חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כירופרקט, הכשרה ומטרה

מאת: עידן ישרכירופרקטיקה16/11/20109148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכשרתו של כירופרקט כוללת שבע שנות לימודים בדומה לכל רופא אחר, למרות ש כירופרקט אינו נחשב לאחד מתחומי הרפואה הרגילים. כירופרקט עוסק ב כירופרקטיקה שהיא אחד מהמקצועות של מערכת הבריאות. כאמור,כירופרקט אינו מוסמך כשאר הרופאים. כירופרקט אינו מקבל את אותה הסמכה כמושל רופא רגיל. אך למרות זאת כירופרקט נדרש ללמוד במשך שבע שנים בדיוק כמוכל רופא אחר. תחומי הלימוד בהם מתמחה כירופרקט הם אורטופדיה, פתולוגיה ואנטומיה כמובן. כמו כן כירופרקט מתמצא גם בנוירולוגיה. לימודיו שלכירופרקט מתחלקים לשניים כשהחלק הראשון של לימודי ה כירופרקט הם שש שנים שללימוד עיוני של מקצועות הרפואה השונים. החלק השני של לימודי כירופרקט הם השנה השביעית והאחרונה שהיא ההתמחות של ה כירופרקט במסגרתה צריך ה כירופרקט להשיג כמה שיותר שעות אבחון וטיפול בבית החולים בו הוא מעביר את ההתמחות שלו כ כירופרקט. בסיום הלימודים יקבל הסטודנט תעודת דוקטורט לכירופרקטיקה ויחשב ל כירופרקט מן המניין. מטרתו הראשונה של כירופרקט היא למצוא ולגרום לפעולתה של היכולת ריפוי המדהימה של הגוף. כירופרקט יודעים כי על ידי שחרור וניקוי כל הלחצים העצביים ניתן לגרום לפעולת הריפוי לצאת לדרך. לחץ זה יודע ה כירופרקט יכול להוביל למחלות כרוניות שונות כמו גם לשחיקה ש הגוף ותאיו השונים. כל כירופרקט ידע לומר לכם כי התוצאה של כל אלו היא בריאות ירודה מאוד, מחלות ובכלליות, הרבה סבל. כאמור כירופרקט הוא מומחה בטיפול בלחצים כאלו דרך טיפול שהוא בעצם תנועה מהירה ומדויקת אך עדינה מצד ה כירופרקט על מנת לשחרר את החוליה שנמצאת בלחץ ולמקם אותה מחדש. כירופרקט יכול לטפל בכל אדם הנמצא בכל מצב. כירופרקט מתאים את טיפולו לגיל המטופל. כירופרקט מטפל במערכת העצבים שמערכת עצבים בריאה מובילה לחיים בריאים יותר.

 



תגיות המאמר: כירופרקט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח אף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן ישר

מאת: עידן ישראירועים וחתונות – כללי07/02/111571 צפיות
"משלוחי פרחים במרכז הם לרוב דרך טובה מאוד להראות למישהו שהוא חשוב לך."

מאת: עידן ישררהיטים06/02/111556 צפיות
בסדרת המאמרים שלפניכם נדון במעלות או היתרונות של אותם מדפים שונים.

מאת: עידן ישרתחבורה ורכב - כללי25/01/111671 צפיות
בחירת חברת הסעות דורשת גם כן הכנה מוקדמת, לרבות: יש לבחון איזה סוג של אוטובוס אתם צריכים לשכור.

מאת: עידן ישרעסקים - כללי18/01/111960 צפיות
"בית קברות אזרחי הוא למעשה בית קברות בו נקברים ישראלים שאינם יהודים."

מאת: עידן ישרשיפוצים03/12/101686 צפיות
"ניסור בטון התקדם שנות דור מאז השנים הראשונות של תחילת התחום הזה."

מאת: עידן ישררכב30/11/101799 צפיות
כיצד הם פועלים ומה תפקידם וכיצד ניתן לאבחן תקלות במצברים לרכב

מאת: עידן ישררכב29/11/102644 צפיות
"אחד מן הסיוטים הגדולים ביותר של כל אדם, הוא להתחיל את היום ברגל שמאל, כאשר יוצאים אל החנייה, נכנסים לרכב ומנסים להניע את הרכב ללא הועיל."

מאמרים נוספים בנושא כירופרקטיקה

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/191802 צפיות
כירופרקטיקה לגב, הינו סוג טיפול כירופרקטיקה, הכולל מעשה את כל אברי הגוף. למעשה, כל עולם הכירופרקטיקה, מתבסס על הגב ועמוד השדרה. הטיפול בגב, מתייחס ל3 חלקים: אזור הגב העליון והשכמות, עמוד השדרה והגב התחתון. כמובן, חשוב בחיי היום יום, לשמור על בריאות הגב.

מאת: יצחק בכרכירופרקטיקה18/06/181224 צפיות
כאבי גב תחתון מהווים תופעה אנושית שכיחה וטורדנית ביותר. את החולה המטופל לא מעניין שטווח שלו התנועה גדל או שהיציבה שלו השתפרה. הוא רוצה הקלה בכאב הגב ורצוי עכשיו. ברוב המקרים, מלבד כאבי הגב סובלים החולים גם מסימנים ותסמינים טורדניים נוספים כולל מגבלות תנועה, עמידה אנטלגית, נוקשות ועוד. במחקר הנוכחי מצאו החוקרים שלמרות התסמינים האחרים, מבחינת החולים הדבר הראשון שיש להיפטר ממנו זה הכאב.

מאת: Droxitכירופרקטיקה18/09/171631 צפיות
תשובות על טיפול כירופרקטי

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132496 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128711 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/128616 צפיות
טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל...

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128726 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica