חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שכיר או עצמאי- מחפש עבודה או לקוחות- מתג את עצמך

הסיבה העיקרית לתהליך מיתוג היא למכור! ובמקרה של מיתוג אישי הכוונה פה היא למכור את עצמך.
מיתוג אישי לא צריך להכביד עליך או להיות כפוי, הוא צריך לבא מתוכך ולשאת את תכונות האופי והחוזקות שלך. באופן זה יהיה המיתוג האישי הטוב ביותר עבורך כי הוא משקף נאמנה את המהות הפנימית שלך.
מיתוג אישי נחלק לארבעה חלקים עיקריים :
אתה, האישיות שלך
- אתה כפי שחבריך ומשפחתך מכירים אותך לטוב ולרע, וסביר להניח גם כפי שקולגות ושותפים מכירים.
המראה החיצוני שלך
- הופעתך הפיזית והבגדים אשר אתה לובש, אביזרים חיצוניים, סגנון וכשרון כתיבה, החפצים הסובבים אותך(בית, מכונית וכו...)
כלי השיווק שלך
- כל דבר אשר אתה מציג ומייצג אותך: כרטיס ביקור, נייר מכתבים, האתר שלך.
מעשיך/מוצר שלך
- אלו הם הביטוי החזק ביותר ל"מיתוג האישי" שלך. מעשיך צריכים לתאום את המסרים אשר אתה מעביר דרך כל הדברים שצויינו להלן : אישיותך, מראך, כלי השיווק שלך. אם לא כן חוסר האחידות ישודר כלפי חווץ במסר מבלבל. אנשים לא נמשכים למסר מבלבל גם כשמנסים למכור להם מכונית.

תהליך מיתוג אישי דורש עבודה אישית במהלכה יהיה עליך לענות לעצמך על שאלות שונות בינהן
1. איך רואה אותך סביבתך (מדוע שלא תבקש מהם לתאר אותך במספר מילים), כתיבת ה"אמירה" שלך/ סלוגן ובדיקה איך הם עומדים אחד מול השני.
2. "בדיקת מלאי" של הסובב אותך : היכן את חי, איך אתה מתלבש וכדומה ואיך הם מייצגים אותך.
3. בדוק את החומרים והכלים הסובבים אותך ועד כמה הם מייצגים אותך. אין כאן חובה להשקיע כסף. אפשר אפילו לחשוב על הדברים הקטנים ביותר לדוגמא אופן תגובתך למיילים (אמירת תודה לדוגמא לפונים אליך)
4. וודא שהמעשים שלך/ המוצר הם מדויקים, מוגשים בזמן. כל אלו מעידים על המותג שלך.

אם תמצאו את המיתוג האישי הנכון שלכם , לא יקשה עליכם לנהלו מכיוון שהוא בעצם משקף את האני האמיתי שלכם, את המהות שלכם. ישנם אלו הנושאים מיתוג אישי באופן טבעי . אלו הם בעיקר האנשים הפועלים ועוסקים בתחומי אהבתם , בנושאים אשר נובעים מחוזקתם האישית ולא מתוך כפיית צרכי ורצונות הסביבה. קחו פסק זמן ועשו חושבים...אולי זה הזמן לשנות מספר דברים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גילה גדעון
אפקטיבה
רואים אנשים-עוזרים לאנשים להראות
http://www.effectiva.co.il
info@effectiva.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גילה גדעון

מאת: גילה גדעוןמיתוג אישי 11/03/091194 צפיות
לברק אובמה וביל גייטס יש פרופיל ברשתות החברתיות. מדוע גם לך כדאי להיות שם ?

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211487 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211324 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211159 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211356 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201272 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201185 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201051 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica