דבר ידוע הוא , שכאשר משווקים מוצר טכנולוגי לשוק ההיי טק קיימת חשיבות עצומה לביצוע שיווקי השם גדש על מיקסום ה - Time To Market . לשם כך חייב מערך השיווק והמכירות שלכם לפעול בייעילות מירבית ולהשתמש במגוון כלים ודרכים שיווקיות חדשניות ומתקדמות שיביאו אתכם למכירה בזמן, במקום ובתדמית העסקית הנכונה.
מהלך שיווקי הנעשה בחברת סינרגיה ועוד עבור חברות מתחום ההי טק והטכנלוגיה תחילתו בגיבוש בייעוץ שיווקי ובבנית תוכנית עבודה שיווקית, ארגונית מעשית המגדירה את פלחי וקהלי היעד הנכונים עבור כל מוצר או שירות ובנוסף מתמקדת תוכנית שיווק בהגדרת מחוללי העסקים שיקדמו את המהלך. בתוכנית נקבעת אסטרטגית על שיווקית וטקטיקות עבודה מחודשות לחברה / לשירות או למוצר הנדרש בקידום שיווקי עסקי.
בנוסף, יושם דגש בתוכנית השיווקית על ביצוע מיתוג b2b ועל מציאת הייחודיות וערך המוסף השיווקי. מהלך התכנון וההגדרה השיווקי מתבצע תוך הקפדה על שמירת השפה והמסרים מקצועיים ושילובם בתדמית עסקית מתאימה. לתוכנית לו"ז, יעדים ומטרות להשגה.
ישום התוכנית וביצוע העבודה השיווקית היומיומית נעשה על ידי מנהל שיווק / מרקום אישי מטעם חברתנו האחראי יחד עם צוות המשרד האחורי לניהול ולביצוע יומיומי של עבודת השיווק תוך הקמה של מערך שיווקי חדש או לפי הצורך ביעול של מערך המכירות והשיווק הקיים של חברתכם.
צוות המשרד האחורי של חברתנו אחראי על תזמון שירותי שיווק השונים כפי שנקבעו בתוכנית העבודה השיווקית לרבות ביצוע תמהיל של מהלכי שיווק לרבות : שיווק ישיר ,שיווק חברתי, שיווק אלקטרוני , קד"מ ופרסום במדיה מקצועית וכו. כמו כן, לרשותכם עומד מערך הטלמרקטינג של חברתנו הפועל לביצוע פניה שיווקית מכירתית ולקביעת פגישות מכירה עבור צוות המכירות של חברתכם. מהלך העבודה יבוצע במתכונת DBM(שיווק מנוהל מאגרים בתוכנה קיימת) ובאסטרטגית CRM
ניהול השיווק - ביצוע ארגוני , שיווקי עבור חברות טכנלוגיה והיי טק :
- (לפי הצורך) ביצוע רה- ארגון למערך השיווק והמכירות לרבות קביע מבנה ארגוני מחודש - משרד קדמי/ אחורי, ביצוע הגדרות תפקיד וכו'
- גיוס כ"א והקמת צוותי שיווק ומכירה .
- פיתוח עסקי ויצירת פלחי יעד וצינורות שיווק למוצר / השירות הטכנלוגי המשווק.
- הדרכה והטמעת שיטות עבודה שיווקיות ומכירתיות חדשניות ויחודיות לעולם ההי טק והטכנלוגיה.
- בניה ומיסוד מערך ניהול שימור לקוחות ושימור מחוללי עסקים ( CRM ).
- הגדרת יעדים וקביעת מטרות הנעשים בשיתוף ההנהלה וצוות החברה.
- סיוע בניהול ותזמון המהלך המכירתי שיווקי בחברה.
ניהול השיווק – תמהיל שירותי שיווק משלימים לשיווק חברות טכנולוגיה והיי טק :
- מיתוג - גיבוש המסר והתדמית למותג לרבות הפקת עזרי שיווק ומכירה.
- שיווק אלקטרוני - לרבות קידום וקמפיינים באינטרנט, דיוור אלקטרוני,news letters וכו'.
- שיווק חברתי ברשת האינטרנט
- שיווק ישיר - רעיונאות, הפקה וביצוע.
- קידום מכירות לרבות ביצוע מבצעים בנק' המכירה, תערוכות, אירועי השקה וכו'.
- פרסום במדיות טכנלוגיות - פרסום יעודי לתחום ההי טק והטכנלוגיה במדיה כתובה וברשת האינטרנט לרבות קניית מדיה, קופירייטינג ועיצוב.
- תזמון וטיפול במערך יחסי ציבור
שילוב ושיתוף הנוצר בין אנשים מהשורה הראשונה בתכנון ותפעול השיווק של חברת סינרגיה ועוד לבין אנשי חברתך מהווה גורם ראשון בחשיבותו ליצירת הסינרגיה (ועוד) הדרושה למיקסום יעדי המכירה והצמיחה בחברתך.