חפש מאמרים:
שלום אורח
24.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היכל שלישי היכל זה נקרא היכל הכתרים ובו שני שערים

מאת: א.ע עאו'ץ קבלה25/02/20091126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

&nbsp; <p >&nbsp;</p><p ><strong>שער יב פרק ג מ&quot;ת</strong></p><p >&nbsp;</p><strong>ונחזור עתה לבאר ענין הספיקות הנ&quot;ל שאמרנו שיש בע&quot;י בבחי&#39; מה שלוקח לעצמו מחלק בחי&#39; ב&quot;ן שהם הנקודות שהם בחי&#39; המלכים. הנה נתבאר שאין לך שום אור שאין בו ב&#39; בחי&#39; פנימי ומקיף ונמצא כי בשם ב&quot;ן יש פנימי ומקיף וכן בשם מ&quot;ה. והנה צריך שנציע לך הצעה א&#39; והוא כי הנה הע&quot;י הוא כל כתר דמ&quot;ה ויש בו עשר ספירות כנודע ואלו הי&quot;ס שבכתר הזה מתחלקים ומתפשטים ונעשים פרצוף שלם שנקרא עתיק יומין דכורא וכאשר הוא היה מברר מבחי&#39; שם ב&quot;ן שהם המלכים כנ&quot;ל אשר יש בהם י&quot;ס הנה הוא מברר חלק א&#39; ומחברו מבחי&#39; כתר דב&quot;ן אל הכתר דכתר דמ&quot;ה ואח&quot;כ מברר עוד חלק א&#39; מן החכמה דכתר דשם ב&quot;ן ומחברו עם החכמה שבכתר דמ&quot;ה וכן כולם עד שיברור חלק העשירי משם ב&quot;ן ומחברו עם המלכות דכתר דמ&quot;ה ואז יושלם בחי&#39; פרצוף ע&quot;י והספק שיש בזה הוא לידע איזה חלקים הוא מברר ומחברם ברישא דיליה ואיזה חלקים מברר ומחברם בגופה והנה כבר הוא פשוט אצלינו כי בחי&#39; הכתר דעתיק נעשה מן הכתר דכתר דמ&quot;ה ומן בירור ה&quot;ר דכתר ב&quot;ן ואין כאן עוד שום בירור אחר אלא זה אבל הספק הוא מה שנבאר עתה והוא כי יש כאן ב&#39; בחי&#39; ובבחי&#39; האחת יש בה ב&#39; ספיקות ובבחי&#39; ב&#39; יש בה ספק א&#39; הבחי&#39; הא&#39; 1אם נאמר שאור המקיף דשם ב&quot;ן לסבת רוב גדלותו לא הוצרך לו שיתקנהו שם דמ&quot;ה כי אור מקיף גדול ומעולה מן הפנימי כנודע ולכן הוא נשאר למעלה בשרשו ולא יצא להתחבר עם שם מ&quot;ה כנודע אלא הפנימי דב&quot;ן בלבד הוא שהוצרך לחזור ולצאת לתיקון. והוא אשר נתחבר עם שם מ&quot;ה והבחי&#39; הב&#39; הוא 2אם נאמר שאור המקיף ואו&quot;פ של ב&quot;ן הוצרכו לבא להתתקן ולהתחבר בשם מ&quot;ה. והנה כפי הבחינה א&#39; יש בה ב&#39; ספיקות אלו והם אם נאמר שכיון שלא בא רק הפנימי דב&quot;ן לבד גם משם מ&quot;ה לא בא רק הפנימי ואז הפנימי דב&quot;ן אשר שרשו הוא נקודות דס&quot;ג כנ&quot;ל נעשה בחי&#39; מקיף של או&quot;פ דמ&quot;ה כי לעולם שם ס&quot;ג גדול משם מ&quot;ה בבחי&#39; א&#39; כנ&quot;ל. ונמצא כי שם ב&quot;ן הפנימי נעשה מקיף אל פנימי דמ&quot;ה ואם הענין כך נמצא שיש עתה או&quot;מ א&#39; ואו&quot;פ א&#39; לבד. והוא כי הכתר דכתר דמ&quot;ה נעשה או&quot;פ בכתר דעתיק ואו&quot;פ של ה&quot;ר דכתר דב&quot;ן נעשה אליו או&quot;מ. או אם נאמר באופן אחר והוא שמשם ב&quot;ן ודאי לא הוצרך לבא רק הפנימי לבד אבל שם מ&quot;ה בא או&quot;מ ואו&quot;פ ואז נעשה הפנימי דב&quot;ן ג&quot;כ בחי&#39; מקיף. ונמצא ב&#39; מקיפים א&#39; דמ&quot;ה וא&#39; דב&quot;ן ופנימי א&#39; לבד דמ&quot;ה. הבחי&#39; הב&#39; 3\אם נאמר כי משם ב&quot;ן באו שניהם או&quot;מ ואו&quot;פ וכן משם מ&quot;ה באו שניהם או&quot;מ ואו&quot;פ ונמצאו ב&#39; מקיפים דמ&quot;ה וב&quot;ן וב&#39; פנימים דמ&quot;ה וב&quot;ן </strong>, עניין זה הסוד המופלא הוא נעלם מאד מאד מכל החכמים שדברו בציורו מדעתם ר&#39;ל מהדעת האנושי,ולא השיגו אדם מעולם באמתתו כי אם הנביאים לבדם ע&#39;&#39;ה שהשיגו דבר זה כאשר הוא וקבלוהו מהשם והכירוהו,ואמנם אנחנו שמענו הדעות הרבות אשר נחשבו על הקדמות ועל החידוש,ועל כן אנחנו נכתוב תחילה על שני העניינים חלוקה אחת הכרחית, והמורה נבוכים ז&#39;ל חלקה לשני חלקים ראשונים, ואנחנו נחלקה לארבעה חלקים בעבור צורך הכרחי,ואע&#39;פ שהכל כוונה אחת,והחלוקה ההכרחית היא זאת שאנחנו אומרים ,יכ העולם לא ימלט מהיותו ,קדמון,או חדש,או הוא קדמון וחדש יחד,או הוא לא קמון ולא חדש ואחר זאת החלוקה המעולה למבינים נקים הקדמה אחת,ונחלוק חלוקה אחרת בדומה לזאת,ואע&#39;פ שהיא יותא צריכה לנו מזאת,והיא שאנחנו נאמר שהתורה&nbsp; לא תמלט מהיותה כולה משל קדמון או משל חדש,או משל קדמון וחדש יחד,או משל לא קדמון ולא חדשונחבר זה אל זה עוד דבר ונאמר כי התורה לא תמלט מהיותה,כולה נסתרת או כולה נגלית,או נסתירת ונגלית יחד,או לא נגלית ולא נסתרת כלל<strong> והרי נתבארו הספקות שיש בכתר דכתר דעתיק ואיך אין הספיקות בו רק באורות לבד. </strong>

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבלה ופילוסופיה ומה שבנייהם מאת א,ע,עאו'ץ

מהי חכמת הקבלה?ומדוע המקובלים מנסים להסבירה?והאם הם מבינים 

מהי? תיכנון מערכות חוק משפט וחוקה בינ''ל מתקדמות-מאת בראון&גרין&וויט

http://plato-parmenides2.area.co.il

http://plato-parmenides3.area.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת א.ע עאו'ץ

מאת: א.ע עאו'ץ שיווק רשתי12/06/091796 צפיות
לפרויקט הרמב'ן -דרוש מנהל שיטת שיווק

מאת: א.ע עאו'ץ שיווק רב שכבתי11/06/091867 צפיות
לשלב הראשון תינתן אפשרות לרכישת אחוזים משלב הפרויקט השני ולשלב השני,אשר הם המשקיעים היותר כבדים תינתן אפשרות לרכישת אחוזים מן השלב השלישי

מאת: א.ע עאו'ץ מוסדות שלטון09/06/091989 צפיות
,יתכן למתבונן היטב ,כי יש אפשרות מעתה לחלק בין החוקה ה1 שהשטחים יוכרו בה כאוטונומיה נפרדת מדינית,לבין החוקה ה2 שיתכן בה שילוב פעולה משותפת ,במסגרת מדינית אחת כולל החלת ריבונות מסוימת השייכת לתחום החוקה ה2 הנז'',ונמצא כי אפשר לקרוא למצב זה מדינה דו לאומית,ואפשר לקרוא למצב שתי מדינות ,ואפשר לקרוא למצב מדינה יהודית ודמוקרטית,ואפשר לקרוא למצב נורמליזציה תוך שמירת המצב הקיים,כך שכל הצדדים יצאו מרוצים בסופו של יום

מאת: א.ע עאו'ץ כלכלה25/05/091966 צפיות
נעסוק עתה בהשלכה הכלכלית הנובעת מקיום שתי מערכות אלו,לעניין החוקה ה1 [הטבעית] תתאים יותר מערכת כלכלית,בנוסח,קומוניזם אלטרואיסטי - חברה המתנהלת על פי עקרונות של שוויון וצדק חברתי, ואילו לחוקה ה2, תתאים מערכת כלכלית,בנוסח,על-פי התאוריה הקפיטליסטית,

מאת: א.ע עאו'ץ פסקי דין16/04/092131 צפיות
\\הנה לפי מה שכתבנו לעיל לעניין הגדרת העדות אשר מרכיבות את פסיפס הזהות הישראלי יתכן כי יש ללמוד מפס''ד זה כי יש זכות לכל עדה ומנהגיה זכות הגדרה,וכפי שיטת הגאון ר' יצחק ראצאבי,קמעא קמעא לא בטיל,ישומו של ספק דין שכזה יוכל להתממש במחוז האוטונומי ,וכפי שהזכרנו לעיל באריכות,בכאן חוברים יחד כמה עניינים האחד הוא חיבור עניין הגדרת המדינה ,ומהו חוק ומתקבל מושג חדש ''מדינה על פי חוק''כמו כן ,תתבטל הסתירה הקיימת במערכת המשפט הסותרת את סעיף 3 של אמנת מונטווידאו ,אשר בעצם סותרת במהותה את קיומה הפוליטי העצמי של מציאות המדינה,השני חוברים יחדיו מושג ה''מדינה ע''פ חוק'' עם שיטת שלשת החוקות ברמה הפרטית,וכהכנה לשיטה הכוללת הנז' בפארדיגמת המשפט הנבדל,שלשת מושגים אלו יחדיו מולידים מושכל חדש, והוא עניין שינוי שיטת המשטר ,אשר בסופו של יום יניב את הקרקע הדרושה לרעיון המובא בעניין יוזמת השלום ''נוסחת ירושלים ''\\\

מאת: א.ע עאו'ץ פילוסופיה02/04/092699 צפיות
אנו יכולים, אם כן, לקוות שאורך הזמן בו בני-האדם מתקדמים יתקצר וילך, והרעיון של שלום נצחי יתקרב בהתמדה אל מטרתו

מאת: א.ע עאו'ץ אקטואליה29/03/0910121 צפיות
וכך הצורות הטבעיות 24 ההוות הנפסדות 25, נמצאם אם נתחקה אחריהם, שבהכרח קדמה להם צורה אחרת המעתדת את החומר הזה לקבל את הצורה הזו, וגם אותה הצורה השניה קדמה לה אחרת, עד שיסתיים 26 לצורה האחרונה, שהיא הכרחית במציאות הצורות האמצעיות הללו, אשר אותן האמצעיות הם סיבת הצורה הזו הקרובה

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937613 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936629 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1928294 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929766 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191797 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191417 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191715 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica