יש לכם כישורי כתיבה? חוטאים בכתיבה להנאתכם או שאולי יש לכם ניסיון בכתיבה עיתונאית? זו ההזדמנות שלכם לחדור לעולם העסקים הגלובאלי ולשוק המקומי עם מקצוע חדש ומתפתח לו הביקוש הולך וגובר - המקצוע של כתבי שיווק. במאמר זה תגלו בדיוק מהם הסודות העומדים מאחורי התחום ומאפשרים לבעלי כישורי כתיבה לפרוח ולשגשג.
כתיבה שיווקית - היו ממוקדים:
כתיבה שיווקית נועדה לסייע לחברות וגופים, בין אם הם פועלים מטעם המדינה,מגזר שלישי או חברות מסחריות, להגיע לקהל יעד, לפרוץ לתודעה של הציבור ולשכנע אותו להצטרף למפלגה, להצביע למועמד, להאמין במסר חברתי, לקנות מוצר, להצטרף לשירות, לעשות מנוי ועוד ועוד. לכל חברה יש ערכים, עקרונות, מוצרים או שירותים שונים אבל המטרה היא זהה- להגיע לקהל יעד ולכן הטיפ הזה רלוונטי לגבי כולם: היו ממוקדים. הקפידו על מסרים ברורים ופשוטים.
כתיבה שיווקית - היו מסחריים:
זכרו כי בסוף היום כתיבה שיווקית נועד לדחוף אירגון, חברה, עמותה, מוצר ועוד - קדימה. זה שאתם עוסקים במלאכת כתיבה שיווקית ולא במכירות באופן ישיר לא אומר שאתם לא חלק ממערך המכירות של הארגון. ממש לא.אתם פשוט עושים את עבודת המטה עבור מחלקת המכירות. כתיבה שיווקית צריכה להיות כל הזמן מסחרית ונקודת המוצא חייבת להיות זו - חייבים למכור!
כתיבה שיווקית - היו יצירתיים:
אז מי שהגיע עד כאן ושאל את עצמו 'מה הקאטץ''? אז הנה הקאטץ': כולם מנסים למכור ולשווק. קהל היעד נחשף לעשרות, מאות ואף אלפי מסרים פירסומיים בכל פעם שהוא יוצא מהבית. בכדי להצליח לחדור לתודעה שלו ובכדי להשאר בה - צריך לגעת בו, לעשות לו משהו - לנער אותו. כאן נכנסת לפעולה היצירתיות שלכם - היו יצירתיים ומקוריים בכדי ללכוד את תשומת ליבו.
לצד שירותי כתיבה שיווקית, נעזרים בעלי אתרי אינטרנט רבים בישראל בשירותים נוספים: עיצוב אתרים , קידום אתרים וניהול קמפיין פרסום באינטרנט. אם יש לכם את זה, כדאי לכם להעניק לכל לקוח שלכם את כל החבילה יחד - כל השירותים הללו כולל שירותי כתיבה שיווקית. בעקבות הביקוש ההולך וגובר לשירותים כאלו ודומים להם, וכן השוק אשר מוצף מדי חודש בחברות אינטרנט חדשות העוסקות בתוכן ובקידום אתרים, מומלץ לתת את כל השירותים תחת קורת גג אחת. זהו שוק תוסס שאף פעם לא נרדם - תמיד תמצאו את הלקוחות שיזדקקו לכם! כך תוכלו להיות בטוחים כי הלקוחות שלכם לא ילכו למתחרים שלכם!