פליירים הם אמצעי פרסום זול ויעיל. הפצת פליירים מוכרת לכולנו, לטובה ולרעה. נדמה שהאחראים על ייצור והפצת פליירים קופאים לא מעט על שמריהם. בעולם שמתקדם כל-כך מהר ומציע מסכים שטוחים ביותר ויותר ממדים, יש מקום לצפות לשינויים מפליגים ומשמעותיים בעניין של הפצת פליירים. עד מתי עלינו להסתפק במיני פליירים שעשויים מנייר כרומו או – במקרים מצערים וראויים לכול חרטה אפשרית – מנייר זול יותר? כיוון שנראה שלא תבוא לנו ישועה מיצרני פליירים קמצנים שחושבים רק על עלויות הייצור של פליירים ולא על חזון ודמיון, אין לנו אלא להציע כיצד צריכים להיראות פליירים בעתיד- זה הקרוב אלינו ושנמצא מעבר לעמוד הבא בלוח השנה, וזה שעודו מסתתר במוחם ההוזה של כותבי מדע בדיוני ואנשי חזון בכול מקום ואתר.
כפי שכבר הזכרנו לעיל, העתיד עשוי ממסכים דקים. אפשר לצפות – ואני בהחלט מתכוון לצפות ויהי מה – שמסכים דקים ימשיכו להיתדקק ומחירם ילך וירד עד שהוא יגיע לאזור המחיר של לחם אחיד. הגיע הזמן לייצר פליירים שיהיו מבוססים על מסך דקיק. דמיינו לעצמכם: אתם מסתובבים במרכז קניות או סתם רחוב ואתם רואים מפיצי פליירים. במקום לברוח מהם כל עוד נפשכם בכפיכם – כי אתם לא רוצים להעליב אותם אבל אתם גם לא רוצים עוד נייר כרומו שמפרסם פיצה שכונתית – התקרבו אליהם. במציאות שאנחנו מתארים לכם, הם ייתנו לכם משהו שנראה כמו נייר ומרגיש כמו נייר אבל בעצם אלה יהיו פליירים שונים ממה שאתם חושבים! אלה יהיו מסכי וידיאו שטוחים ודקים וקלים!
תארו לעצמם את האפשרויות הגלומות בסוג כזה של פליירים. במקום כמה מילים משעממות אלה יהיו פליירים עם סרטים ושירים, GPS מובנה שיוביל אתכם למקום המיועד לביצוע האקט של צרכנות בריאה, חיבור לאינטרנט מהיר כדי שתוכלו להתחבר לבנק ולהוציא כסף כדי לקנות את מה שצריך לקנות וחיבור לאתרי מכירות פומביות שם תוכלו למכור את מה שיש לכם למכור כדי שתוכלו לקנות את מה שאתם רוצים לקנות. במקום פליירים שעושים רק דבר אחד תקבלו פליירים רב תכליתיים שיכולים לכסות את כל החלקים שמרכיבים קנייה טובה: עידוד הרצון לקנות משהו שאתם לא צריכים, מציאת הסברים הגיוניים לאקט של צריכה חסרת הגיון (באמצעות החיבור לאינטרנט הסוג הזה של פליירים יאפשר לכם לגלוש לאתרים ייעודיים שיספקו לכם את ההסברים ההגיוניים הנדרשים), מציאת המימון לקנייה ואפילו הובלה שלה הביתה כדי שתוכלו להמשיך במסע הקניות שלכם בלי מטען מכביד.
למעשה, פליירים לא יהיו מוגבלים לפרסום מוצר אחד. פליירים ייוצרו בשיתוף פעולה בין חברות שונות שמציעות מוצרים שונים והפצת פליירים תעשה על-ידי החברות הללו בשיתוף פעולה כדי לפרסם את כול המוצרים באמצעות אותם פליירים. ככה יהיה חיסכון בעלויות הייצור של פליירים מודרניים אלה, מה שיאפשר ייצור נרחב שלהם לרווחת הלקוח ולרווחת בעלי העסק. כיוון שמדובר בסוג של פליירים אולטרה טכנולוגיים יהיה ניתן, כמובן, להחליף את התוכן הקיים בהם ולהציע מוצרים שונים בהתאם לעונות השנה או למיקום הספציפי של הצרכן ברגע נתון.
כל מה שצריך עכשיו זה יזם בעל חזון, אומץ ומספיק הון זמין כדי להוציא לפועל את המהפכה החשובה הזאת של פליירים של העתיד.