פרסום באינטרנט הוא בעל יתרונות רבים ויש אומרים, אף יעיל יותר מהפרסום המסורתי, המוכר: פרסומות בעיתונים, בטלוויזיה ובשלטי חוצות. ראשית, יתרון העלות. פרסום באינטרנט זול יותר מפרסום באופנים אחרים ולעיתים, אם עושים זאת נכון, פרסום באינטרנט יכול להופיע ללא עלות כלל. שנית, האינטרנט הוא כלי מדיה מתפתח ובעיקר מוביל. לא רק שפרסום באינטרנט נגיש לחלק גדול מאוד באוכלוסייה, הוא גם מגיע לקבוצות אוכלוסייה בעלות כוח שיווקי מוחץ כמו צעירים או קבוצות בעלות צרכים ממוקדים, כמו הורים צעירים. יתרון נוסף של פרסום באינטרנט הוא שניתן למדוד בקלות את יעילותו ולהעריך את השפעתו במושגים כלכליים.
האינטרנט הוא עולם שלם של מידע ושל מסרים שונים. הוא לא מפסיק להתחדש ולהתפתח וכך גם התועלת שאפשר להפיק ממנו. פרסום באינטרנט הוא כלי עבודה מגוון שלא מפסיק להמציא את עצמו. החל מבאנרים, פרסומות קופצות, סרטונים, ניוזלטרים וכלה בשיטות מתוחכמות יותר כמו פרסום באינטרנט תלוי חיפוש. חשוב להתאים את אופן הפרסום באינטרנט לקבוצה אליה מבקש הלקוח להגיע.
כדי שפרסום באינטרנט יהיה אפקטיבי רצוי לשלב בין שיטות השיווק המוכרות לבין אסטרטגיה מתאימה למדיה הייחודית הזו. חשוב להתאים בין האתר לשיטת השיווק והפרסום, יש לבדוק סטטיסטית מיהם הגולשים באתר, מהם תחומי העניין שלהם וכיצד יהיה אפקטיבי שם הפרסום באינטרנט. רצוי לבדוק את המתחרים ואת הפרסום באינטרנט בו הם משתמשים ולבסוף לבצע בדיקה האם העלות משתלמת ותוך כמה זמן ירשמו תוצאות בכסף.
יש חברות שונות המתמחות באופן זה של פרסום באינטרנט. כדאי לקבל ייעוץ ואף ליווי מקצועי מתאים. יש גורמים שונים שלא תמיד מודעים אליהם בעולם השיווק המתוחכם. חשוב לזכור: כל אחר יכול להיכנס לאינטרנט, אבל לא כל אחד יודע לעשות פרסום באינטרנט.
אם אתם מתעניינים בתחום הפרסום באינטרנט, ודאי תתעניינו גם בתחומים נוספים כגון: פרסום בגוגל , קידום אתרים , קורס קידום אתרים , עיצוב אתרים , כתיבה שיווקית , שיווק באינטרנט , ועוד. כל תחומים אלו קשורים אחד בשני כמעט בקשר הדוק, ולכל אחד תפקיד חשוב בהצלחת האתר שלכם. אם אינכם בקיאים בתחום או לא מגיעים עם רקע כלשהו בתחום העסקים באינטרנט, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע אשר יבאר עבורכם את תחומים אלו ויסביר לכם, בעלי אתרים פוטנציאלים, על טיבם והתועלת שלהם עבורכם.