כתיבה שיווקית ברשת האינטרנט היא מפתח הפותח לכם דלת גדולה וקסומה אל עבר מאות מיליונים של לקוחות פוטנציאליים. אתם בטח תוהים מדוע וכיצד. כתיבה שיווקית היא כלי פרסומי שלא הומצא בעידן האינטרנט. כתיבה שיווקית היא כלי בו משתמש עולם הפרסום מאז ומתמיד, אך ישנם שני הבדלים מהותיים בין כתיבה שיווקית בעולם האמיתי לבין כתיבה שיווקית בעולם הוירטואלי.
ההבדל הראשון, בעולם האמיתי הפרסום והתוכן נכפה על האנשים. חשבו על שלל פרסום החוצות שעיניכם לוכדות מדי יום ביומו ברחובות ובכבישים. חשבו על אינספור מקצבי הפרסומות ברדיו ובטלוויזיה שאתם נאלצים לצפות או להקשיב להם. חשבו אפילו על הפרסומות המוקלטות שמתקשרות לביתכם בשעות הכי לא נוחות ביום. זהו תוכן שמגיע אליכם מבלי להתחשב ברצונכם ומבלי לדעת אם זה באמת מעניין אתכם.
ההבדל השני, בעולם האמיתי האנשים לא מוכנים לתוכן השיווקי ואילו בעולם הוירטואלי הם כן מוכנים. בעולם האמיתי האנשים לעולם לא יוכלו לדעת אילו פרסומות ישודרו או יפורסמו ואילו ברשת האינטרנט הם אלה אשר בוחרים אם להכנס או לא להכנס למודעה כזו או אחרת, או אם להחליט לקרוא אותה שוב.
לכן כתיבה שיווקית באינטרנט כיום היא חשובה. למרות שהאנשים בוחרים מרצונם להכנס למודעות פרסום, הם לוקים בחוסר סבלנות בעיקר לאור כמויות המידע האדירות שהם נחשפים אליהם ברשת ועל כן, כאשר אתם יוצרים כתיבה שיווקית, עליכם לחשוב בתחכום ובחוכמה על מנת לגבור על בעיית חוסר הסבלנות הזו.
כתיבה שיווקית צריכה להיות עניינית, כתובה בשפה ברורה ופשוטה שכל אחד יוכל להתחבר אליה, כתיבה שיווקית צריכה לבוא עם כותרת קולעת ומשכנעת שתשאיר טעם של עוד וכן בנוייה בפסקאות ברורות לפי נושאים. עכשיו אתם מבינים את חשיבותה של כתיבה שיווקית וכל שנותר לכם הוא להתחיל לכתוב.
כתיבה שיווקית באינטרנט לא באה לבדה - כל אתר אינטרנט זקוק לשירותים נוספים על מנת להצליח באינטרנט: עיצוב אתרים , פרסום בגוגל , פרסום באינטרנט , קידום אתרים (ולאלו שאוהבים ללמוד קצת את התחום לפני - קורס קידום אתרים ) , שיווק באינטרנט ועוד ועוד. כל אתר אינטרנט רוצה לצלוח את התחרות העסקית הסוערת שמתרחשת בין כותלי הרשת - חבל שאתם תישארו מאחור!