חפש מאמרים:
שלום אורח
25.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתבת ספר. הוא אפילו טוב, אבל איך תביא אותו לידיעת הקוראים?

מאת: צביקה עמיתשיווק באינטרנט28/03/20091077 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צביקה עמית, גילה דרך מקורית לשיווק ספרים באינטרנט. הוא משתף אותך בגילוי ומציע לשלוח לך חלק מספרו החדש, ללא תשלום 

 כתבת ספר. נראה שהוא טוב. גם כמה מחבריך חושבים כך, אבל עם ישראל בכלל לא שמע עליך. איך יגיע  הספר אל הקוראים? איך בדיוק משווקים את הספר שלך?

     זו בדיוק הבעיה שעמדה בפני לפני קצת יותר מחודשיים כשיצא לאור ספרי השני, אישה נשואה.

  ספרי הראשון קוד כחול, שיצא לאור לפני שלוש שנים, היה רומן מתח פוליטי שעסק באפשרות של תפיסת השלטון בישראל על ידי תנועות ההתנחלות כתגובה על החלטת הממשלה לפנות את ה"שטחים".

  זה היה ערב ה"התנתקות" והנושא עורר סערת רוחות. שלושה אלופים במיל. דני יתום, דני רוטשילד ואורן שחור יצאו בהצהרה כי התסריט המתואר בספר, בהחלט אפשרי. סגן יו"ר הכנסת דאז,  מטעם המפד"ל, ח"כ גילה פינקלשטיין זעמה. היא תבעה מהיועץ המשפטי לממשלה לאסור על שיווק הספר ולתבוע אותי לדין.  בעקבות תביעתה של פינקלשטיין התח דיון ציבורי. פינקלשטיין ואני "כיכבנו" בתוכניות טלוויזיה התוצאה: המכירות שגשגו.

  בספרי החדש, הענייניים לא היו פשוטים כל כך. הספר עוסק במערכות יחסים. נו אז מה?! הגבר בצד הנבגד והוא זה שמתרסק. מעניין, אבל, עובדה, אמצעי התקשורת, לא עמדו אצלי בתור. מה עושים?

     ארבע במאה

     ואם לא די בכך, הספר יצא לאור בעיצומו של המבצע של צומת ספרים, "ארבע במאה".  ומי זה שיקנה ספר ב-88 ₪, כשהוא יכול לקנות כמעט באותו מחיר ארבע ספרים. במשך חודשיים, לא הגיו אישה נשואה וספרים חדשיןם אחרים לשולחנות  התצוגה בכלל . גם ברשת סטימצקי, היו המכירות של ספרי וכנראה גם ספרים אחרים, נמוכים מכפי שניתן לצפות, שכן הקוראים הצטיידו ובצדק במלאי ספרים ברשת האחרת. 

   אמרו לי תפתח בלוג באתר הקפה דה מרקר.

    פתחתי.

כתבתי לבלוג שלי כמה מאמרים, על בגידות ועל גברים ונשים ומה שביניהם ואף אחד לא נפל מן הכסא. ואז פרסמתי פרק מן הספר והצעתי לחברי הקפה "לטעום" ממנו. התוצאות הדהימו גם אותי .. 1500 צפיות, 200 תגובות. פרסמתי עוד פרק. והפעם 3200 צפיות כמעט 400 תגובות.

       הפרקים שפרסמתי בבלוג, כך מתברר, דיברו אל הקוראים והקוראות. קיבלתי מחמאות מדהימות, על הרגישות שלי, על צורת הכתיבה. על הדרך שבה הצלחתי לתאר כל כך טוב רגשות של נשים וגברים. מישהי אף טענה שעם רגישות כזו, בטוח שבגלגול הקודם הייתי אישה... אני מודה שראיתי בדברים מחמאה אמיתית.

    מיילים אישיים

    אנשים מצאו את עצמם בספר ובמיילים האישים סיפרו לי על חויות שהם חוו ועל ההשלכות שהיו לספר על היחסים על הבעל ועם המאהב.... והיה אף מי שסיפר על חשבון הנפש העמוק שהספר גרם לו לעשות בכל חייו היה רק ספר אחד נוסף שגרם לו למחשבות כאלו על חייו.

   הדברים, מסתבר,  לא נשארו רק בבלוג, אלא עברו גם לחנויות. ובימים אלה מודפסת המהדורה השניה.

 זה יופי. אבל זה קורה רק בקפה. איך להעביר את הסיפור הזה לכלל עם ישראל? איך מביאים את אלה שאינם חברים בקפה "לטעום" מאישה נשואה?

    הפתרון, אני מרשה לעצמי לקבוע בצניעות, מהווה למיטב ידיעתי, חידוש בשיווק ספרים בישראל ואני מודה גם את הפתרון מצאתי גם כאן בקפה. בשיתוף עם המו"ל. פתחנו אתר לספר. התקשרנו לחברה אמריקאית, המספקת שירותי למסעות שיווקיים במייל. ויצרנו מצב שבו כל מי שמבקר באתר  ומכניס את כתובת הדואר שלו ומקבל אוטומטית, תוך דקות ספורות את עשרת הפרקים הראשונים של אישה נשואה, ישירות למייל. הקובץ מגיע בפורמט  המדוייק של הספר ובידו לקרוא את הקובץ על מסך המחשב, או להדפיס במדפסת ולהחזיק ביד עמודים של ספר ממש.

   עכשיו השאלה היא איך מביאים, את הקוראים הפוטנציאלים להכנס לאתר ולקבל עשרה פרקים למייל?

    האמצעי מרכזי הוא הפרסום ברשת. בעיקר ברשת הפרסום של גוגל ולא רק גוגל. איך הם טוענים  שם ב"קול ישראל" : "הפרסום ברדיו עובד". הוא גם עובד ברשת ועובד מצויין. זול, אפקטיבי וקל לישום שיטת "עשה זאת בעצמך. צריך להבין את המערכת ויש כמה טריקים, אבל הנושא בכללו אינו מסובך ואולי במאמר אחר אפרט במדוייק איך עושים את זה.

דרך נוספת חשובה לא פחות, היא לכתוב מאמרים כמו המאמר הזה. אם הגעתם עד הנה, אתם מוזמנים להכנס כאן לאתר הספר. למלא כתובת מייל ולראות מה קורה. הדגמה קטנה של שיווק אפקטיבי ובהזדמנות זו גם לקרוא עשרה פרקים מספרי.

    אני בטוח שתהנו גם מהפרקים שתקבלו מהספר, אבל גם מהישום של שיטת שיווק אינטרנטית במקום שלא הייתה קיימת עד עכשיו.

    אשמח לשמוע את דעתכם על שניהם. גם על הספר וגם על השיטה וכמובן כל מי שיש לו רעיון נוסף, או הצעות לשיפור, מוזמן לעזור.

 _____

   קצת על אישה נשואה

 מה קורה למי שמאבד באחת את כל שהשיג בחייו?

אודי ברגמן יכול להיות כל אחד מאיתנו. חיים נוחים. אישה יפה ומצליחה, שני ילדים, בית קטן, עבודה קבועה ואז יום אחד, הכל מתנפץ.

 "אנחנו צריכים לדבר", אמרה האישה היפה ושום דבר לא נשאר כשהיה. היא התאהבה בגבר אחר. היא רוצה להיפרד.

 אודי מתרסק. חרדת נטישה.שאלת הזהות גברית. מנסה לאסוף את השברים, ולהמשיך הלאה. ואז הוא פוגש בעמירה. היא נשואה הוא פנוי. היא הופכת לאהבת חייו ונעלמת. 

 האם שוב הכזיב כגבר, או שההעלמות קשורה בעסקת הי-טק, שמנסה לבצע החברה בה הוא עובד? אודי יוצא למסע אחרי האמת.

מציאות ישראלית. אנשים אמיתיים. יחסים. גבר. אישה. עבודה, בוס שמתנכל, התמודדות, תעלומה. חכם, מורכב מרגש.

 כתוב בשפה מדויקת. דמויות אמיתיות. סיפור שיכול לקרות לכל אחד

_____________________________________________________________________________________

קבלו במתנה עשרה פרקים מ"אישה נשואה"

רק שתי פעולות פשוטות:הקליקו כאן והכניסו את המייל שלכם ואתם בתוך סיפור אנושי מרתק ומרגש. לא מחייב ולא עולה כסף. 

. ____________________________________________________________________________________

 __

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צביקה עמית. מחבר הספר "אישה נשואה", שיצא לאור בימים אלה בהוצאת "מסדה". ספרו הראשון  "קוד כחול" יצא לאור בשנת 2005 הפך לרב מכר ועורר סערה ציבורית על רקע  הנושא בו הוא עוסק: הפיכה צבאית שבה משתלטים המתנחלים על מדינת ישראל  בעקבות החלטה על פינוי השטחים,

צבי עמית ,איש עסקים, כיהן עד לאחרונה  כיו"ר חברת הבניה אוסיף. כיהן במספר תפקידים בכירים, בכללם, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר,  לשכת ארגוני העצמאים, סמנכ"ל קבוצת סקאל, מנכ"ל גאון סחר ועוד. כן עמית כיו"ר המדור לקולנוע במועצה לתרבות ואומנת, יו"ר המועצה לקליטת עליה, יו"ר מט"י תל-אביב, חבר הנהלת הרשות לעסקים קטנים ועוד.

כיום, משמש עמית כיועץ פיננסי ואסטרטגי לגופי ממשלה וחברות וכן משתתף בדירקטוריונים של מספר חברות וגופים ציבוריים. בין תפקידיו הציבוריים: יו"ר ועדת העבודה של איגוד לשכות המסחר וחבר הועד הפועל של מכון התקנים הישראלי.

בלוג: http://zvika9.cafe.themarker.com/

אתר הספר:  http://married.fav.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צביקה עמית

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213961 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184641 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172764 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162616 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163443 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153432 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153497 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica