בשבילי כסף זהו כלי פרקטי ופשוט כדי לפתור בעיות בחיים בצורה יעילה ומהירה.היכולות של יעיל,מהיר ונוח נותנות לי תחושת סיפוק שמובילה אותי לתחושת חירות אישית.היכולת להיות חופשי עם זכות בחירה(חירות אישית) נותנת לי/מביאה אותי למקום של שקט ושלווה פנימיים.
מבחינתי כסף=שקט,שלווה וחירות אישית.
אני חושב שתהליך/צורת המחשבה/"האמונה" הזו קיימת אצל המון אנשים.בנוסף אני חושב "שעשיית"/"ייצור" כסף זו תכונה/יכולת נרכשת.אמנם יש המון אנשים "שנולדים" עם הידע הזה(מי שבמודע שיודע גם להגדיר וללמד את התהליך ומי שלא במודע-"עושה" כסף לעצמו),ועם זאת,כל שנה "נולדים ונוצרים" עוד ועוד אנשים שמצליחים "להבין" את הדרך.
אני ישתף אתכם באחד מהיכולות שצריך לאמץ,שהיא הכי קריטית וחשובה בדרך "ליצירת/עשיית" כסף והיא-יעילות.
זמן הוא קבוע.יש אותו לכולם.כולם תחומים בתוך מסגרת של 24 שעות ואין לאף אחד פריבילגיות בעניין.לכן המסקנה המתבקשת היא שחייבים להיות יעילים.חייבים להבין (אפקטיבית) מה הקהל רוצה(מעבר למילים-אילו רגשות הוא מחפש להרגיש כשרוכש את המוצר/השירות שלנו-ראו מקרה הכסף בתחילת המאמר) ומה ה"ערך שלי לקהל"-מה אני "שווה"?מה ה"טעם" שלי?מה אני יכול לספק לקהל הספציפי הזה עם הצרכים הללו -שהמתחרים שלי לא מספקים?
במילים אחרות ופשוטות יותר צריך להבין 2 דברים:
1. מה הקהל רוצה לחוות-איזה אפקט הקהל רוצה?
2. למה אני?מה הייחודיות שלי?מה אני שווה?
כשמצליחים לענות על 2 השאלות הללו-אנחנו ב-50% דרך בטוחה וודאית "לעשיית/יצירת" כסף,מפני שעם הידע הזה פונים לפרסומאי טוב(או לבד-תלוי בכישורים האישיים ,הזמן הפנוי,הרצון ויצירתיות) כדי שיעזור לנו "לספר" לקהל את התשובות ל 2 שאלות הללו.מי שצריך את המוצר/השירות ומזהה את הייחודיות שלנו כערך ליבה אצלו-נמשך כמו "פרפר לאש".
העסק שיודע להדגיש את התועלות/הערכים הייחודיים לו בנוסף לתועלות (שאולי) יש גם למתחרים שלו-הוא זה שימשוך אליו את "אור הזרקורים" ויזכה "להכרה ואהבת הקהל".
זו עובדה-הכרה ואהבת הקהל=כסף.המון כסף