חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו הייעוד שלך?

מאת: ערן שטרןאימון לקריירה27/03/20091369 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדיוק יצאתי מפגישה עם ידידה ותיקה, ובשיחה ביננו דיברנו על ייעוד ועל מהו הייעוד האישי שלנו. וזה גרם לי לחשוב...

נראה כי הרבה פעמים אנו חיים את חיינו כאילו לקראת משהו גדול שיקרה. אני שומע אנשים שאומרים - אחרי שאשיג את... אז אני אעשה... ואז אני אהיה... כאילו כל חיינו אנו מחכים לדבר הגדול הזה שיקרה בחיים שלנו ואז נהיה מאושרים. ובפועל הדבר הגדול הזה מגיע, ואז אנו מחכים לדבר הבא, ליום ההוא שאז נשיג את... ואז נעשה... ואז ונהיה...

וחוזר חלילה...

ובעצם, כך עובר לו יום ועוד יום, ותקופה אחר תקופה ונראה שהיום הזה, ה"מתי שהוא" שאז נשיג ונגשים - תמיד נשאר שם בעתיד. ואנו מבלים את חיינו בציפייה ליום ההוא שבו נרגיש מוגשמים, מלאים ואפילו מאושרים.

ובעיני אושר הוא לא פונקציה של מה שהשגתי, או של מה שרכשתי, או של כמה כסף יש לי בבנק... לטעמי אושר הוא עניין של החלטה!

אתם יכולים להרגיש מאושרים עכשיו! ברגע זה!

בעבודתי עם אנשים רבים אני מתרשם כי אחד הנושאים החשובים להם כדי להיות מאושרים הוא להיות מוגשמים. כלומר, להרגיש שיש משמעות למה שהם עושים, שהם מקבלים הוקרה על כך, שהם מתפתחים, שהם עוסקים בתחום שמעניין אותם, שהם טובים בו, שיש להם תשוקה אמיתית אליו.

חלק מאותם אנשים אפילו ידעו לומר מהו הדבר הזה שאם הם יעסקו בו, אז הם יגיעו להגשמה הזו. ובכל זאת, הם לא עוסקים בכך? מדוע?

לרוב - מה שעוצר אותם מלעבור ולעסוק בתחום היקר כל כך לליבם הוא - כסף.

או ליתר דיוק - הפחד מכך שלא יוכלו להרויח כסף מהעיסוק שלהם, או שלא יהיה להם מספיק.

הפחד הזה עוצר אותם, ובעצם משאיר אותם במקום עבודה שאולי אינם אוהבים, בעיסוק שאינו ממלא אותם, ובחיים מלאי פשרות והתפשרות.

לכל אחד מאיתנו ישנם כישורים יחודיים, כל אחד מאיתנו יודע לעשות דברים מסויימים בדרך הספציפית והמיוחדת שלו. על פי רוב, אנו גם נדע לזהות את הכישורים האלו בתוכנו (למי שמתקשה בכך אני מציע לשאול מכרים וחברים).

אם תדעו להתנתק לרגע מהשאלה הכלכלית, סביר להניח שתזהו מהר מהו הדבר הזה שבו הייתם רוצים באמת לעסוק, שבו אתם טובים, שיש לכם כישורים יוצאי דופן לעשותו.

ואם נלך צעד קדימה - תוכלו לזהות את הייעוד שלכם - מה נועדתם לעשות. עבור מה אתם בעצם כאן.

תחשבו לרגע - איך היה נראה יום בחיים שלכם אם הייתם עושים בו את אותו הדבר שאתם הכי אוהבים, שנועדתם לעשות? האם זה היה יום מאושר?

סביר להניח שכן.

לכן כל כך חשוב לזהות את הדבר הזה. את הייעוד שלכם. ואז ניתן ללכת לקראתו, לבנות תוכנית, לעשות צעדים קטנים בדרך אליו, או קפיצות גדולות לכיוונו (כל אחד בסגנון האישי המתאים לו).

ואיפה הכסף? - שאלה שאני בטוח שמרביתכם שואלים... ובכן, כסף ניתן לעשות בהרבה דרכים. לרוב אנו מחונכים (החל בבית הספר, דרך ההורים והאוניברסיטה) שכסף משיגים רק בעבודה קשה.

אכן ניתן להרוויח כסף בעבודה קשה, זוהי דרך מאד נפוצה ופופולארית. אבל אפשר, ובמיוחד היום, להרוויח כסף כמעט מכל דבר. צריך קצת יצירתיות, העזה, התמדה ובעיקר הבנה שכשתמצאו את הייעוד האישי שלכם, תוכלו גם למצוא את הדרכים בהן תרוויחו ממנו כסף. אנשים הפועלים מתוך היעוד האישי שלהם מוצאים את הדרך הזו.

אז צאו לדרך, שבו, הקדישו זמן וחישבו מהו הייעוד שלכם? מהו הדבר הזה שבאמת אתם רוצים לעשות...

מקורות מידע נוספים להעמקה בנושא:

סמינר משיגי היעדים

חזון אישי לחיים

מהם שלושת המעגלים שלך?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ערן שטרן - מאמן אישי ועסקי ויזם. בעל נסיון של שנים בניהול וליווי אנשים פרטיים, מנהלים, עובדים ובעלי עסקים להשגת תוצאות פורצות דרך בחייהם.  

ערן בעל תואר שני במנהל עסקים, ובעל נסיון עסקי רב, עזב את עבודתו כמנהל בכיר בחברת אינטל, על מנת להגשים את חלומותיו ולעזור לאחרים להגשים את החלומות שלהם. ערן משתייך לקבוצה נבחרת ומצומצמת של אנשים בכל העולם שלמדו והוכשרו על ידי בוב פרוקטור (המוכר מהסרט והספר " הסוד ") באופן אישי, לאמן וללוות אנשים על פי תוכניות האימון היחודיות שלו.  

בצורה אפקטיבית, פשוטה ויחודית, ערן משלב את נסיונו הרב, את גישתו הפרקטית והידע הרב שצבר לאורך השנים ומעביר למאזינים תובנות משנות חיים.  

ערן מלמד כיצד ניתן לפרוץ מאזורי הנוחות שלנו, לעבור את מחסום הפחד שלרוב נעצרים מולו, להעיז, לפעול ולממש את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאיתנו.  

קהל נלהב של אלפי אנשים בפניהם הרצה עד כה, בכל הארץ, הקנו לו את המעמד של מרצה מבוקש בקרב קהלים רבים, חברות וארגונים.

קבלו גישה חינם להרצאה המפורסמת של ערן " יצירת חיי שפע ועושר "

לפרטים נוספים על ערן ולקבלת גישה חינם לשיחות אימון אישי בקרו באתר אימון אישי ועסקי או התקשרו 1700-50-50-79

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן שטרן

מאת: ערן שטרןאימון אישי16/08/091524 צפיות
נתקלתי לאחרונה בסרטון מעניין של נאום שנשא סטיב ג'ובס (מייסד חברת אפל) בפני בוגרי אוניברסיטת סטנפורד. והוא דיבר שם על עקרון מאד מעניין שנקרא "לחבר את הנקודות". עקרון זה בעצם מדבר על כך שאנחנו אף פעם לא יכולים "לחבר את הנקודות" קדימה - כלומר אנו לא יכולים לדעת כיצד ארועים שונים בחיים שלנו יביאו לתוצאות שונות או בקיצור - אין לנו יכולת לצפות את העתיד. אנו לא יכולים לנבא מה יקרה בעתיד.

מאת: ערן שטרןאימון לאיכות חיים25/05/091446 צפיות
אתם מרגישים שאתם ממש צריכים את השינוי, אתם מוכנים ובשלים לקראתו, מוכנים להתאמץ... אבל – בן או בת הזוג שלכם אינו מוכן לזוז מאזור הנוחות שלו... מה עושים? 6 טיפים פשוטים ליצירת שינוי גם בחיי בן זוגכם, מבלי להגיע לרבנות...

מאת: ערן שטרןאימון אישי28/03/091454 צפיות
לאחרונה קיבלתי שיעור חשוב מהבן שלי – ניר שבעוד כשבועיים חוגג את יום הולדתו ה-7. זה היה שיעור בלבקש! כשבוע לאחר הבחירות האחרונות, השתתפתי עם משפחתי בארוע מסויים, ובמהלך הערב הגיע למקום מי שעומד להיות ככל הנראה ראש הממשלה הבא שלנו - בנימין נתניהו...

מאת: ערן שטרןשיווק רב שכבתי28/03/092680 צפיות
מהו השיווק הרב שכבתי? מה עומד מאחורי השיטה הזו? כיצד מרוויחים בזה כסף? המאמר המקיף ביותר ברשת. מתוך המרכז הישראלי לשיווק רב שכבתי - www.mlmschool.co.il

מאת: ערן שטרןאימון אישי28/03/091394 צפיות
כיצד המחשבה שלנו פועלת כאשר אנו חושבים על רעיון חדש? מהי השאלה האמיתית שאני צריך לשאול את עצמי לגבי רעיון חדש שעולה במחשבתי?

מאת: ערן שטרןאימון אישי27/03/091383 צפיות
פיטורים... מילה קצת מפחידה, ובעיקר בעת האחרונה. נראה שקשה למצוא היום עיתון שאין בו ידיעה כלשהי על חברה כזו או אחרת שמפטרת אנשים. ואלפי אנשים שקוראים את הידיעות הללו, מתכווצים בפנים בכל פעם מחדש. הסתכלות חיצונית על התופעה הזו מעלה אבחנה מעניינת, שאני קורא לה: פרדוקס הפיטורים.

מאת: ערן שטרןאימון לקריירה27/03/091263 צפיות
כמו כולכם גם אני כמובן שומע וקורא על "המשבר הכלכלי העולמי" שאנו נמצאים בעיצומו. קשה להתעלם מזה, אנו מוקפים בידע, דיעות, פרשנויות, סיפורים וכתבות על כך בכל רגע ורגע. אבל אם תבחנו לאורך כל ההיסטוריה, תמיד תוכלו לראות כיצד אנשים מסויימים, למרות מצב כלכלי קשה לכאורה, למרות כל התחזיות השחורות בעיתונות ובטלויזיה, למרות כל הפסימיות מסביב – למרות כל אלו. האנשים המסויימים הללו – משיגים תוצאות טובות יותר מאי פעם, בהמון תחומים בחיים שלהם.

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194190 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152921 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/152746 צפיות
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica