חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית

מאת: ivTextקופירייטינג27/02/20091061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבה שיווקית היא עיסוק בעל היסטוריה ארוכה. עם זאת, כניסתו של עידן האינטרנט שינתה את דפוסיהם של הצרכנים ומשום כך יש לדעת לשנות גם את הדפוסים של כתיבה שיווקית המיועדת לצרכנים אלה. הצרכנים של עידן האינטרנט הם צרכנים חכמים יותר מן הצרכנים בעבר, או שמא יש לומר מתוחכמים יותר ומודעים הרבה יותר למגוון האפשרויות העומדות בפניהם. התחרות הגדולה בתחום, התרבותם של אתרי האינטרנט התדמיתיים והמסחריים כפטריות אחר הגשם ומגוון הכלים העומדים לרשות הגולש, המופיעים בקצב שלא ניתן להדביקו, מציפים את הגולש  בשפע של מידע  –  אתרי צרכנות, מנועי השוואת מחירים, פורומים ועוד כלים רבים  -   עומדים כולם לשרותו ומעצימים את יכולותיו הביקורתיות והצרכניות.   המדיום של האינטרנט הוא גם מדיום ההופך את הצרכן הפוטנציאלי לצרכן פעיל ומעורב. הצרכן אינו עוד צרכן שבוי, אלא צרכן שעשוי לנטוש את האתר, להיכנס לדפים שונים מאלה שחשבנו או ציפינו שיכנס אליהם, לחפש מידע במהלך החשיפה לתוכן השיווקי שלנו ובאופן כללי להשתמש בתכנים כראות עיניו ובכול אופן העולה על דעתו.  האינטרנט הוא מדיום שונה מאמצעי תקשורת אחרים והחוקים השולטים בו הם חוקים שונים לגמרי. נבהיר כעת למה כוונתנו. ראשית, על אף ניסיונות שונים לאפיין את הקהל הצופה בטלוויזיה, למשל, מאפייניהם של צופי הטלוויזיה אינם ידועים ברובם. לא קשה להניח כי מי שצופה בתוכניות ערוץ הילדים הם ילדים בגילאים מסוימים או הוריהם (חסרי המזל..). אך קשה יותר, למשל, לאפיין את צופי מהדורות החדשות. גולשי האינטרנט, לעומת זאת, הם גולשים שתנועותיהם ידועות בדיוק, כך גם העמודים בהם ביקרו, משך הזמן בו שהו באתרים וגם תנועתם בדף ניתנת היום לניטור באמצעים שונים. כמו כן אנו יודעים בדיוק כמה גולשים נחשפו למסר פרסומי מסוים ואף יותר כמה גולשים בחרו מיוזמתם להקליק על קישור ולצפות בפרטיה של מודעה או להיכנס לאתר שלנו דרך קישור מאתר אחר.  שינוי דרמטי זה במאפייניהם של הצרכנים מחייב גם את היצרנים לשנות את דפוסי השיווק שלהם. עם שינוי דפוסי השיווק משתנים גם המאפיינים של כתיבה שיווקית ברשת. כתיבה  שיווקית בעידן הישן, עידן הטרום-אינטרנט, הייתה משימה ברורה למדי ומוגדרת. הכותב ידע מהם התכנים שיש להעביר לצרכן, מהו המדיום – ברושור, סלוגן, גי'נג'ל ברדיו ועוד והשתמש במיטב כישרונו בכדי לבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר. כתיבה שיווקית לעידן האינטרנט היא כתיבה שיווקית שונה. נזכיר כאן רק מספר מאפיינים הכרחיים שדורשת כתיבה שיווקית ללקוחות בעידן האינטרנט. אחד המאפיינים הבולטים של האינטרנט, מאפיין שהתעצם עם מהפכת הווב 2.0, היא האינטראקטיביות של המדיום. הלקוח בעידן האינטרנט הוא לקוח המגיב באופן מיידי לתכנים שהוא צורך. משום כך הכרחי בכתיבה שיווקית אינטרנטית לשים את הדגש על מתן האפשרות לגולש ליצור קשר עם בית העסק בכל הדרכים האפשרויות, להדגיש זאת במסר המופנה אליו ולספק לו את כל הכלים לעשות זאת.  מאפיין שני של האינטרנט היא היכולת להשוות מחירים, לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים ולקבל את כל המידע על המוצר ובית העסק בהקשת מקש. משום כך יש לכתוב כתיבה שיווקית היוצאת מנקודת הנחה שהלקוח יודע מהם יתרונותיו וחסרונותיו של המוצר שלנו. כתיבה שיווקית צריכה, משום כך, להיות כתיבה ריאלית המדגישה את היתרונות האמיתיים של המוצר שלנו ואת מעלותיו ביחס למוצרים אחרים בשוק. כתיבה שיווקית שמנסה לייחס למוצר תכונות שאין לו, היא כתיבה שיווקית שלא תשכנע את הגולש ותגרום לו להתייחס אלינו כנוכלים ולפסול גם את כל שאר המסרים שננסה להעביר לו.  מאפיין שלישי הוא הצורך להפוך כתיבה שיווקית לכתיבה העונה על שלושה צרכים – מתן אינפורמציה לגולש (שכן יש לזכור שהגולש מגיע לרוב לאתר שלנו מיוזמתו, כיון שהוא מעוניין במידע על המוצר שלנו, בניגוד  לצופה  טלוויזיה שנחשף לפרסומת מבלי שנשאל), העברה של מסרים שיווקיים ושימוש בתוכן לצורך קידום במנועי חיפוש. הצורך של כתיבה שיווקית לענות בטקסט אחד על כל הצרכים הללו הופך אותה לכלי חשוב ביותר מבחינה שיווקית, שיש צורך לדעת להשתמש בו כהלכה. מומלץ בחום, לכן, להפקיד את משימת עיצוב וניסוח התוכן השיווקי שלנו בידי אנשי מקצוע, שיכולים לאפשר לנו להפיק את המרב והמיטב מן המקום המצומצם והיקר שמאפשר האתר שלנו. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.ivtext.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ivText

מאת: ivTextשיווק באינטרנט28/02/091926 צפיות
במקרים רבים מתעורר הצורך לשכור את שירותיה של חברת קלדנות מקצועית. השוק ככלל ורשת האינטרנט בפרט כיום רוויים בחברות ועסקים המציעים שירותי קלדנות מקצועיים. לצורך ניווט קל ומהיר בתחום זה, ליקטנו מספר טיפים ועצות מועילות אשר בעזרתם תוכלו למצוא שירותי הקלדה מקצועיים אשר יתאימו לרוחכם ולכיסכם.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091842 צפיות
כל עסק מבוסס על ניהול מסמכים ודו"חות בשגרה, באירועים מיוחדים ובסיכומים תקופתיים. לעיתים עסקים קמים ונופלים על איכות ודיוק של עבודת קלדנות. הקלדה לא מדויקת של נתונים יכולה להיות בעלת משמעויות הרות גורל. עבודת קלדנות מקצועית ואיכותית יכולה לשמור על התנהלותו היעילה והמוצלחת של כל עסק, באמצעות הקלדה והדפסה של כל החומר הכתוב במשרד, החל במסמכים, פרוטוקולים והרצאות וכלה בחוזים ובסיכומי ישיבות.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091864 צפיות
תחום הקלדנות המקצועית כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים העוסקים בהקלדת מלל, הזנת נתונים, עריכת ספרים ועבודות ועוד. קלדנות מקצועית מתאפיינת במהירות, באיכות וביעילות. חברות ועסקים מחזיקים לעיתים קלדנים כעובדים אורגניים של החברה. בזמן האחרון ניתן להצביע על המגמה ההולכת וצוברת תאוצה להוציא את השירות הזה מהחברות ולהעבירו כמיקור חוץ לחברות אשר מתמחות בקלדנות מקצועית.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092073 צפיות
אנשי מקצוע מתחומים רבים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם עבודה אשר אין להם צורך או שאיפה להתמחות בה. תחומים רבים דורשים עבודת איסוף נתונים וסידורם, הפצת מסמכים ודו"חות ארוכים ומפורטים וכן הפקת ספרים וחוברות. במשימות מעין אלה באים לידי ביטוי היתרונות הרבים של השימוש בשירותי קלדנות. לשימוש בשירותי קלדנות יתרונות רבים וחשובים לאנשים ממגוון תחומים, החל בעסקים, דרך פרויקטים אישיים וכלה בתחומי ההוראה והאקדמיה. במאמר זה נציג כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש בשירות קלדנות מקצועי.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091860 צפיות
העברת משימות לשירותי הקלדה מקצועיים יכולה להוות הקלה לסטודנטים ומרצים. העברת הקלדה של מסמכים, עבודות, מאמרים ודומיהם לשירותי הקלדה, מאפשרת לאקדמאים לעסוק בעיקר ולא לבזבז את זמנם על משימות שהם אינם מומחים בביצוען.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091813 צפיות
מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092659 צפיות
הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193966 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172602 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142828 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142925 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138256 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138320 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138493 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica