חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום וקד"מ באמצעות עץ ריח

היה לי חבר, חבר טוב, שאחת מהנאותיו העיקריות הייתה להגיע ממקום למקום באמצעות עצירת טרמפים.

 

תחבורה ציבורית, מוניות ספיישל, אופניים, שום דבר לא דיבר אליו, טרמפים טרמפים ושוב טרמפים.

 

לפעמים היה אפילו יוצא ועוצר טרמפים רק בשביל ההנאה והכיף שבכך (בשבילו לפחות).

 

לדעתי, לא היה סוג כלשהו של רכב שהבנאדם לא נכנס אליו בחייו.

 

פעם אחת תוך כדי שיחה על כל העניין הוא סיפר לי שאחד הדברים שמאוד מפריעים לו במהלך נסיעה בטרמפים הוא לא פחות ולא יותר הריח.

 

מכונית, בסופו של דבר, היא מקום קטן וסגור (שלא לומר חנוק, עמכם הסליחה) אשר מצטבר בו אבק באופן תמידי, השמש קופחת עליה בשעות היום, ומספיק הדבר הקטן ביותר שיגרום לריח מעט לא נעים ברכב (ולא חסרים דברים כאלה) והמכונית הופכת למקום איך לומר - לא נעים במיוחד.

 

לפעמים אין ריח מסריח ממש במכונית אבל יש איזשהו ריח לוואי שכל דבר שנכנס למכונית ונשאר שם יותר מ-24 שעות מקבל אותו ועד שהוא משתחרר ממנו....

 

הדבר המפליא בעניין הוא שניתן לפתור את הבעיה באמצעות דבר קטן ונחמד, שעלותו מינימלית מכל בחינה שהיא, והשפעתו - מדהימה.

 

עץ ריח.

עץ ריח לרכב

 

 

דבר קטן ופשוט, עלותו מינימלית, משנה את האווירה (תרתי משמע).

 

הדבר הקטן והנפלא הזה, שמפיץ ריח נעים, עושה בעצם הרבה יותר מסתם להפיץ ריח נעים, הוא משנה את האווירה ברכב, ממקום חנוק, מסריח, בעל אוויר כבד הופך הרכב למקום בעל אוויר ריחני נעים וקליל, הדבר משפיע על חווית הנסיעה, וגם על הרגיעה והריכוז של הנהג (בטיחות בדרכים !!!) והנוסעים.

 

------------

 

הרבה בעלי רכבים יודעים את מה שכתבתי מקודם ומיישמים את הרעיון ונהנים מריח נעים ברכב.

 

ועכשיו חברים, שימו לב כיצד ניתן לנצל את הדבר הקטן והחמוד הזה למטרה רווחית ומסחרית - פרסום.

 

שמעתי פעם סיפור, אינני יודע אם הוא נכון או אינו נכון, אבל אני בטוח שהעיקרון של הסיפור נכון.

 

זה הסיפור:

חברת משקאות רצתה לנסות צורת פירסום מסויימת ולבדוק אם היא אכן משפיעה - היא הציבה מחוץ לבית קולנוע עמדת מכירה של המשקאות שלה, כאשר בסמוך לעמדה זו עמדו עמדות של חברות מכירת משקאות אחרות, היא סיכמה עם בעל הקולנוע שבמהלך הקרנת הסרט, תופיע כמה פעמים לזמן קצר מאוד (אפילו פחות משניה) בקצה המסך פרסומת קטנה של חברת המשקאות שלה ומיד תיעלם, בעל הקולנוע הסכים.

 

התוצאה הייתה מדהימה, לאחר סיום הקרנת הסרט, כאשר יצאו האנשים החוצה וחלק מהם פנו לכיוון קניית המשקאות, הגיעו רוב האנשים לעמדת המכירה של החברה הנ"ל וקנו משם משקאות, וזאת כמובן ללא שמישהו ביקש מהם לעשות זאת, ה"טריק" הפרסומי הצליח ובגדול.

 

--------------

 

עכשיו חברים, נחזור לעץ ריח החביב שלנו, עץ ריח נמצא בדרך כלל תלוי על מראת התשקיף החזיתית של הרכב, מקום שנמצא בטווח הראיה התמידי של הנהג, של היושב לידו ושל היושב במושב המרכזי מאחורה .

 

נחשוב ביחד, כמה זמן בממוצע שוהה בעל רכב ברכבו באופן יומיומי ?

 

אם נניח שרוב האנשים המחזיקים רכב הם אנשים שעובדים ונוסעים עימו כל יום למקום עבודתם, ונניח כמו כן שהנסיעה למקום העבודה היא לפחות 15 דק' לכל כיוון, נמצא שאדם שוהה ברכבו כל יום לפחות במשך חצי שעה.

 

כעת נשים לב, אם יהיה על עץ ריח (שנמצא ברוב המקרים בטווח הראייה של הנהג) מסר פרסומי ולו הפשוט ביותר מכל הבחינות, הרי שהדבר יעבוד באופן מקביל ודומה לאותה פרסומת מרצדת על מסך הקולנוע שהוזכרה בסיפור הנ"ל, שהרי עץ הריח נמצא בזווית עינו של הנהג "מרצד" לפחות חצי שעה ביום, (אם נכפיל 5 ימים בשבוע בחצי שעה בארבע שבועות בחודש = 10 שעות !!) ואין ספק שהמסר - יחדור.

 

-------

 

חברת קרייזי בלון מתמחה בהדפסה על בלונים, עץ ריח, ועל עוד מגוון מוצרים שונים שיפרסמו את המותג שלכם בצורה מקצועית ויעילה.

 

להזמנות: 03-9248883

http://www.crazyballoon.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרייזי בלון

מאת: קרייזי בלוןחברה ומדינה - כללי27/06/102005 צפיות
צמידי זיהוי, כלי פשוט שימושי זול ויעיל

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152607 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142948 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148593 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132747 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132619 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132218 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132210 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica