חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצב גרפי למד כיצד השיווק מפה לאוזן עובד!

שיווק מפה לאוזן אחד הכילים החשובים למעצבים גרפיים להצלחה עסקית

בעולם של היום אפיק נוסף של שיווק הוא פה ואוזן, אין ספק שתצטרכו גם אתר שיביא גולשים ויראו את עבודותיכם שבצעתם במהלך קורס לימודי גרפיקה, אך השיווק מפה לאוזן הוא אחד הכילים החשובים ביותר להצלחה של עסק בתחום העיצוב הגרפי, לקוח אחד מרוצה מביא איתו בטווח הרחוק עוד 20 לקוחות מרוצים אחרים, על פי נתונים סטטיסטיים בהמון ספרי שיווק אחרים.
תמיד תשמעו או ששמעתם בעבר " אתה מכיר משהו שיכול לעזור לנו בעיצוב מודעה לחנות ? או משהו שיכול לעצב לי כרטיס ביקור ? הזמנה לחתונה ? ועוד...

הפתרון הכי טוב הוא תמיד להזכיר לסביבה שאתם קיימים ! תשלחו מיילים מידי פעם לקהל הקרוב אליך עם עבודות אחרונות שבצעתם במהלך קורס עיצוב גרפי ובזמן לימודי גרפיקה ועיצוב שלמדתם כדי שיחוו דעה ושיזכרו שאתה מעצב גרפי, שלח להם את עיצוב הלוגו שלך את הרזומה שלך או אתר האינטרנט שיצרת כדי להציג את כל עבודות הגרפיקה שלך.

מעצב גרפי - הקפד להזכר את עצמך

מידי 3 או 4 חודשים הזכר את עצמך ספר להם על מקומות עבודה חדשים שעבדת בהם או על לקוח חדש שהשגת וביצעת עבורו עבודה עיצובית כלשהיא.
קהל הקרוב אליך צריך לדעת שאתה מעצב גרפי, סיימת לימודי עיצוב גרפי והם צריכים לזכור ולהזכיר זאת במודע ובתת מודע, הקהל הקרוב אליך הוא חברים, בני משפחה, פרילנסרים מכל מקצוע אפשרי, מאיירים גרפיים, חברות הפקות, חברות צילום ועוד.

תדאגו תמיד להשיג קשרי לקוחות על ידי שליחת מיילים עם פנייה אישית לאחד הגורמים במפעל כלשהוא או בחברה , אדם אשר מקבל מיילים עם פנייה אישית ושמו האישי מופיע במייל יראה זאת כנימה אישית ותהיו במוחו לפחות למספר דקות , הרי כל אחד אוהב שקוראים בשמו או שמדברים עליו, השתדלו לא לשלוח מיילים כוללניים , אלא הדגישו את היחודיות במייל הזה ששלחתם לאדם , אנשים אוהבים יחס!!!

כרטיסי ביקור כמו מגנט לגופך!!!

אחד האמצעים הטובים לשווק היא חלוקה של כרטיסי ביקור, בכל מקום בו אתה נמצא צריך להיות על גופך כרטיסי ביקור שמוכנים לשליפה, אפילו בבנק, חנות מצרכים, קניות,טיולים חברתיים, טיולים בקניון ועוד...
תיק עבודות בעיצוב גרפי בפורמט PDF צריך להיות צרוב על מספר רב של עותקים , חלק זאת לחבריך ובקש מהם בכל הזדמנות שיוכלו לחלק את תיק העבודות בעיצוב גרפי שיצרת בתקופת הלימודים בעיצוב גרפי.פזר את ה CD לקהל הרחב או שלח בדואר בצירוף כרטיסי ביקור שלך.

בקש מלקוחותיך שבדרך כלל מרוצים שיעבירו את שמך לאנשים אחרים , בקש זאת והם יעשו, לעיתים צריך להטיל משימה על אדם בצורה זו או אחרת והם יעשו כרצונך רק תבקש.
בדרך כלל לכל בעל חברה בחוג לקוחותיו יש גם בעלי חברות אחרים בקש שיעזור לך למצוא לקוחות חדשים את הבושה במקרה הזה תשים בצד ואל תשכח את הימים בהם היית מעצב גרפי צעיר ומתחיל...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122530 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122337 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122120 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121972 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122075 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122120 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121888 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152607 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142947 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148591 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132747 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132619 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132218 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132210 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica