1/ שיווק בפייסבוק זה חינם
נכון לכתיבת פוסט זה ניתן לפתוח דף עסקי בפייסבוק חינם. אך אין שום התחייבות שכך יהיה גם בעתיד. דף פייסבוק עסקי אפקטיבי מצריך כישורי עיצוב, כתיבה וניהול תוכן שיווקי 24/7 של פוסטים, תמונות, וידיאו, תכנות אפליקציות ועוד.. חינם? לא בטוח.
2/ שיווק בפייסבוק זה משחק ילדים
אף אחד לא ירצה לקנות מכם בגלל שפתחתם דף פייסבוק. הדף צריך להכיל באופן עקבי מידע עדכני ורלוונטי, אתם צריכים להביא את קהל היעד שלכם לדף, ליצור אינטראקציה רציפה ולתת מענה מקצועי ומהיר לכל שאלה או תלונה בנוגע למוצרים ולשירותים שלכם - כל זה דורש עבודה והרבה.
3/ לקוחות רוצים ליצור קשרים חברתיים עם עסקים בפייסבוק
חשוב להדגיש כי פעילות חברתית נבדלת לחלוטין מפעילות מסחרית. מחקרים העלו שהצרכן אינו מעוניין באינטראקציה חברתית עם מותגים. דף המותג בפייסבוק יכול לבדר ,למסור מידע רלוונטי ולתת שירות. מבחינת הלקוח הדבר המשמעותי ביותר שהמותג יכול להציע הוא מבצעים והנחות נ-ק-ו-ד-ה.
4/ הרבה אוהדים לדף פייסבוק בזמן קצר? אין בעיה!
יש מי שיכול לעודד אלפי בני נוער להצטרף לדף העסק שלכם בפייסבוק אך אם אתם פונים לקהל בוגר יותר תדרשו לגייס את מיטב הכישורים החברתיים והיצירתיים שלכם על מנת להביא אותו ולשמר את הדף בפיד שלו לאורך זמן. התמקדו באותם אנשים שיכולים להתעניין ברכישת השירות או המוצר שלכם - כל זאת בתנאי שהם אכן נמצאים ופעילים בפייסבוק.
5/ בפייסבוק קל לייצר באזז
באזז שיווקי לא קורה מעצמו, הוא נגרם. ראשית התמקדו בהפיכת המוצרים והשירותים שאתם מציעים ליוצאים מגדר הרגיל. האם הם כאלו? אם לא, מדוע? האם אתם יכולים להפוך אותם לייחודיים בנישה שלהם? רק לאחר שאתם בטוחים לחלוטין בערך שאתם מציעים ללקוחותיכם בדקו את האפשרות לפתוח דף פייסבוק. אל תשכחו שהוא לא יעזור לכם אם המוצר או השירות שלכם גרועים או בנאליים, במקרה זה הוא יכול גם להזיק.