חפש מאמרים:
שלום אורח
08.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור מחשב נייד? - Memory4less

מאת: דנה דגןמחשבים ניידים22/04/20092097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחשב נייד הוא דבר שימושי לכל אדם, אנו יכולים בעזרתו לעבוד גם מחוץ למשרד, לגלוש באינטרנט בזמן שיעור לא מעניין במיוחד או סתם לראות סרטים בנסיעה וכך להעסיק את הילדים במושב האחורי. רוב האנשים רוצים מחשב נייד אך לא רובם יודעים כיצד לבחור אותו, יש חברות רבות הפועלות בשוק וכן יש מגוון רחב מאוד של מחשבים ניידים אז כיצד ניתן לדעת איך לבחור?

דבר ראשון מומלץ להתייעץ עם אדם שמבין בתחום. האדם הנכון ביותר להתייעץ עימו הוא כמובן המוכר, הוא מכיר את המפרט של המחשב, את תכונותיו ויודע להתאים מחשב לפי השימוש שעומד להיעשות עימו.  אם אינכם מסתפקים במוכר תוכלו לקחת איתכם חבר או קרוב שבאים מרקע המחשוב, הם מבינים את הפירוט של המחשב, יודעים כמה זיכרון אתם צריכים לשימוש שלכם וידעו להתאים לכם את המחשב שיתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר וכמובן יהיו אובייקטיבים.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו הוא החברה. בתחום המחשוב ישנן חברות מוכרות יותר ומוכרות פחות כאשר ההבדל העיקרי בניהן הוא במחיר. היתרון בבחירת חברה מוכרת הוא באמינות, כך תדעו שתקבלו מוצר עם אחריות, מחברה טובה בתחומה ועם המלצות רבות מחשב נייד טושיבה, מחשב נייד דל ומחשב נייד HP למשל הינו מחשב בעל מוניטין רב.

לבסוף חישבו טוב על השימוש העתידי שתעשו במחשב. כל סוג מחשב נייד שונה מקודמו, למחשב יש מפרטים שונים, כרטיסי זיכרון בגדלים שונים, לוח אדם שונה וכמובן ככל שהוא יותר מתקדם הוא יותר חזק. לאלו שזקוקים למחשב בעיקר לכתיבת מסמכים אין צורך במחשב חזק כמו לאלו שמפעילים תוכנות שתופסות נפח גדול ולכן אין הם זקוקים למחשב נייד בעל אותו נפח זיכרון. בדקו מה אתם צריכים מהמחשב ואל תתפתו מהאריזה.

אפשר להשתמש בטיפים הללו גם בטרם תרכשו מסכי מחשב או שתבחרו באיש מחשב נייד שעוזר לנו עם תיקון מחשבים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה דגן

מאת: דנה דגןביקורות מוצרים08/03/111318 צפיות
השוק הישראלי לנורות מגלגל 100 מיליון שקלים בשנה ואף יותר, מדובר בשוק מכובד ומתפתח תודות להשמת דגש על עניין איכות הסביבה, ועמידה בתקנים משתנים שנקבעים על ידי משרד איכות הסביבה הישראלי ותקנים בין- לאומיים. יכולת העמידה בתקנים נבדקת במעבדה, כאשר החישוב נעשה בתנאים אופטימליים ונלקח בחשבון שחלק מהנורות נפגעות באורך החיים שלהן עקב הדלקה וכיבוי.

מאת: דנה דגןביטוח בריאות07/06/1018209 צפיות
העולם הגדול מלא בביטוחי בריאות מסוגים שונים, חלקם טובים, חלקם טובים פחות חלקם אפילו מצוינים. אבל אם אתה ישראלי שעבר לגור בחו"ל יש רק ביטוח רפואי אחד שהוא המושלם בשבילך –ולא בשביל אף אחד אחר. DavidShield הוא הביטוח הרפואי לישראלים בחו"ל, היחיד בעולם שתוכנן ועוצב להיות הפיתרון הטוב ביותר כביטוח בריאות לישראלים הגרים בחו"ל. הביטוח שמעניק לך יתרונות ששום ביטוח בעולם לא יוכל לתת לך ולא משנה באיזה מחיר. לדבר בשפה שלך, לאפשר לך לבקר בארץ בלי חשש, לענות לך בכל שעה, להבין אותך באמת ומעל לכל להעניק לך

מאת: דנה דגןצרכנות10/03/101379 צפיות
אתר המכירה תותי הינו אתר המתמחה במכירת מוצרי איכות לתינוקות, החל מביגוד בסיסי לילד, דרך צעצועים איכותיים ובטיחותיים ועד לעגלות יוקרה. לכבוד חג הפסח הממשמש ובא עלינו לטובה מציעה תותי במושב מגוון עשיר של מבצעים ומתנות, אותם כל פעוט ישמח לקבל. רק אצל תותי תוכלו למצוא שפע של מתנות, עגלות תינוקות, בגדי תינוקות ומוצרי תינוקות אותם תוכלו למצוא בחנות הבית שלנו במושב רשפון, או לחילופין לרכוש אונליין באתר והמוצרים יגיעו אליכם הביתה.

מאת: דנה דגןטיולים משפחתיים12/10/091852 צפיות
טיסה בשמי הארץ מתאימה לכל הגילאים, לכל אירוע ואפילו אין צורך באירוע מיוחד לשם כך, אפשר סתם לטוס בשמי הארץ בשביל החוויה. אז פעם הבאה במקום להזמין טיסות ללונדון פשוט הזמינו טיסות בשמי הארץ

מאת: דנה דגןאתיקה11/02/093430 צפיות
בסעיפי המקרה שלפנינו עולות דילמות בנוגע לנכונות פרסום הממצאים, כפי שניתן לראותם ולנמקם על פי תקנון האתיקה העיתונאית. הדילמה הראשונה נוגעת לפסקה הראשונה בעבודה. בפסקה זאת מדובר על עיתונאי שחדר לביה"ס במסווה והציץ לתיקים אישיים של תלמידים בבית הספר ובהם מצא פרטים שעלולים להיות קשורים לרצח. אם נשפוט על כף המאזניים, אז לפי סעיף 4 ב בתקנון האומר שלא יימנע עיתונאי מלפרסם מידע שקיים עניין ציבורי בפרסומו, כמובן שבתור עורך יש להוציא את המידע לאור. אולם, ישנם מספר סעיפים בתקנון האתיקה אשר מצביעים אחרת.

מאת: דנה דגןדיני חוזים08/02/092739 צפיות
לטענת התובעים כי מוקנת להם זכות כללית לביטול עסקה ככל הנראה על פי סעיף 32 לחוק הגנת הצרכן- לגבי טענת זאת מנמקת השופטת " ביטול המכר מותנה בכך שנעשה לגבי נכס שנמכר "מעשה או מחדל שיש בו משום הטעיה או ניצול מצוקה כאמור בחוק זה, והם מהותיים בנסיבות העניין...". התובעים לא הראה כי נעשה כלפיהם הטעייה או ניצול של מצוקה." עוד מוסיפה השופטת וטוענת כי "זו הייתה בחירתם החופשית של התובעים..." ובכך מדגישה את אחריות הבלעדית של התובעים בביצוע ההזמנה.

מאת: דנה דגןדמוקרטיה ושלטון07/01/092609 צפיות
הדמוקרטיה הישירה הקלאסית של יוון- כאשר ההחלטות מתקבלות בכיכר על ידי כל התושבים, כיום השיטה אינה אפשרית, כאשר מדובר במדינות ענק. (שוויץ לדוג' אימצה את שיטת 'משאל העם' וכך העם מחליט בפועל ולא ע"י נציגיו). האם משטר דמוקרטי הוא גם טוטליטארי? במידה מסוימת כן מאחר שאינו מקבל חלופות, אך בפועל השיטה מאפשרת דיון חופשי אמיתי בין בני האסכולות השונות וחופש דיבור בכל עניין (אף שהיא אינה נוחה למי שרוצה להשמיד אותה) כמו כן ניתן לומר שבשלטון טוטליטארי ליחיד מוכתבת דרך החיים בעוד בדמוקרטיה יש לו חופש נרחב.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213343 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187818 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187964 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187930 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183571 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182410 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181967 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica