חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דור חדש לפתרונות אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש- חסכון בעלויות ושדרוג המקצועיות !

מאת: שירלי קאץיזמות עסקית17/01/20091476 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיקור חוץ  הפך לשיטה מקובלת בשוק, והוא מאפשר חיסכון מקסימאלי בעלויות תוך שמירה על רמת המקצועיות הגבוהה ביותר. בתחומים רבים שיטה זו כבר הפכה ידועה ומקובלת, דוגמת האאוטסורסינג של שירותים פיננסים. כיום, כאשר העולם כולו מתחבר לרשת אחת ענקית בקליק, וניתן לייצר, לשווק ולנהל כל דבר מכל מקום, המבנה הארגוני הריכוזי עובר שינויים מרחיקי לכת. הצורך לשבת תחת קורת גג אחת מקבל פחות ופחות חשיבות, ונגדו עולה חשיבותה של מקצועיות, מיומנות והתמחות, תוך מכוונות למטרה משותפת.


מיקור חוץ בתחום האדמיניסטרציה ומשאבי אנוש הוא פיתרון חדשני שנוצר משילוב של התעוררות צרכים חדשים מחד ופיתוח טכנולוגיות חדשות לשימוש האדמינסטרטור מאידך. לאחר כ-12 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרציה בתחום ההי-טק, וכ-15 שנות עבודה בדרג האדמיניסטרטיבי הבכיר, ראיתי כי קיים צורך ייחודי בפיתרון המתאים במיוחד לחברות הסטארט אפ ולחברות קטנות. הדינאמיות של חברות אלה דורשת מהמנכ"ל למצוא פתרונות שיאפשרו מרחב תמרון כלכלי, היענות ממוקדת לצרכים השונים וגמישות מרבית. שיטה זו מאפשרת למנכ"ל: להתרכז בתפוקה של ספק חיצוני באמצעות קביעה מוגדרת של תקציבים ויעדים לטווח ארוך; להתפנות לעיסוק בבעיות הליבה של החברה הנוגעות לפיתוח מוצר האם, גיוס השקעות והון לחברה; להעסיק עובדים מיומנים ומומחים בתחומם, תוך הימנעות מיצירת יחסי עובד- מעביד. כך, בעוד שהעובד מחויב לרמת השירות ומקבל תמיכה מקצועית ממערך מומחים, חוסך המעביד משאבים יקרים על אחזקת עובד, תנאים סוציאליים והכשרה מקצועית.


התחום האדמיניסטרטיבי אינו נתפס כתחום ליבה בחברה, ועם זאת, חשיבותו מכרעת בכול הנוגע לאפשור התנאים הנאותים לפעילות המחלקות השונות ולתיאום יעיל ביניהן. חברות סטארט אפ דורשות אדמיניסטרציה מורכבת, שמשלבת ידע ומיומנויות טכנולוגיות, גמישות ואחריות רבה, יכולת למידה וידיעת שפות. למרות החשיבות הברורה של הכשרה מסודרת, קשה מאד בעולם הדינאמי והמשתנה של סביבת ההיי- טק לקבע נהלים ברורים וכתובים. שינויים בגודל החברה, פיתוחים טכנולוגיים, איתור ספקים עקב שינויי צרכים- כל אלה ועוד, מחייבים הישארות תמידית עם "יד על הדופק" בתחומים רבים, מה שמתאפשר רק לחברה המתמחה בתחומים אלו.

בעיה נוספת בהעסקת עובד אדמיניסטרטיבי, עלולה להתעורר בשל היעדר קביעת יעדים מוגדרים מעת לעת. המנכ"ל, אשר לרוב נעדר ניסיון אדמיניסטרטיבי, יתקשה בקביעת הצרכים של החברה בתחום זה. הסכנה בכך היא הזנחת תחומים קריטיים, טיפול לקויי, הוצאות מיותרות וחוסר יעילות עקב היעדר סדר עדיפויות מוגדר. בעוד שאנשי R&D זקוקים למרחב וגמישות, עובדים אדמיניסטרטיביים חייבים קו מנחה לעבודתם כנותני שירות, מה שמחייב הגדרה מובנית של פעילותם. המיומנות הרבה, הגמישות בשעות ולמידה מתמדת של תחומים חדשים הנדרשים האדמינסטרטור, מקשים על הגדרת שעות מישרה בתשלום לפי שעה ועל הגדרת תחומי אחריות בחוזה גלובאלי. השינויים התכופים יכולים ליצור תקופות של עומס לעומת תקופות רגיעה, ותקופות של עיסוק בנושאים הדורשים אחריות רבה, לעומת תקופות של עיסוק במשימות שגרתיות וסטנדרטיות. מעבר לכך, אדמינסטרטור אחראי מתוקף תפקידו על נושאי תשלום ורכש שונים, מה שמצריך ממנו בקיאות ומכוונות לייעול וחיסכון.


מיקור חוץ של שרותי אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש מאפשר מענה מלא לקשיים עיקריים אלה ונוספים.
באמצעות הפנייה לגוף המתמחה במתן שרותי אדמיניסטרציה כ- TOTAL ADMIN מושגים מספר יתרונות מכריעים:

•·         עזרה בהגדרת צרכים- מערך אדמיניסטרטיבי קיים בעל ניסיון בתפעול יכול לגשת מיידית לפיתרון הבעיות הקיימות תוך מתן עזרה בהגדרת הצרכים הספציפיים של החברה.

•·         שליטה בהוצאות - החברה יכולה להחליט על מספר שעות או סכום חודשי מראש, מה שמאפשר תכנון תקציבי לטווח ארוך.

•·         הוזלת עלויות- עקב הימנעות מיצירת יחסי עובד מעביד, ההעסקה של האדמינסטרטורית מוזלת. כמו כן העבודה מול ספקים קבועים בהיקפים גדולים מאפשרת לחברה המתמחה במתן שרותי אדמיניסטרציה לקבל עלויות מוזלות על מוצרים ושירותים שונים.

•·         יעילות מרבית- המנהל האדמיניסטרטיבי שלך עובד בשבילך רק כאשר אתה באמת צריך אותו. הידע והגיבוי המקצועי שהוא מקבל מהחברה המתמחה הופכים את עבודתו ממוקדת ומכוונת יעדים תוך קיצור תהליכים.

•·         מחויבות לשירותיות ונגישות- הצורך המתמיד להוכיח עמידה ביעדים מקבל תפנית עקב מניעת יחסי עובד- מעביד ועבודה על בסיס תחרותי יותר של ספק- לקוח.

•·         מקצוענות בגיוס והכשרה- איתור עובדים איכותיים בהתאם לצרכים המיוחדים של החברה, הכשרה ומתן תמיכה שוטפת בניסוח נהלים, קבלת החלטות ומידע מקצועי

בטרם מחליטים וסוגרים חוזה במיקור חוץ של שירותי אדמיניסטרציה, יש לשים לב למספר נקודות:

•-          מומלץ להגדיר טווח שעות או טווח תקציבי על מנת לאפשר גמישות מחד ויעילות מאידך.

•-          מומלץ להגדיר יעדים מוגדרים ונהלי עבודה מוסכמים, ולרענן אותם מדי תקופה.

•-          מומלץ לשקול חתימה של הסכם סודיות במקרה של חשיפת מידע רגיש.

 חשוב לציין שמיקור החוץ מהווה פיתרון זמני שהמשכו בתהליך השמת העובדת לתוך החברה. הנושא של השמת עובדות אדמיניסטרציה להיי-טק דורש ידע וניסיון מיוחד, עקב ייחודו של המבנה הארגוני, השפה, והמשימות הייחודיות שמאפיינות שוק זה.
על מנת לקבל מענה מקצועי לאיתור עובדת המתאימה לצורכי החברה, מומלץ לפנות לשרותי השמה המתמחים בשוק זה מחברה שיודעת מהי אדמיניסטרציה באמת, ולא רק מה נדרש מהאדמינסטרטורית על הנייר.
קורות החיים והבנת מהות התפקיד אינם מהווים את המשתנים היחידים לחיזוי הצלחתה של עוזרת אישית, פקידת קבלה או מנהלת אדמיניסטרטיבית. מניסיוני למדתי, כי קיימות תכונות אופי וכישורים שהינם הכרחיים להצלחה בתפקיד. חשוב להדגיש את יכולתה המיוחדת של אדמינסטרטורית בעלת ניסיון לאתר את המועמדת המתאימה. עבודה אדמיניסטרטיבית דורשת כישורים ואופי מיוחד, שמאפשרים נגישות, תקשורתיות, מולטי טסקינג ואסרטיביות במקשה אחת. מדובר בשילוב שעל מנת לזהותו- יש צורך באיש מקצועי שבקיא בתחום הלכה למעשה.

 שירלי קאץ רעיה ואם לשניים, בוגרת עמותת נטע,

  בעלת ניסיון של למעלה מעשור בניהול ותפעול אדמיניסטרציה בעולם ההי-טק,

יזמת בנשמה ובעלת חברת  TOTAL ADMIN, המתמחה במתן שירותי תפעול אדמיניסטרציה בשיטת מיקור החוץ (אאוטסורסינג) לחברות סטארט אפ ושרותי השמה למשרות בתחומי האדמיניסטרציה בחברות הי- טק .

0546-685796

077-5520095

www.totaladmin.co.il

shirley@totaladmin.co.il

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירלי קאץ

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232896 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232921 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231922 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232796 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/223249 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221423 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221470 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica