תאונות אופנוע – מה יהיה בסופנו?
אין מתנגדלכך שתאונות דרכים בארץ חצו כל סטטיסטיקה שפויה. מדובר בתופעה רחבת היקףשנדמה שרק גדלה עם כל יום שעובר.
למרות ההסברים והניסיון לייעל את מערכתהכבישים, נראה אי אפשר להימנע מהתאונות הקטלניות שאנו עדים להן יום יום.
בכל פעם שמתרחשת תאונת דרכים, יש הפוטנציאל להיות קטלנית, אבל כשמדוברעל תאונות אופנוע הפוטנציאל הזה גובר בתלילות. רוכבי האופנועים, בניגודלנהגי הרכבים, חשופים לגמרי והסיכון שלהם להיפגע בתאונות אופנוע למעשה גדולהרבה יותר, ותאונות שמעורבים בהם אופנועים הן לרוב קטלניות יותר.
גזרת משרד האוצר – מציאותית או נוקשה?
לאור שכיחותןשל תאונות אופנוע בארץ, נדמה שגזרת משרד האוצר היא בסך הכול מענה להליךשלא היא התחילה. הגזרה בסך הכול מגישה ערעור שכנגד אל מול תאונות אופנוערבות וקטלניות שפוקדות אותנו.
האם לא נכון לומר שמחיר הביטוח הוא בעצםמראה?
האם לא נכון לומר מחיר הביטוח מראה את המציאות וביחס ישיר אל מולכמות עצומה של תאונות אופנועים?
רוכבי האופנועים מעליםטענות הגיוניות כנגד העלאת מחיר הביטוח:
1. בעיה כלכלית –העלאת מחיר הביטוח משמעותו עבור רבים מבעלי האופנועים כי ייאלצו לוותר עלהאופנוע לטובת מכונית כיוון ובמצב החדש, לא שווה כלכלית להחזיק אופנוע.
2. עולם פחות ירוק – כל בעל אופנוע שלא יוכל להחזיק כאמור באופנוע שלוייאלץ לעבור לנהוג במכונית שגורמת עליה גדולה יותר בזיהום אויר.
3. החרפת הפקקים – אם יהיו יותר מכוניות בכביש יהיו יותר פקקים.
נהגיאופנוע ותרבות נהיגה
על פניו, קשה להתווכח, הטיעונים של רוכביהאופנועים מבוססים ונכונים. עם זאת, נראה שאין מנוס מן המסקנה שלאורתאונות אופנוע רבות כל כך חייבים לייקר את מחיר הביטוח. בגלל אותם רוכביאופנוע מסוכנים, מתייקר שוב מחיר הביטוח של אופנועים בישראל שכן כמות תאונתאופנוע שכזו מחייבת ייקור של מחיר הביטוח.
אופנועי השרון | אופנועים למכירה , אופנועי , מוסך אופנועים