עריכת וידאו תופסת תאוצה בעולם המקוון תוך שימוש באינטרנט ככלי פרסום והגולשים כבר שם.
בין הפקת וידאו ועריכתו לגופים פרטיים ולחברות קיימים כמה שלבים שצריכים לעבוושאלות שצריך לשאול, כמו איפה יוטמע הוידאו? מה יהיה אורכו? וכולי.
אמנם הוידאו לא יחסל את הטקסט, הפלאש והסטילס באינטרנט אולם כבר מהתבוננות אחורה ברור שהוידאו עשה קאמבק מהיר. בימים אילו עיקר שימושו הוא לסרטי תדמית, לקליפים וסרטים, כאשר המהפך הגדול החל עם ערוצים שאיפשרו העלאה עצמית של וידאו. עם המצלמות הזולות שיש כיום בכל בית, תהליך ההפצה של קליפים בחינם הפך יעיל ומהיר.
בימנו כבר ידוע שמרבית גולשי האינטנרנט מעדיפים לצפות בוידאו קצר מאשר לקרוא טקסט. וכשרשת האינטרנט מלאה במגוון תכני גולשים מה ההשתוממות שגם עולם המפרסמים מסתכל על הוידאו ברעבתנות? אם נסתכל ביעילות הוידאו באינטרנט בטוח שחברות יוכלו להרוויח מפרסום מוצלח על ידי עריכת סרטים והפצת סרטוני וידאו על פני כל אמצעי פרסום אחר.
סקרים מעידים שמפיצים ומפרסמים ישלמו קרוב למיליארד שקל על עריכת וידאו והפקת סרטונים בשנים הקרובות, וכנראה שזה משתלם להם, הן בפנייה ללקוחות חדשים והן בשימור הקיימים, עם כלי אינפורמטיבי יעיל ונגיש שיכול להעביר המון מידע בקלות כמו טקסט כתוב, מוסיקה ברקע, תמונות מגוונות ווידאו איכותי.
יתרון נוסף הוא הערך של סרטוני וידאו במנועי חיפוש; חברות רבות שמות להן למטרה להפיק סרטון לאתר האינטרנט שלהן ומפיצות את הוידאו במנועי החיפוש המובילים. התהליך אינו מורכב כפי שחושבים אולם בכל זאת יש מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון בעת הפקת וידאו: למשל, היכן נמקם את הסרטון? באתר של המפרסם, מוטמע באחד מעמודי הליבה, בעמוד הבית, עמוד אודותינו?
וכן, מאפיינים טכניים שחשוב לשקול כגון, איך יראה הנגן? איזה דף מוביל לוידאו ולאן הוידאו מוביל? האם אפשר לעשותו אינטראקטיבי? מהן הכותרות של סרטוני הוידאו ואילו תאורים יהיו לו על מנת למצוא אותו באתרי חיפוש? כיצד לשפר את איכות הקול ואיכות התמונה והאם זה הכרחי? ועוד פרמטרים רבים נוספים.
אז אם אתם מעוניינים בשירות עריכת וידאו, ללמוד עריכת וידאו בעצמכם, לעצב לעצמכם אלבום דיגיטלי או להפיק קליפ לבר מצווה, קראו את המאמרים הבאים שלנו בתחום או בקרו באתר www.עריכתוידאו.com/