כאשר אנו מגיעים לשלב של כתיבת תוכן לאתרים עומדות בפנינו שתי אפשרויות לבחירה, האחת, כתיבת התוכן לבדנו, דבר זה יהווה חסכון ניכר בעלויות אך מאידך יבטיח ב80% מהמקרים, שהתוכן לא יצליח להעביר את המסר או שהמסר יועבר בצורה לא אידיאלית. האופציה השניה היא להיפרד מכמה מאות שקלים ולהשקיע אותם בחברה לכתיבת תוכן לאתרים, תפקידה של החברה יהיה לבצע סקר אודות מילות המפתח הנדרשות, לשבת אתכם ולאפיין את התוכן, להפיק סקיצה ולתקן בהתאם להערותיכם, וכן להעניק לכם אחריות על התוכן.
הבחירה בין השקעה עצמית או השקעה כספית, לרוב שקולה לתחרות שאין עוררין לגבי המנצח בה, שכן כל אדם שפוי יעדיף לבצע לבד ולחסוך את כספו. אז מי כן משלם על תוכן לאתרים?
סטטיסטיקה מוכיחה כי אנשים שנוהגים לשלם על תוכן לאתרים הם אנשים שהבינו והפנימו שהתוכן שניסו לכתוב בעצמם אינו אפקטיבי, אלו אותם אנשים שמבינים דבר או שתיים בנושא של יתרון יחסי, שכן ההבנה כי "לי כאדם בעל יכולות מסוימות, אין בהכרח את היכולת לכתוב בצורה נכונה לאינטרנט". הבנה זו מאפשרת להם לבצע את השינוי המיוחל ולהביא את האתר שלהם באמת לידי שינוי. סוג נוסף של אנשים שעושים שימוש בכותבי תוכן לאתרים הם אנשים שהזמן לא מצוי בידם, אנשים עסוקים אשר אין ביכולתם להתפנות לכתוב את התוכן.
בין אם אתה מרגיש שאתה יכול לכתוב לבד או מרגיש שהדבר בלתי אפשרי, עלייך לבצע בדיקה פשוטה שתאפשר לך לבחון את החלטתך על בסיס תבונה כלכלית. הנוסחה פשוטה מאוד וכל אחד יכול לבצע אותה בטרם תחליטו:
רווח / הפסד = העלות לעמוד ספציפי באתר - רווח כתוצאה ממכירת מוצר דרך עמוד ספציפי באתר
למרות שהנוסחא נראית פשוטה ולא יעילה, הרי שמי שמביט בה מבט עמוק, יבין כי זהו הרי תהליך הגיוני שעובר על כל אדם שצריך להשקיע במשהו שלכאורה יוכל לעשות בעצמו, ובטח ובטח כשמדובר בעניין של תוכן לאתרים, מוקד המכירה היעיל ביותר שיהיה לך בשנים הקרובות...