יש חברות רבות המשקיעות אך ורק בערוץ של פרסום באינטרנט מאחר וזה ערוץ זול יחסית ולכן מהווה מודל מועדף על חברות קטנות וחדשות אשר לא עומד לרשותן תקציב פרסום רציני וכמו כן, יש חברות הנשענות בעיקר על הערוץ של פרסום באינטרנט כי קהל היעד שלהם, המורכב מצעירים כגון: ילדים, נוער וחיילים משוחררים נמצאים באינטרנט ולא נחשפים כמעט למדיות אחרות. אולם יש חברות גדולות אשר משקיעות בכלל הערוצים כגון: רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות ועיתונות לטובת פרסום אך יחד עם זאת, גם הן משקיעות בערוץ של פרסום באינטרנט.
אז מהו סוד ההצלחה של פרסום באינטרנט? מדוע פרסום באינטרנט הוא כלי כה אפקטיבי עבור חברות מבוססות שכבר נהנות מהכרה ומהצלחה וכן מדוע פרסום באינטרנט עובד כל כך טוב עבור חברות קטנות ומתחילות אשר רק פורצות לתודעת הקהל? על כל זאת ועוד במאמר הבא בנושא פרסום באינטרנט:
פרסום באינטרנט - יתרונות מרכזיים:
פרסום באינטרנט עובד כל כך טוב מאחר והאינטרנט הינה מדיה מפולחת כלומר קהלי היעד מתחלקים בה לפי קבוצות גיל, תחומי עיסוק, תחומי עניין ועוד כך שניתן להגיע אליהם באמצעות קמפיינים מכוונים ובעלויות נמוכות כי מדובר על קבוצות קטנות ואיכותיות. פרסום באינטרנט הוא פרסום אשר קל לנהל אותו החל משלב התכנון ועד להעלאת הקמפיין - זהו אמצעי התקשורת היחיד בו ניתן לפקח על פרסומת בזמן אמת כלומר לראות איך הגולשים מגיבים (אם הם מגיבים), לשנות את הקריאייטיב או העיצוב, להוריד או להעלות מינון שלפרסום תוך כדי התהליך. חשוב לא פחות לציין את היתרון של מדידת מדיה כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - יש לכם את האפשרות לקבל אינדיקציה מדוייקת לגבי הקמפיין כולו: מהו גודל התקציב שהושקע לעומת כמות ההקלקות, חשיפת הגולשים וכמובן - ההכנסות הישירות מהאינטרנט (אם אתם עובדים עם מערכת מדידת מדיה).
פרסום באינטרנט - מדוע זה כל כך חשוב לחברות גדולות ומבוססות?
חברות גדולות ומבוססות הגיעו למעמד של חברות גדולות ומבוססות באמצעות פרסום אגרסיבי בכל ערוץ אפשרי ועבורן פרסום באינטרנט הוא עוד שלב מאוד חיוני בעיקר בפניה אל דור העתיד היינו קהלי יעד צעירים (ילדים, נוער, חיילים משוחררים, סטודנטים וכיו"ב). גם החברות הגדולות והמבוססות שואפות להוזיל עלויות פרסום ונהל קמפיינים אפקטיביים, בעלי סיכויי הצלחה גבוהים ומיידיים בעלויות נמוכות ולכן הרעיון של פרסום באינטרנט קורץ גם לחברות ולתאגידים הגדולים והחזקים ביותר בשוק.
פרסום באינטרנט - איך זה משרת חברות קטנות וחדשות במשק?
פרסום באינטרנט הוא הערוץ הרלונטי ביותר עבור חברות נישתיות, קטנות ואף חדשות אשר צועדות את צעדיהן הראשונים במשק. האינטרנט מאפשר לכל שחקן מתחיל את ההזדמנות השווה להגיע לקהלי יעד רלוונטיים, בעלויות נמוכות יחסית ועם ההבטחות לתוצאות אפקטיביות ומיידיות.
בנוסף לכך, חשוב כי כל אתר ידאג להשיג שירותי עיצוב אתרים ושירותי קידום אתרים מקצועיים. קידום אתרים מסייע לאתר, מלבד קמפיין הפרסום, להתקדם מעלה מעלה בדפי התוצאות של גוגל. כך ניתן לסמן את האתר על המפה - האתר מוכר בגוגל וסוחף אחריו המוני גולשים. אך כאשר הגולשים מגיעים, הם לעיתים משתעממים מהתוכן של האתר. לכן זהו המקום לתחזק את האתר בתכני כתיבה שיווקית אשר ירעננו את האתר ויעניינו את הגולשים.