בכל עסק מומלץ לפתח מיומנויות תקשורת תוך למידה חוויתית.
חשוב להקפידבסדנות השונות על שילוב של תיאוריה, לימוד חוויתי וכמובן, סימולציות מעולםהתוכן ומהתרבות הארגונית של העסק.
קיימים כמה סוגים של סדנות לפיתוחעסקי, וכל אחת מהן ממוקדת קהל יעד ומתאימה להשגת המטרות הספציפיות של העסקהמשתתף.
סדנת מכירה טלפונית:
סדנה שמערבת את המשתתפים בצורהפעילה ומפתחת את היכולת להשתמש בטלפון באופן מתוכנן ומושכל, לשם שיווקוהעברת מסרים.
במסגרת הסדנה נרכשים כלים מספר, שיתרמו לשיפור ביצועיושל נציג השירות הטלפוני. דברים כמו: שיפור יכולת ההקשבה והתשאול, שיפוריכולות השכנוע, יכולת אלתור, איך להתמודד עם התנגדויות ועוד.
סדנת אמנות הסיפור:
סדנת חוויה אינטראקטיביתשמיקודה ברלבנטיות וביישום עסקי של שימוש באלמנטים סיפוריים להעברת מסרים,בהליך המכירה.
במסגרת הסדנה נרכשים כלים סיפוריים שונים, שיכולים לעזוראיש המכירות לעשות את עבודתו – למכור. בסדנה ילמד איש המכירות טכניקותמכירה על ידי סיפור, התאמת הסיפור ללקוח כמו גם למוצר, יכולת משחק והצגתהמוצר ועוד.
סדנת התנהגות ממוקדת לקוח:
סדנה אינטראקטיביתחוויתית והתנסותית, העוסקת באיכות השירות ללקוח באמצעות הפעלת תיאטרוןאימפרוביזציה ושימוש בפסיכודרמה.
במסגרת הסדנה נלמדים כלים שונים,שמשתפרים את יכולת ההקשבה ללקוח, יכולת האבחנה, יכולת השכנוע וההשפעה, אופןההתקשרות האידילי עם הלקוח ועוד.
סדנת העברת מסרים:
סדנה חוויתית שמיקודה בפיתוחצורת התקשורת של העובד ויכולת העברת המסרים שלו.
במסגרת הסדנה נלמדיםכלים רבים, כלים להעברת המסר למשל, היכרות עם שפת גוף, הופעה מול קהל,פיתוח סגנון התקשורת, העברת מסרים אפקטיבית ועוד.
עוד מידע באתר:
אורה ברוך | קורס תקשורת , גיבוש צוות , משחקי גיבוש