למתקני תצוגה מסוג רולאפ יש המון שמות אולם כולם פועלים על פי אותה שיטה בסיסית, באנר מודפס מקובע למנגנון אשר מושך בחזרה את התמונה לתוך תיבת מתכת עד כאשר נעשה שימוש בתמונה המודפסת.
כאשר רוצים להציג את התמונה על גבי ה-רולאפ הבנאר מגולגל מטה ומתחבר ומתחבר למוט מתכת.
הגודל הממוצע למתקני תצוגה מסוג רולאפ הוא 85 ס"מ על 2 מטר. הגודל של באנר כזה בדרך כלל מספיק לרוב האנשים שישימו לב אליו,
אולם לפעמים דרוש באנר יותר גדול על פני הרולאפ. כאן נכנס לתפקידו רולאפ הרבה יותר גדול (3.2 מטר לרוחב!), אבל הבאנר שמקובע למתקן רולאפ כזה הוא מאוד צר ולא בטוח שמתאים לכל מקום, הרבה פעמים גודל הבאנר וה-רולאפ תלוי במקום שבו הוא אמור להיות מוצג.
מה שאתם לא אולי לא יודעים לגבי מתקני תצוגה מסוג רולאפ הוא שהם מאודרב תכליתיים (וגם דו צדדים) בסביבה של תערוכות.
הם יכולים להיות ממקומים כמעט בכל מקום במינימום השקעה של זמן, במהירות אפשר להציב את הרולאפ ועל גביו את הבאנר כדי להציג ללקוחות בזמני תערוכות.
בנוסף אם בוחרים רולאפ דו צדדי הבאנר שתלוי על ה-רולאפ יכול להיות יותר יעיל מכיוון שהלקוחות המבקרים בתערוכה רואים את הבאנר שלך מכל מקום.
כשמחפשים ספק של מתקני תצוגה,רולאפ ובאנרים יש כמה דברים שצריך לדעת:
*איכות- האם הבאנר והרולאפ תואמים את מה שאתם דורשים? איזה סוג של הדפסות הספק יכול להדפיס על גבי הבאנר?
יש כמה דברים שצריך לשקול לפני שאתם מחליטים על ספק, כמה ממתקני התצוגה מעוצבים במיוחד ומתוכננים במיוחד לשימוש של כמה פעמים ספורות ולכן איכות ה-רולאפ ואיכות ההדפסה נמוכות, כמובן שככל שהאיכות יותר נמוכה ככה המחיר יותר נמוך (תעשו את השיקולים שלכם של עלות-תועלת).
*מחיר- מחירו של רולאפ ישנו טווח מחירים רחב למתקני תצוגה אלו הכל תלוי בגודל של ה-רולאפ והבאנר, בכל מקרה לפני שרוכשים רולאפ מסויים חשוב מאוד לעשות סקר שוק כי יכול להיות שספק אחד ידרוש מחיר גבוה בהרבה משני למרות ששניהם מוכרים את אותו מוצר.
בכל מקרה לפני שרוכשים מתקן תצוגה מסוג רולאפ צריך לוודא שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר עבור המחיר הזול ביותר, אל תשכחו שהבאנר שמוצג הוא בסופו של דבר ההשתקפות של החברה שלכם ואיך שאתם נראים בפני הלקוחות, אז כדאי לרכוש מתקני תצוגה עמידים כדי שתוכלו להשתמש בהם שוב ושוב ללא ירידה באיכות.