מוצרי פרסום אפשר למצוא בארצות אחרות. מוצרי פרסום יכולים להיות ארצות אחרות.
טיול לחוץ לארץ הוא הזדמנות מצוינת למצוא מוצרי פרסום. היציאה מהסביבה המוכרת עוזרת לנוסע לחשוב מחוץ לגבולות היום יום והשגרה ולהגיע למקומות שאליהם קשה להגיע כשנמצאים בטריטוריה הביתית. ההשראה למציאת רעיונות למוצרי פרסום נחה על המחפש הרבה יותר בקלות כשהוא נמצא מחוץ להרגלים שלו והרחק מהמקומות שבהם הוא חי. אולי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לנסוע לחוץ לארץ כשהוא זקוק לאי אילו רעיונות למוצרי פרסום אבל אם הוא כבר נמצא שם הרי שזוהי הזדמנות פז לאסוף כמה שיותר מוצרי פרסום מקוריים ולאגור אותם לעת הצורך.
ארצות אחרות מבורכות בעושר של רעיונות מכמה סיבות. מוצרי פרסום יש בכול ארץ ובכול מקום, גם בארץ שלנו, אבל הנסיעה לארץ אחרת מאפשרת פעמים רבות לנוסע לראות דברים שבהם הוא מבחין רק כשהוא יוצא מהארץ שלו. רעיונות שלא היו עולים על דעתו בארץ פתאום מתגלים לו בארץ אחרת. זה לא בגלל שאיןמוצרי פרסום כאלה בארץ שלו, הוא פשוט לא הבחין שהם קיימים כשהם היו בסביבה אליה הוא רגיל.
תרבויות אחרות פירושן רעיונות למוצרי פרסום אחרים. לעומת הנאמר לעיל, אכן יש מוצרי פרסום שאפשר למצוא רק בחוץ לארץ. לכול תרבות ישנם מוצרים משלה שלא תמיד קיימים בתרבויות אחרות. חפצים שונים יכולים לתת השראה למיני רעיונות. שפע המוצרים שניתן למצוא בארץ אחרת ולא בארץ המוצא של הנוסע הוא אוצר בלום של מוצרי פרסום. מאידך גיסא, כיום ניתן למצוא הרבה מחפצים אלו בגלישה באינטרנט והגלובליזציה הביאה לתפוצה עולמית של חפצים שונים ומשונים. משזה נאמר צריך לזכור שיש עניין ברכישת חפץ בסביבה התרבותית האוטנטית שלו. זו הסיבה שלמרות הגלובליזציה עדיין יש רעיונות למוצרי פרסוםשניתן או שעדיף לממש רק בארץ אחרת.
שוקי פשפשים בארצות אחרות הם מקור לא אכזב לחיפוש מוצרי פרסום. שווקים אלה מלאים בחפצים ומוצרים שקשה ואף בלתי אפשרי למצוא במקומות אחרים. מובטח לכול תייר שייצא לטיול בשוק שכזה שיחזור כשאמתחתו מלאה בשפע של מוצרי פרסום. לעיתים צריך לקנות חפצים מסוימים כדי להוציא לפועל רעיונות. פעמים רבות מספיק להסתכל, לקבל השראה ולמצוא רעיונות למוצרי פרסום שאותם אפשר ליישם כשחוזרים הביתה.
כשהנוסע חוזר הביתה הוא עשוי לגלות שהוא הביא איתו בלי לשים לב עוד רעיונות. מתנות אלו הם הסיפורים שהוא הביא מהמסע. לא תמיד חושבים על מוצרי פרסום שכאלה אבל לא מעט אנשים (לא כולם בוודאי אבל יש כמה) ישמחו לשמוע סיפורי מסע, בתנאי שאלה סיפורים מעניינים כמובן, מארצות רחוקות וממקומות שונים ומשונים. אולי גם הם ימצאו רעיונות בתוך סיפורי המסע האלה.
אבל ישנו סוג אחד של מוצרי פרסום שנובע מקיומם של ארצות אחרות. מדוע לא לתת במתנה ארץ אחרת? אין הכוונה כמובן לרכוש ארץ כדי לתת אותה במתנה; מוצרי פרסום שכאלו נשאיר למי שיכול להרשות לעצמו לקנות ארץ. אבל נסיעה לארץ אחרת היא אחד מאותם מוצרי פרסום שכול אחד ואחת ישמחו לקבל. לצד המזכרות, החולצות ושאר מיני רעיונות למתנות מקוריות שמביאים איתם אנשים מנסיעה לארץ אחרת הם גם מביאים איתם את התשוקה לצאת למסע למקומות אחרים.