סלוגן הוא לא עניין של מה בכך.חברה לא מחליפה את הסלוגן שלה חדשות לבקרים ובחירתו היא סוגייה כבדת משקל במיתוגה של חברה. על הסלוגן לתאר את מהות החברה, הערכים שלה, דרך פעולתה ולעיתים אף את המוצר עצמו.כמו כן חשוב שהסלוגן לא ייצר אנטיגוניזם של הלקוח הפוטניציאלי ולא ייצר מצג אותו החברה לא מעוניינת להעביר. לעיתים החברה מתכוונת למשהו אחד אבל הסלוגן מעביר חויה אחרת לחלוטין, שנאמר "לא לזה התכוון המשורר"לאורך השנים, עם התפתחות העולם המסחרי והתפתחות הידע בעולם השיווק ישנם סלוגנים רבים, טובים יותר וטובים פחות, זכירים יותר ופחות, אבל אין ספק שאחד הבולטים בינהם הוא הסלוגן האלמותי של חברת אוויס -"we try harder". הסלוגן נבחר לאחד מעשר הסיסמאות הטובות ביותר אי פעם והוא מייצג את המהפכה השירותית שהנחילה אוויס אותה עת והמשיכה איתו עד עצם היום הזה. מה יש לנו כאן בעצם ? ולמה זה כל כך מצליח לאורך שנים רבות ? אוויס ממקמת את עצמה מראש כמקום שני בשוק מכוניות להשכרת הרכב, היא לא מתביישת בזה ואומרת זאת בקול רם וברור, אבל, ויש אבל גדול, החברה מבטיחה ללקוחותיה שירות טוב יותר כיוון שהיא תשתדל יותר עבור לקוחותיה. עם תחילת המיתוג הזה יצרה בעצם אוויס מהפכה בתחום השירות ללקוח כיוון וכך הלקוח נמצא תמיד בראש סדר העדיפויות של החברה.