחות הפוטנציאליים (להלן הגולשים) יש את כל המידע השיווקי ויש להם כבר עניין ואפילו מוטיבציה - חשוב שכל עמוד וכל פיסת מידע יהיו מחוברים לדף נחיתה! דרכו ניתן יהיה להזמין המוצר או להשאיר פרטים עבור צוות המכירות.
אז איך מגיעים אנשי שיווק באינטרנט ואנשי פרסום באינטרנט למשרות בכירות? ובכן, יש כמה דרכים שתוכלו לסלול על מנת להגיע לפסגות נחשקות אלו ואחרות. יש כאלו המתחילים כסטודנטים של קורס קידום אתרים ומשם מתגלגלים לעסקי קידום אתרים - הפרסום באמצעות מנועי חיפוש. אחרים מתחילים דווקא בהתמחות בשירותי בניית אתרים ושירותי אחסון אתרים וההתמקצעות הזו מובילה אותם לעסוק בפרסום ושיווק ברשת. ומה עם כאלו שלא אוהבים לצאת מהבית...? גם הם יכולים לסלול דרך שיווקית מכובדת. היום ישנם הרבה כותבי תכנים אשר פועלים בבית עם הלפטופ או המחשב הביתי. משרת כתיבה שיווקית היא משרה שלא מאלצת אתכם לצאת מהמיטה - כל מה שאתם צריכים זה יד מהירה על המקלדת, אוריינטציה שיווקית והמון סבלנות. תכנים שיווקיים מתפרסמים מדיע יום באתרי תוכן ובלוגים - ולכן הביקוש עבור מומחים של כתיבה שיווקית גדול מאוד.