מיתוג או פרסום או אולי שניהם? מיתוג העסק יכול לעשות פלאים לעסק
מיתוג העסק בתור עסק מוביל או עסק כושל יכול לעשות את ההבדל
כיום לכל עסק כמעט יש אתר אינטרנט או לפחות דף
האינטרנט נגס בשנים האחרונות בצורה משמעותית בעוגת הפרסום
האינטרנט מאוד נגיש לצרכן זמין לשינויים באופן תמידי, ניתן לחשוף בו
גלריות מוצרים, מידע ואף להביא את הלקוח לבצע רכישה עצמאית של מוצרים
דבר החוסך הוצאות - חנות וירטואלית
אם לומר את האמת בארץ האינטרנט עדיין נגרר מאחור בהשוואה למדינות אירופה
ארצות הברית והמדינות החזקות במזרח אסיה אבל אנשים ובעלי עסקים מתחילים להבין אט
אט את חשיבות האינטרנט והצגת העסק בפני הלקוח תחת אתר שיווקי טוב
אתר טוב נמדד בכמה דברים ואחד מהם הוא כתובת האינטרנט שלו
כתובת אינטרנט טובה יכולה לעזור מאוד בשיווק ובמיתוג האתר
כתובת טובה, זכירה וקליטה יכולה לעשות את ההבדל
בשנים האחרונות החלו לשווק כתובות אינטרנט בעברית
כתובת בעברית טובה יותר מכל כתובת אחרת באנגלית טובה ככל שתהיה
ומעבר לכך מחקרים הוכיחו כי לאחר שחיפשו בעל מקצוע, שירות או מוצר באינטרנט
נשאלו אנשים לגבי הכתובות שבהם נתקלו והכתובת הראשונה במעל לתשעים אחוז
מהמקרים הייתה הכתובת אינטרנט בעברית
אין מה לעשות אנחנו ישראלים וכנראה שכתובת בעברית הרבה יותר קלה לנו
להלן מספר דוגמאות לאתרים שעושים שימוש בכתובת אינטרנט בעברית:
הדברה, דיאטנית במרכז, מדפים, מנגל, קמין, שיש
כתובות אלו כפי שתוכלו לראות מייצגות את המוצרים שהעסקים הללו משווקים
ולא את שם העסק, הרעיון הוא שאנשים שמחפשים מוצר מסויים ללא קשר לשם העסק יוכלו למצוא
את העסק על ידי מיקוד למוצר כלשהו או לשירת
כתובת אינטרנט בעברית נקראת - מתחמית