קידום אתרים
קידום אתרים הוא לא המקום לחובבנות. בעלי אתרים בארץ חושבים שקידום אתרים היא עבודה שיכולה להתבצע על ידם באופן עצמאי, וכאן נמצאת טעותם. בעלי אתרים זקוקים לשירותים של מומחים בתחום, היינו אנשי קידום אתרים, וזה מתקיים באחד משלושת המצבים: מנהל אתר ניגש אל איש קידום אתרים כבר בשלב בניית האתר בכדי לוודא שהוא מתחיל לעבוד על הערוץ של קידום אתרים מרגע העלאת האתר לאווי. מצב שני מתרחש בעת שמנהל אתר פונה אל חברת קידום אתרים, לאחר שהוא מתייאש מתוצאות האתר אש/ר אינו מניב את התוצאות המבוקשות ואופציה שלישית קורית בזמן שמנהל אתר פונה אל אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים במקרים של שדרוג / מיתוג מחדש / הרחבת פעילות באמצעות האינטרנט וכו'. אז איך זה שכל אותם שלושת המנהלים מחפשים את אותו השירות - קידום אתרים - במטרה לקבל סיוע מקצועי, כל אחד בהתאם למקרה שלו? משום שלעוסקים בתחום קידום אתרים יש את הידע וההכשרה המקצועית להעניק מענה לכל סוג של מנהל אתר.
קידום אתרים בשלבי תכנון אתרים:
כאשר רק חושבים על אתר ומתחילים את תהליך התכנון שלו לפרטים,הן תכנון ממשק משתמש והן הפקת תכנים כדי שיהיו באתר ערב עלייתו לאוויר, חשוב לפנות תחילה לאיש קידום אתרים, אשר מבין בדיוק איך אתר אמור להבנות ואילו חומרים הוא אמור להכיל וזאת במטרה שמנוע חיפוש, אשר מכוון אנשים לאתרים על פי מילות החיפוש, יוכל להפנות גם לאתר החדש גולשים. יש רשימות ארוכות של "עשה ואל תעשה" בתחום של בנייה ועיצוב אתרים ומי שאינו מתמצא במנועי חיפוש כלל לא ידע ולכן עלול לבנות אתרים עם בעיות קלות ו/או אף חמורות שלתקן אותן בעתיד יהיה יקר יותר ומסובך יותר.
קידום אתרים כאשר לא מרוצים מתפקוד האתר או לחילופין - כאשר חלה ירידה בתפוקה:
סביר להניח שאתרים אשר הצליחו יפה בתחילת דרכם, עשו זאת כל עוד לא הייתה תחרות אגרסיבית בין מאות ואלפי אתרים בכל נישה. אבל אתרים אשר אינם מקודמים במנועי החיפוש לאט לאט נדחקים לשולי האינטרנט, וזאת מאחר ומנועי החיפוש ממקמים אותם בתחתית עמודי התוצאות כך שגולשים כלל אינם יודעים על עצם קיומם. במקרים מסוג זה, שירות קידום אתרים מסייע בזיהוי הבעיות העיקריות של האתר (מחסור בתכנים, טקסטים כתובים בצורה לא נכונה, עבודה עם תוכנות לא נכונות, חומר לא ממוקד ועוד), הצעת דרכים לפתרון וביצוען.
קידום אתרים במקרים של שינויים טכניים ואסטרטגיים באתר:
חברות אוהבות למתג, לעצב, לרענן, להרחיב את קהל היעד ונסות אסטרטגיות שיווקיות חדשות ולעיתים קרובות שינויים אלו באים לידי ביטוי בשינויים מבניים באתרים. ישנה בעיה עם שינוי אתרים כיום בעיקר עם שינוי אתרים מקודמים הנהנים מתנועת גולשים גבוהה. לכן, על מנת שלא לאבד גולשים תוך כדי התהליך או בהמשך, כדאי להיעזר בשירות קידום אתרים מקצועי. בשיתוף פעולה עם מקדמים האתרים, עברו על התוכניות והסקיצות הסופיות של האתר החדש. בסופו של תהליך, תיווצר התאמה בין התכנון שלכם לתוצר הסופי אשר ישוחרר לאינטרנט – אתר המתאים למסע קידום אתרים ארוך, מהנה ורווחי.